رپورتاژ آگهی


بهترین انیمیشن ها که کودکان از تماشای آن لذت خواهند برد

انیمیشن‌های کودکانه فقط برای سرگرم نگه داشتن کودکان نیستند، آنها می‌توانند در حین لذت بردن از تماشای انیمیشن‌ها درس‌های زندگی زیادی را از طریق آنها بیاموزند. بسیاری از استدیوهای انیمیشن سازی سعی کرده‌اند که با ترکیب کردن پیام‌ها و درس‌های زندگی با انیمیشن‌ها یک محیطآموزشی و سرگرمی برای بچه‌ها بسازند. هر کودک به روش‌های متفاوت یاد می‌گیرد و همه کودکان نمی‌توانند با متن‌های نوشته شده و کتاب‌ها یادگیری کند که انیمیشن‌ها و کارتون‌ها به کمک کودکان و والدین می‌آیند.

تعداد انیمیشن‌ها و استدیوهای انیمیشن سازی به سرعت درحال افزایش است که ممکن است شما را در هنگام انتخاب انیمیشن درست برای کودک خود سردرگم کند و یا باعث شود که شما با انتخاب نادرست، جنبه یادگیری آنها را کاملا از دست بدهید. ما در این مطلب لیستی از بهترین انیمیشن‌ها برای گودکان را جمع‌اوری کردیم که از کارتون‌های کلاسیک دو بعدی تا بهترین انیمیشن‌های سه بعدی امروزی، آنها را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید!

داستان اسباب بازی

بهترین انیمیشن ها که کودکان از تماشای آن لذت خواهند برد

یکی از کلاسیک‌های دنیای انیمیشن سازی، سری انیمیشن‌های داستان اسباب بازی است که قسمت اول از مجموعه آن برای اولین بار در سال 1995 منتشر شد. داستان این انیمیشن زیبا در مورد یک عروسک گاوچران است که با بقیه دوستان عروسکی خود، سعی در خوسحال نگه داشتن پسربچه‌ای که صاحب آنها است دارند. کودکان شما می‌توانند از این انیمیشن زیبا در مورد ارزش‌های دوستی و مضرات حسودی یاد بگیرند که یکی از بهترین درس‌های زندگی به حساب می‌آید.

پینکیو

از دنیای کارتون‌های دو بعدی و قدیمی؛ پینوکیو پسرک چوبی ساخته والت دیزنی. انیمیشن پینوکیو یکی از قدیمی‌های این لیست است که ثابت می‌کند کارتون‌های کلاسیک، یکی از بهترین‌ها در زمان خود بودند و بهترین باقی خواهدماند. پینوکیو در سال 1940 برای اولین بار از شرکت والت دیزنی منتشر شد و در صنعت سرگرمی ماندگار شد. پینوکیو یکی از بهترین انیمیشن‌ها برای یادگیری کودکان است که از آن می‌توانند یاد بگیرند که دروغگویی و سربه‌هوا بودن کار خوبی نیست.

موش سرآشپز

موشی که آشپزی می‌کند! داستانی عجیب برای یک انیمیشن به نظر می‌آید؟ این دقیقا پیام همین انیمیشن است. داستان انیمیشن موش سرآشپز درمورد یک موش به نام رمی است که رویای آشپز شدن در یکی از بهترین رستوارن‌های پاریس را دارد و دوست دارد که همانند یک سرآشپز واقعی بتواند برای بقیه آشپزی کند. بدون توجه به موش بودن خود و مخالفت خانواده‌‌اش، رمی سفر خود را به پاریس آغاز می‌کند و در آنجا با یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین موجودات ملاقات می‌کند! یک پسر نوجوان که در رستوران رویایی او مشغول به کار است. داستان انیمیشن موش سرآشپز به کودکان می‌آموزد که رسیدن به رویای خود هیچ مرزی ندارد و هنگامی که موش‌ها می‌توانند سرآشپز باشند همه چیز ممکن است!

سری انیمیشن‌های میکی ماوس

شخصیت میکی ماوس یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کارتونی و صنعت سرگرمی است که توسط والت دیزنی خلق شد و موفق به سرگرم کردن کودکان و نوجوانان برای سالیان سال شد. انیمیشن میکی ماوس از قرن بیستم در حال تولید توسط شرکت والت دیزنی بود و طی این سالها موفق شدند که شخصیت میکی ماوس را به محبوب‌ترین شخصیت تبدیل کنند و در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های انیمیشنی از میکی ماوس استفاده کنند. انیمیشن‌های سری میکی ماوس برای همیشه در حال یاد دادن به کودکان بودند و این سری از انیمیشن‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای آموختن درس‌های زندگی به کودکان است.

کوکو

بهترین انیمیشن ها که کودکان از تماشای آن لذت خواهند برد

انیمیشن کوکو در مورد یک پسربچه به اسم میگل است که عاشق موسیقی و سازهای مختلف است اما خانواده او موسیقی را برای او ممنوع کرده‌آند و نمی‌خواهند که او به مسیر موسیقی قدم بگذارد. اما میگل به دنبال نشان دادن هنرهای خود به هر قیمتی است، حتی به قیمت طرد شدن توسط خانواده‌اش. میگل توسط یک سری از اتفاقات به دنیای زیبا و رنگی مردگان قدم می‌گذارد و سفر خود را همراه با یک شخصیت دیگر از دنیای مردگان آغاز می‌کند تا حقیقت تنفر خانواده خود از موسیقی را پیدا کند. انیمیشن کوکو یک انیمیشن جذاب و زیبا است که با معرفی کردن فرهنگ‌های دیگر به کودکان، به آنها درس‌هایی درمورد خانواده و پیوند بین آنها می‌آموزد.

به دنبال نمو

انیمیشن به دنبال نمو یکی دیگر از انیمیشن‌های نسبتاً قدیمی است که درمورد یک دلقک ماهی به نام مارلین است که دنبال پسر گم‌شده خود نمو سفری پرخطر را آغاز می‌کند. طی اتفاقات و حوادثی که رخ می‌دهد، نمو توسط یک غواص از دریا دزدیده می‌شود که همین باعث شروع سفر خود به عنوان یک پدر می‌شود که حاضر است برای نجات پسر خود زندگی خود را به خطر اندازد. انیمیشن به دنبال نمو تصویری زیبا از عشق والدین به کودکان نشان می‌دهد و همچنین می‌تواند برای والدین نیز یک انیمیشن جذاب و آموزنده باشد.

من نفرت‌انگیز

زود قضاوت نکنید! این انیمیشن دارای هیچگونه پیام منفی برای کودکان شما نمی‌باشد! انیمیشن من نفرت‌انگیز در مورد یک دانشمند بدجنس به نام گرو است که در زندگی خود همیشه سعی کرده برای بقیه نفرت‌انگیز به نظر بیاید. گرو رویای دزدیدن ماه را دارد که یکی از شیطانی‌ترین نقشه‌های او به حساب می‌آید که با پیدا شدن سه دختربچه یتیم در زندگی او همه چیز تغییر می‌کند. گرو حالا مجبور به بازی کردن نقش پدر است که خیلی هم از آن بدش نمی‌آید و سعی به تغییر دادن خود می‌کند. این انیمیشن زیبا به کودکان می‌آموزد که هر انسانی با مقدار کمی محبت می‌تواند تغییر کند که درسی بزرگ برای زندگی آنها است. محبت، محبت و محبت!

کلام آخر

همین‌طور که دیدید، انیمیشن‌ها و کارتون‌ها فراتر از سرگرمی به حساب می‌آیند و برای کودکان مثل یک کتاب درسی زندگی‌اند که به آنها پیام‌های مثبت را می‌آموزد و در شخصیت آنها در آینده تاثیرات بسیار مثبتی می‌گذارد. انتخاب انیمیشن‌های درست می‌تواند کمی سخت باشد، به همین دلیل ما سعی داشتیم در این مطلب لیستی از بهترین انیمیشن‌ها برای تماشای کودکان درست کنیم تا شما بتوانید به درستی انتخاب کنید و از تماشا آنها با کودکان خود لذت ببرید! از همراهی شما با ما سپاس گذاریم.

نویسنده: امیرحسین نظری