رپورتاژ آگهی


امروزه یکی از تفریحات جوانان، کافه گردی و رستوران گردی است. دورهمی‌های دوستانه، قرارهای عاشقانه، تولدها و جشن‌ها دیگر در خانه برگزار نمی‌شوند. الان اغلب مردم به هر بهانه‌ای که بخواهند از خانه بیرون روند، سری هم به کافه‌ها می‌زنند و ساعاتی را در این مکان‌ها می‌گذرانند.

لیست بهترین کافه‌های اصفهان

لیست بهترین کافه‌های اصفهان

حتی برخی افراد قرارهای کاری خیلی مهم خود را به درون کافه‌های لوکس منتقل می‌کنند تا در کنار لذت بردن از فضای شیک، بتوانند پذیرایی عالی و در خوری برای مهمانانشان تدارک ببینند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا لیست بهترین کافه‌ های اصفهان https://blog.snappfood.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/  را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید قرارهای دوستان و مهم خود را در بهترین مکان‌ها برنامه‌ریزی کنید.

بهترین کافه‌های شهر اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بسیار زیبا و بزرگ کشور است که کافه‌های لوکس و شیک بسیاری با طراحی‌های سنتی و مدرن دارد. در این بخش بهترین کافی‌شاپ‌های اصفهان را معرفی می‌کنیم.

بهترین کافه‌های اصفهان برای تولد و مراسمات خاص

اگر می‌خواهید تولد خود را در یک جای شیک برگزار کنید، اما نمی‌دانید کجا؟ در این بخش بهترین کافه‌های اصفهان برای تولد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

کافه باکس

یکی از لوکس‌ترین فضاها برای برگزاری تولد را می‌توانید در کافه لوکس پیدا کنید. این کافه فضای داخلی و بیرونی بسیار شیکی دارد که در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها را می‌توانید سفارش دهید. غذاهای فرنگی این کافه نیز بی‌نظیر هستند. قرار گرفتن ایم کافه در نزدیکی پارک ناژوان محبوبیت آن را دوچندان کرده است. در این مکان کشیدن سیگار در فضای باز کوچکی که در بیرون کافه قرار داده شده، امکان‌پذیر است.

آدرس کافه باکس: اتوبان خیام، زیرگذر پل وحید، بخش مسکونی منطقه ناژوان، امتداد مادی فرشادی، بعد از کوچه 17

شماره تماس: 03137737675

کافه ارگ

این کافه دارای فضایی بزرگ، دلنشین و با نورپردازی بسیار عالی است. به همین دلیل برای تولد و برگزاری مراسم‌های دیگر مانند ورکشاپ‌ها محیطی کاملا ایده‌آل محسوب می‌شود. تنها کافیست از قبل تم مورد نظر خود را انتخاب و میز رزرو کنید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، پاستا، سالاد و … وجود دارد.

آدرس: تقاطع خیابان طالقانی و طیب، مجتمع تجاری ارگ، طبقه زیرزمین، فاز 4، واحد 0016، کافه ارگ

شماره تماس: 03132121334

بهترین کافه‌های روباز اصفهان

در فصل بهار و روزهایی که هوا خنک و عالی است، کافه‌های روباز بیشترین طرفدار را دارند. فضای روباز علاوه بر هوای تازه‌ای که دارند، برای افراد سیگاری بسیار مناسب هستند. زیرا می‌توانند بدون آنکه کسی را آزار دهند سیگار بکشند و از فضای اطراف خود نیز لذت ببرند. در این بخش بهترین کافه‌های روباز اصفهان را معرفی می‌کنم تا بتوانید در بین هزاران مکان بهترین و جذاب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

کافی‌شاپ سینما سکانس

در لیست کافه‌های اصفهان، یکی از بهترین‌هایی که فضای روباز دارد، کافه سینما سکانس است. این مکان بالکنی بسیار بزرگ و دنج دارد که ویو آن به سمت زاینده‌رود و سی و سه پل است. همچنین اولین کافه در ایران به شمار می‌رود که در آن فیلم اکران می‌شود که باعث وجه تمایز آن با دیگر کافه‌های روباز در اصفهان شده است. البته برای تماشای فیلم در این کافه باید بلیط بخرید.

 در کل این کافه بی‌نظیر برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است. می‌توانید بعد از گردش در پل تاریخی سی و سه پل، با دوستان خود به تماشای فیلم بروید و در بخش فشای روباز از خوردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد آن نیز لذت ببرید. یک روز کامل و به یاد ماندنی را در کنار دوستان و حتی خانواده خود می‌توانید در این کافه داشته باشید. این مکان در میدان انقلاب، سینما ساحل طبقه 2 (پردیس سینمایی) قرار دارد.

شماره تماس جهت برقراری ارتباط: 03132208268

پیج اینستاگرام: sequence_cafe

کافی‌شاپ و رستوران حیات

یکی از کافه‌های دنج اصفهان با فضایی کاملا سنتی و قدیمی اصفهان، کافه رستوران حیات است. این مکان در مجموعه تاریخی خانه صفوی دایر شده که آن را به یک محیطی بسیار زیبا و دیدنی تبدیل کرده است. علاوه بر فضایی روباز و بسیار زیبا، یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن را می‌توان در سرو غذاهای سنتی دانست. این مکان نیز برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب و ایده‌آل است.

لیست بهترین کافه‌های اصفهان

برخی از کافه‌ها در اصفهان یک اثر تاریخی هم به شمار می‌آیند.

با رفتن به این کافه حس و حال تاریخی بودن شهر اصفهان را با تمام وجود احساس خواهید کرد. اگر همسر شما به مکان‌های تاریخی علاقه دارد، این فضا می‌تواند یک قرار عاشقانه بی‌نظیر را برایتان رقم بزند. این کافه در خیابان خاقانی، مجموعه تاریخی خانه صفوی قرار دارد.

آدرس: خیابان میر، خیابان آب 250، کافه رستوران حیات

پیج اینستاگرام: safavi.hayat

شماره تماس: 09205057005

کافه‌های مناسب دورهمی در اصفهان

کافه‌های زیادی برای دورهمی‌های دوستانه در سطح شهر وجود دارند که می‌توانید انتخاب کنید. اما چون انتخاب در بین تعداد زیاد کافه سخت و دشوار است، در این بخش چند مورد از بهترین‌ها را برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

کافه رستوران‌های جلفا اصفهان

محله جلفا یکی از بهترین مناطق برای کافه گردی است که کافه‌های بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین کافه‌های جلفا اصفهان، کافه آنی است که محیطی بسیار نوستالژیک با معماری بی‌نظیر دارد. فضای فوق‌العاده کافه آنی باعث شده تا به یک محل بسیار مناسب برای دورهمی‌های دوستانه تبدیل شود. اما چون فضای کوچکی دارد، خیلی سریع پر و شلوغ می‌شود.

 در کل محیطی دنج و صمیمی دارد که برای پاتوق شدن ایده‌آل است. عاشقان قهوه بدانید که قهوه‌های این کافه بی‌نظیر هستند و امتحان کردن آن را به شدت توصیه می‌کنم. به محض ورود نیز عطر و بوی قهوه‌های آن شما را دیوانه خواهد کرد.

آدرس: نبش تقاطع جلفا و کلیسا وانک

شماره تماس: 03136244926

کافه شربت سرای روزگار

کافه شربت سرای روزگار یکی از محل‌های دنج و آرام است که معماری سنتی دارد. این کافه در میدان نقش جهان قرار دارد که می‌توانید بعد از گشت و گذار در این محیط آرام تمام خستگی خود را به در کنید. موسیقی و موزیک ملایم و کتاب‌های آن نیز فضا را دلنشین‌تر کرده است. در این محل نوشیدنی‌های سالم و گیاهی را می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: میدان نقش جهان، بازارچه 4 سوق مقصود

شماره تماس: 03132219965

کافه میدون

یکی از کافه‌های بسیار دنج با محیطی وسیع است که دکوراسیون آن ترکیبی از مدرنیته و سنتی است که فضای آن را بسیار شیک و دلنشین کرده است. این کافه برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار ایده‌آل است که در نزدیکی میدان نقش جهان نیز قرار دارد.

در این کافه علاوه بر نوشیدنی‌های متنوع می‌توانید انواع صبحانه، پاستا، ساندویچ و سالاد را سفارش دهید. برای مسافرانی که قصد گشت و گذار در نقش جهان را دارند می‌توانید تایم‌های استراحت خود را در این کافه سپری کنند. این کافه همچنین یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های اصفهان برای خواستگاری محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه رستوران میدون

شماره تماس: 03132244007 و 03132244006

وب سایت: www.cafemeydoon.com

کافه و آکادمی پاپی کافی

آکادمی پاپی کافی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزش باریستا در اصفهان است که تیمی کاملا حرفه‌ای دارند. البته این مجموعه فقط یک محیط آموزشی نیست، بلکه فضایی برای عاشقن قهوه نیز است. از آنجا که این آکادمی تیمی کاملا حرفه‌ای دارد، شک نکنید که قهوه‌های بی‌نظیری خواهید خورد. فضای این کافه به سبک مدرن است و منویی بسیار متنوع دارد. اگر دوست دارید در فضایی آرام قهوه‌ای با طعم فوق‌العاده سرو کنید، این مکان برای شما مناسب است.

آدرس: خیابان چهار باغ بالا

شماره تماس: 09101811184

وب سایت: www.papycoffee.ir

ایمیل: info@papycoffee.ir

کافه آکادمی مونت

این مکان نیز مانند آکادمی پاپی کافی در زمینه آموزش قهوه دارای تیمی کاملا حرفه‌ای است. همچنین علاوه بر آموزش فضایی بسیار دنج و آرام دارد که برای قرارهای عاشقانه گزینه ایده‌آلی است.

آدرس: خیابان استانداری، قبل از بلوار هشت بهشت، ساختمان شهریار، طبقه دوم

شماره تماس: 03132241024

وب سایت: www.mont.coffee

کافه بازی دوز

اگر به بازی کردن علاقه دارید و از بازی‌های جمعی و گروهی لذت می‌برید، کافه بازی دوز یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این کافه فرصتی عالی برای گذراندن یک روز پرهیجان در کنار دوستان است که بازی‌های بسیاری مانند: مافیا، برد گیم (دوز، برج هیجان، مونو پولی) و … دارد.

لیست بهترین کافه‌های اصفهان

اصفهان پر از کافه‌های دنج با کیفیتی بالا است.

شما می‌توانید در کنار بازی کردن از خوردن انواع قهوه، میلک شیک، نوشیدنی‌های سرد و … نیز لذت ببرید.

آدرس: مرکز خرید ارگ جهان نما، طبقه منفی یک، فاز 3، کافه بازی دوز

شماره تماس: 03132121189

وب سایت: www.doozcafe.com

ایمیل: info@doozcafe.com

 

سفارش آنلاین سالاد

تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که سالاد را به صورت آنلاین سفارش دهید؟ در بسیاری از مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا زمان‌هایی که هوس خوردن سالاد کرده‌اید اما به شدت خسته‌اید، چرا سالاد مورد نظرتان را آنلاین سفارش نمی‌دهید؟ برای خرید آنلاین سالاد اصفهان ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که بتوانید به راحتی بهترین سالادها را با طعم‌های عالی از بهترین مراکز سفارش دهید.

جمع بندی

در این مطلب ما بهترین کافه‌های شهر اصفهان را به شما عزیزان معرفی کردیم و آدرس و راه‌های ارتباطی آن‌ها را در اختیارتان قرار دادیم. حال می‌توانید در بین گزینه‌های معرفی شده با توجه به هدف خود بهترین انتخاب را داشته باشید.