جالب و خواندنی


استخدام راننده وانت

با ظهور اینترنت و استفاده گسترده از اپلیکیشن‌های هوشمند، حوزه‌های زیادی دچار تحول شده‌اند. یکی از این حوزه‌ها، مربوط به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات باربری است. توسعه اپلیکیشن‌های باربری آنلاین باعث شده که مشتری‌ها در هر مکان و هر لحظه بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

از جمله این اپلیکیشن‌های معروف می‌توان به اسنپ، اوبار، نت بار و… اشاره کرد. شما با ثبت نام در اپلیکیشن کرایه وانت به عنوان راننده وانت می‌توانید از درآمد تضمین‌شده، مشتری دائمی و ساعات کاری دلخواه بهره‌مند شوید.

اسنپ وانت

اگر می‌خواهید که به عنوان راننده وانت به صورت تمام وقت یا پاره وقت فعالیت کنید، باید با بهترین اپلیکیشن کرایه وانت آشنا شوید.

فرصت ‌های استخدام راننده وانت:

https://jobvision.ir/jobs/collection/pickup-driver

امکان ندارد که تا به حال نام اسنپ را نشنیده یا از خدمات این اپلیکیشن استفاده نکرده باشید.

اسنپ با وجود خدمات و سرویس‌های متنوعی از جمله خرید اینترنتی از سوپرمارکت، رزرو آنلاین تاکسی، خرید آنلاین بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، سفارش آنلاین دارو، حمل بار و ده‌ها سرویس دیگر، بهترین اپلیکیشن باربری در ایران به حساب می‌آید.

یکی از سرویس‌های پرتقاضا در اسنپ، سرویس اسباب کشی اسنپ و اسنپ بار بوده که به صورت آنلاین در دسترس مشتری‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید با داشتن گواهینامه و یک دستگاه کامیون، وانت پیکان، وانت اریسان و… در اسنپ بار درآمدزایی کنید.

اسنپ با وجود تیم پشتیبانی قوی همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است. همین امر سبب شده که این اپلیکیشن نسبت به سایر رقبا متمایز باشد.

این اپلیکیشن موفق شده که با ارائه بسته‌های تخفیفی، جوایز متنوع و باشگاه مشتریان در زمینه جذب مشتری به خوبی عمل کند. شما می‌توانید در این برنامه به عنوان راننده وانت ثبت نام کرده و مشغول به کار شوید.

اوبار

اوبار، یکی از هوشمند‌ترین و بزرگ‌ترین سامانه‌ها در داخل کشور بوده که در حوزه باربری فعالیت دارد.

این برنامه باربری آنلاین تنها به حمل و نقل درون‌شهری بسنده نکرده و امکان کرایه وانت بین شهری آنلاین در اوبار وجود دارد. مشتریان در برنامه اوبار می‌توانند از سرویس‌های متنوعی مانند خاور و وانت به منظور حمل بار‌های سبک استفاده کنند.

در صورت بروز مشکل در اپلیکیشن اوبار، می‌توان به سامانه پشتیبانی آنلاین آن مراجعه کرد. چنین ویژگی‌هایی سبب شده که اوبار مشتریان زیادی را جذب کند و به عنوان یکی از بهترین سامانه‌های باربری و حمل و نقل کشور شناخته شود.

قیمت‌گذاری در اپلیکیشن اوبار هوشمند و منصفانه است و با فعالیت به عنوان راننده وانت در این اپلیکیشن می‌توانید بدون دغدغه به کسب درآمد بپردازید.

نت بار

یکی دیگر از محبوب‌ترین سامانه‌های آنلاین باربری در ایران، نت بار است که با بیش از 160,000 سفارش موفق، اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

نت بار با عرضه دو اپلیکیشن باربری اینترنتی برای رانندگان و صاحبان بار، موفق شده که یکی از هوشمندترین شرکت‌های فعال در زمینه حمل بار در ایران شود.

زینگ

مشتریان زیادی وانت بار اینترنتی زینگ را به عنوان یکی از مورد اطمینان‌ترین و معتبر‌ترین سامانه‌های حمل بار می‌شناسند. این اپلیکیشن نه‌تنها برای حمل بار‌های درون شهری و بین شهری، بلکه در زمینه حمل بار در خارج از کشور نیز سرویس‌های معتبری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال فعالیت به عنوان راننده وانت در سرویس‌های باربری هستید، زینگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. مزایای این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

  • حذف کمیسیون و پورسانت واسطه‌ها
  • نرخ کرایه رقابتی و زمانی در میان صد‌ها شرکت باربری
  • صدور بارنامه و بیمه‌نامه در سراسر کشور

همه این موارد باعث شده که زینگ اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. همچنین، مدیریت آنلاین بار‌ها باعث شده که زینگ، خود را از سایر رقبا متمایز کند.

نوبار

نوبار، به صورت تخصصی روی اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل تمرکز دارد و یکی از به‌روز‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سرویس‌های حمل بار است.

نوبار تیمی حرفه‌ای دارد و مشتریان زیادی را در سراسر ایران جذب کسب و کار خود کرده است. بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه حمل اثاثیه منزل، با چالش قیمت‌گذاری مواجه هستند. چراکه قیمت در این شرکت‌ها ممکن است با قیمتی که راننده از مشتری دریافت می‌کند، متفاوت باشد. این موضوع، باعث بی اعتمادی افراد نسبت به شرکت‌های حمل و نقل بار شده است.

اما اپلیکیشن نوبار با تضمین قیمت در لحظه بارگیری و خالی کردن اثاثیه در موقعیت مورد نظر و تیم پشتیبانی 24 ساعته، هزاران کاربر را جذب خود کرده است.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به نوبار اعتماد کرده‌اند و این سامانه به صورت سازمانی با بسیاری از این شرکت‌ها در حال همکاری است.

از اولویت‌های اصلی نوبار، حمل اصولی و درست بار و بسته‌بندی تخصصی است تا هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ترابرنت

ترابرنت نیز مانند اپلکیشن نوبار، به صورت تخصصی روی اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل تمرکز دارد. مزایای استفاده از این سامانه، ایجاد فضای امن با احراز هویت رانندگان و کاربران، سهولت اعلام بار از تمامی شهر‌های ایران و تسهیل فرآیند حمل بار با ارتباط مستقیم میان رانندگان و صاحبان کالا است.

اگر قصد فعالیت به عنوان راننده وانت در ترابرنت را دارید، می‌توانید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را در تلفن همراه خود نصب کنید. با نصب این اپلیکیشن، این امکان را خواهید داشت که در هر مکان و هر زمان، اعلام بار‌ها را مشاهده کرده و اعلام بار دلخواه خود را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن، با توجه به موقعیت مکانی شما، نزدیک‌ترین اعلام بار‌ها را از طریق اعلان تلفن همراه به شما اطلاع می‌دهد.

با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت، شما در هر ساعت از روز قابلیت پذیرش بار را داشته و دیگر محدود به مکان یا زمان خاصی نخواهید بود. اولویت باربری آنلاین ترابرنت، گستردگی کار و آسودگی برای رانندگان حمل بار و صاحبان بار است.

آچاره

مشتریان در اپلیکیشن آچاره به سرویس‌های متنوعی از جمله حمل بار برون شهری یا درون شهری، بسته‌بندی و جا به جایی اثاثیه و اسباب‌کشی درون شهری دسترسی دارند. یکی از مزایای استفاده از این اپلیکیشن، شفافیت خدمات و قیمت است.

اگر در حوزه حمل و نقل بار فعالیت کرده و خدمات اسباب‌کشی و جا به جایی بار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، می‌توانید به عنوان راننده در آچاره ثبت نام کرده و از این طریق درآمدزایی کنید.

الووانت

الوپیک، یک استارتاپ معروف است که در شروع کار خود برای درخواست پیک موتوری افتتاح شد. امروزه مشتریان می‌توانند با استفاده از سرویس الووانت، درخواست وانت دهند.

این اپلیکیشن مزیت‌های زیاد و متنوعی دارد. کاربران با استفاده از الووانت می‌توانند به صورت 24 ساعته، وانت سنگین یا سبک به منظور جا به جایی بار کرایه کنند.

الوپیک، همه مرسولات با هر ارزشی را بیمه می‌کند. افراد با استفاده از این اپلیکیشن قادر هستند که چند وانت برای اثاث‌کشی و جا به جایی بار کرایه کنند یا از این سرویس برای چند مقصد استفاده کنند.

کاربران اپلیکیشن الووانت می‌توانند به صورت زنده و لایو، مسیر حرکت بار خود را پیگیری کنند. در حال حاضر، این سرویس در تهران، مشهد و اکثر شهر‌های بزرگ فعال است.

پیشنیازهای ثبت نام به عنوان راننده وانت در اپلیکیشنهای باربری

شما برای فعالیت به عنوان راننده وانت در اپلیکیشن‌های باربری اینترنتی و درآمدزایی از این طریق، نیاز به رعایت برخی از پیش‌نیاز‌ها دارید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

معمولاً برای شروع فعالیت خود نیاز دارید که:

  • یک گوشی هوشمند در اختیار داشته باشید.
  • حداقل 3 ماه از تاریخ صدور گواهی‌نامه‌تان گذشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام عبارت‌اند از:

  • عکس پرسنلی
  • بیمه‌نامه
  • گواهی‌نامه
  • معاینه فنی

جمعبندی

ثبت نام به عنوان راننده وانت در اپلیکیشن کرایه وانت معمولاً با چند کلیک و به راحتی انجام می‌شود. در اپلکیشن‌های معتبر مانند وانت بار ماکسیم، اسنپ بار، اوبار و… می‌توانید به صورت تمام وقت یا پاره وقت و به عنوان شغل دوم از رانندگی وانت درآمدی ثابت و تضمینی بر حسب کیلومتر داشته باشید.