جالب و خواندنی


همواره انتخاب و خرید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با کیفیت یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و صاحبان رستوران‌ها، کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و مراکز تهیه غذا و همین‌طور تالارهای برگزاری مراسمات و… است.

تنوع موجود در بازار هم می‌تواند انتخاب را آسان و هم مشتریان را دچار سردرگمی کند. در این بازار، انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از جمله مهم‌ترین و پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود هستند.

فروش اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

تلفیق مناسب‌بودن قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی، دوام فنی و مقاومت حرارتی آن و همین‌طور امکان انتخاب در طیف وسیع اشکال و حجم از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین دلایلی است که این کالا را تبدیل به یک گزینه عالی کرده است.

 در ادامه و این راهنما، به بررسی و معرفی انواع ظرف‌های یکبار مصرف آلومینیومی پرفروش موجود در بازار مانند ظرف یکبار مصرف دو خانه آلومینیومی و تک پرسی در فروشگاه مانیسا می‌پردازیم.

توجه: قیمت‌های گفته شده در این مطلب مربوط به تاریخ 04/12/1402 است.

فروش اینترنتی و حضوری انواع ظروف‌ یکبار مصرف آلومینیومی در مانیسا

درصورتی‌که قصد سفارش و خرید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده و تکی را دارید؛ باید بدانید که بر اساس نیاز، این محصولات در دسته‌بندی‌های مختلفی از لحاظ کیفی، استانداردی، تحمل حرارت، مقاومت و همین‌طور ابعاد و حجم در مانیسا تولید می‌شوند.

موارد زیر تعدادی از محصولات پرفروش در مانیسا هستند که می‌توانید به صورت اینترنتی و حضوری از این فروشگاه خریداری کنید:

  • ظرف تک پرس آلومینیومی
  • ظرف دو پرسی آلومینیومی
  • ظرف کبابی آلومینیومی یک‌بارمصرف
  • ظرف خورشتی یکبار مصرف آلومینیومی
  • ظرف یکبار مصرف دوخانه آلومینیومی
  • ظرف یکبار مصرف سه خانه آلومینیوم
  • ظرف آلومینیومی نیم پرس

ظرف تک پرس آلومینیومی

اگر قصد خرید متداول‌ترین و پرفروش‌ترین ظرف آلومینیومی یک‌بارمصرف برای برنج و غذاهای پرسی، خورشتی و همین‌طور کبابی را دارید؛ مدل تک پرس یکی از بهترین انتخاب‌های پیش و رو در مانیسا است.

ظرف تک پرس آلومینیومی دارای حجم ۸۵۰ سی‌سی با ابعاد طول ۲۱۶، ارتفاع ۴۰ و عرض ۱۵۰ میلی‌متر مناسب برای مصارف گوناگون در صنایع غذایی، رستوران‌ها و سایر مراکز تهیه و ارائه غذاست.

فروش اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

این ظرف برای مواردی مانند: سرو برنج تک ‌نفره، مرغ، گوشت، خوراک و دیگر غذاها استفاده می‌شود. باتوجه ‌به کیفیت ساخت بالا و مقاومت در برابر حرارت و نشت، این ظرف‌ها انتخابی مناسب برای استفاده در صنعت غذا و مراکز خدمات غذایی محسوب می‌شوند.

ظرف دو پرسی آلومینیومی

ظرف دو پرس آلومینیومی مناسب صنایع غذایی، کافه‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز تهیه و ارائه غذا است. قیمت ظرف دو پرسی آلومینیوم ابعاد آنها به ترتیب طول ۲۱۰، عرض ۱۴۳ و ارتفاع ۳۷ میلی‌متر است. موارد زیر از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین موارد استفاده انواع ظرف تک پرس آلومینیوم یک‌بارمصرف است:

  • سرو خورشت و سوپ
  • سرو انواع برنج، خوراک و مرغ
  • سرو چاشنی‌ها و اجزای کوچک‌تر غذاها

این ظروف با تحمل دما تا رنج ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد دارای حجم ۷۵۰ سی‌سی بوده و در بسته‌بندی ۱۰۰۰تایی درون کارتن‌ها با قیمت 250/3 تومان تا 950/3 تومان در فروشگاه اینترنتی مانیسا عرضه می‌شوند.

ظرف کبابی آلومینیومی یک‌بارمصرف

ظرف کبابی آلومینیومی یکبار مصرف با ابعاد طول ۳۱۳، ارتفاع ۳۵ و عرض ۱۶۷ میلی‌متر و حجم ۱۵۰۰ سی‌سی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و استانداردترین انتخاب‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. قیمت فویل آلومینیوم کیلویی با قیمت ظرف کبابی آلومینیومی رابطه مستقیم دارد.

سرو کباب‌های مختلف مانند: جوجه‌کباب، کوبیده، بختیاری و برگ و سرو برنج از جمله مهم‌ترین کاربردهای این ظروف است که به‌وفور در رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا و کترینگ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فروش اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

موارد زیر از مشخصات ظرف کبابی آلومینیومی یک‌بارمصرف در مانیسا است:

  • مقاومت بسیار خوب در مقابل خروج برودت
  • امکان استفاده با درب و بدون درب
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت
  • موجب بد رنگ و بدطعم شدن خوراک کباب و برنج نمی‌شوند.
  • مقاومت فیزیکی بالا

ظرف خورشتی یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف خورشتی یکبار مصرف آلومینیومی با ابعاد طول ۱۵۰، عرض ۱۲۵ و ارتفاع ۳۶ میلی‌متر و حجم ۴۲۰ سی‌سی استاندارد به دلیل ارتفاع و عمقی که دارند؛ یکی از مناسب‌ترین و پراستفاده‌ترین گزینه‌ها در صنایع غذایی است.

از مزایای ظرف خورشتی آلومینیوم یکبار مصرف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت ساخت بالا و مقاومت حرارتی عالی
  2. عدم نشتی روغن و مایعات
  3. ارتفاع و حجم مناسب برای رستوران و تهیه غذا
  4. مقاومت در برابر ضربه و فشار

اگر قصد خرید ظرف یکبار مصرف خورشتی آلومینیوم را دارید؛ می‌توانید در بسته‌بندی کارتنی 1500تایی از مانیسا این محصولات را به‌صورت اینترنتی و یا حضوری  با قیمت حدودی 390/1 تا 700/1 تومان خریداری کنید.

ظرف یکبار مصرف دوخانه آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف دوخانه به خریداران این امکان را می‌دهد که دو نوع غذای مختلف را به‌صورت جداگانه در یک ظرف سرو کنند.

ظرف یکبار مصرف دوخانه آلومینیومی با طول ۲۱۶، ارتفاع ۴۰ و عرض ۱۵۰ میلی‌متر و حجم ۶۰۰ سی‌سی از جمله گزینه‌هایی است که برای سرو انواع خوراک، مرغ و گوشت همراه با برنج، چاشنی و پیش‌غذا مناسب می‌باشد.

ظرف یکبار مصرف سه خانه آلومینیوم

یکی از ویژگی‌های برجسته ظرف یکبار مصرف سه خانه آلومینیوم این است که قابل‌استفاده در سرو سلف انواع غذاهای گرم و سرد هستند؛ بدون اینکه در مقابل حرارت از خود واکنشی نشان دهند.

علاوه بر این، این ظروف استاندارد دارای مقاومت ساختاری بیشتری بوده که آنها را به گزینه‌ای مناسب برای حمل‌ونقل تبدیل می‌کند.

فروش اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ورای ویژگی‌های ذکر شده در مورد ظرف یکبار مصرف سه خانه، می‌توان این ظروف را برای حمل انواع مختلفی از خورشت‌ها و یا موادی که نیاز به نگهداری در دمای بالا دارند؛ به کار برد.

ظرف آلومینیومی نیم پرس

ظرف آلومینیومی نیم پرس یک گزینه مناسب برای نگهداری انواع خوراک، برنج و خورشت شناخته می‌شود.

این محصول با بهره‌گیری از ویژگی‌های زیر یک انتخاب عالی محسوب می‌شود:

  • ابعاد: طول ۱۸۶، ارتفاع ۳۷، عرض ۱۳۵ میلی‌متر
  • حجم: ۶۲۵ سی‌سی
  • مناسب برای انواع خوراک، برنج و خورشت
  • مقاومت در برابر حرارت و ضربه
  • کیفیت ساخت بالا
  • مورد تأیید استاندارد بهداشت

ظروف آلومینیومی نیم پرس یکی از استانداردترین و ارزان‌ترین‎ها شناخته می‌شود؛ به‌طوری که در مانیسا قیمت ظرف آلومینیومی نیم پرس در کارتن 1000 تایی از 880/1 تومان تا 40/2 تومان است.

خرید و فروش اینترنتی عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

در بازار ایران، تنوع وسیعی از انواع ظرف یکبار مصرف آلومینیومی وجود دارد. اگر قصد خرید و فروش اینترنتی عمده ظروف یکبار مصرف را دارید یا می‌خواهید برای یک مرکز تهیه غذا و کترینگ، رستوران و کافی‌شاپ، فست‌فود و… این ‌گونه محصولات را تهیه کنید؛ به طبع خرید عمده آن در کنار بررسی کیفیت و ویژگی‌های بهداشتی در فروشگاه مانیسا اهمیت زیادی دارد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از جمله: ظرف آلومینیومی نیم پرس، ظرف یکبار مصرف سه خانه، ظرف یکبار مصرف دوخانه، ظرف خورشتی یکبار مصرف آلومینیومی، ظرف کبابی آلومینیومی یک‌بارمصرف، ظرف دو پرسی آلومینیومی و ظرف تک پرس با ابعاد و حجم‌های مختلف، مناسب برای نگهداری انواع مختلف غذاها مانند: خوراک، برنج و خورشت هستند.

از ویژگی‌های برجسته ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه است که آن را برای استفاده در شرایط مختلف، از جمله در محیط‌های با دما و فشار متفاوت، مناسب می‌سازد.

همچنین، کیفیت ساخت بالا و مطابقت با استانداردهای بهداشتی در مانیسا، این ظروف را به گزینه‌ای ایمن و با کیفیت در صنایع مختلف تبدیل می‌کند.