جالب و خواندنی


نوروز باستانی یکی از مهم‌ترین اعیاد ایرانیان است که با خاطرات خوش عیدی دادن عیدی گرفتن همراه است. یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های عید نوروز می‌تواند عیدی دادن به اعضای خانواده باشد. علاوه بر این اغلب سازمان‌ها و موسسه‌ها نیز برای مشتریان و کارکنان مجموعه خود هدایای تبلیغاتی در نظر می‌گیرند.

با این تفاوت که امکان دارد انتخاب هدیه برای ارگان‌ها و شرکت‌ها کمی پیچیده و چالش‌برانگیز باشد و با این سوال مواجه شوند که چه نوع هدیه‌ای مشتریان و کارکنان را خوشحال می‌کند؟ در پاسخ باید گفت از جمله هدایای تبلیغاتی می‌توان به سالنامه، خودکار، ساعت، و… اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی هر یک از هدایای تبلیغاتی تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

بهترین هدایای تبلیغاتی

با نزدیک شدن به عید نوروز، سازمان‌ها و مؤسسه‌های گوناگون به دنبال جذب مشتری و معرفی برند خود هستند. یکی از روش‌های موثر برای این کار تهیه هدیه‌های تبلیغاتی ویژه است. انتخاب درست و مناسب هدایای تبلیغاتی سبب افزایش فروش و معرفی هر چه بیشتر کسب و کار سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود. از جمله این هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدیه‌های نوروزی هستند که به خاطر کاربردی بودن آن‌ها می‌توانند تاثیرات زیادی در تبلیغ کسب‌وکار شما داشته باشند. اگر خودکار مورد نظر شما ظاهری جذاب داشته باشد می‌توانید با چاپ برند و لوگوی خود روی آن به‌صورت مستمر آن را به مشتریان خود هدیه دهید.

سالنامه

به دفترهای یادداشت تاریخ‌دار سررسید یا سالنامه می‌گویند که دارای اطلاعاتی مانند روزها و مناسبت‌های تاریخی و مهم درباره گذشته و حال هستند. از این رو تقویم می‌تواند یکی از کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز باشد. سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با توجه به نوع کسب‌وکار خود اطلاعات آماری عمومی، موضوعات شخصی و… را در صفحات سررسید طراحی و چاپ کنند. امروزه در بازار انواع گوناگونی از سالنامه موجود است که شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود به خرید سررسید اقدام کنید و از جمله انواع رومیزی این هدیه تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویم رومیزی تبلیغاتی
  • سررسید رومیزی مدیریتی
  • تقویم رومیزی چوبی
  • تقویم رومیزی با گل طبیعی
  • تقویم رومیزی ساعت دار
  • تقویم رومیزی چوبی گردان
  • تقویم رومیزی با جاکارتی

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

انواع سررسید از نظر اندازه

از لحاظ سایز می‌توان انواع سالنامه را با توجه به نیاز و بودجه خود طراحی و چاپ کرد. اما معمولا تقویم‌ها در اندازه‌های مشخصی موجود هستند که برخی از متداول‌ترین سررسیدها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سررسید وزیری

سایز ۲۴×۱۷ سانتی‌متر

سالنامه رقعی

اندازه ۲۱×۱۵ سانتی‌متر

تقویم رحلی (مدیران(

در دو سایز بزرگ ۳۴×۲۴ سانتی‌متر و کوچک ۲۱×۲۹.۷ سانتی‌متر چاپ می‌شود.

سررسید جیبی

سایز ۱۰×۱۵ سانتی‌متر

سالنامه پالتویی

در دو سایز ۱۷×۱۲ سانتی‌متر و ۱۳×۲۲ سانتی متر چاپ می‌شود.

تقویم خشتی

این نوع سررسید در سایزهای مربعی همچون ۲۱×۲۱.۱۶×۱۶ یا ۱۷×۱۷ سانتی‌متر عرضه می‌شوند.

انواع سررسید از نظر جنس جلد

سالنامه‌ها از نظر جلد نیز در انواع مختلفی طراحی و چاپ می‌شوند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

سررسید با جلد سلفون

جلد این نوع تقویم از گلاسه با روکش سلفون است که می‌تواند به صورت براق یا مات باشد. همچنین شما می‌توانید روی جلد سلفون از خدمات چاپ یووی یا طلاکوب نیز استفاده کنید.

سالنامه با جلد چرمی

سررسیدهای چرمی از نظر قیمت و کیفیت بسیار متنوع هستند و نوع چرم بکار رفته در جلد سالنامه نیز بر قیمت چاپ موثر است. برای چاپ این نوع سررسید انواع چرم مصنوعی پی وی سی یا پی‌یو به کار می‌رود.

تقویم با جلد ترمو

جلدهای ترمو از نوعی چرم مصنوعی لطیف و باکیفیت ساخته می‌شوند که هنگام حک داغکوب تغییر رنگ داده‌اند.

تقویم با جلد ارگانایزر

سالنامه‌هایی که جلد آن‌ها از جنس ارگانایزر است، قیمت بالایی دارند و در مقایسه با جلدهای ترمو از چرم‌های باکیفیت‌تری استفاده می‌شود. علاوه بر این در ساختار آن جیب‌های ویژه مدارک و نوشت‌افزار و ۶ حلقه کلاسور تعبیه شده است.

سررسید با جلد گالینگور

مواد سازنده گالینگور کاغذ، رنگ و مواد پلاستیکی هستند که از نظر بافت و کیفیت از تنوع بالایی برخوردارند. این نوع جلد اغلب در چاپ سالنامه‌های اختصاصی و نفیس به کار می‌رود.

این موارد تنها برخی از سررسیدهای موجود در بازار هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع کسب‌وکار خود به خرید سالنامه اقدام کنید.

ساعت تبلیغاتی

ساعت‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدایا در تبلیغات، بیشترین بازدهی را دارند؛ زیرا از نظر رنگ، طرح، مدل و… بسیار متنوع هستند. این هدیه تبلیغاتی برای تمامی افراد در انواع محیط‌ها قابل استفاده هستند. شما می‌توانید برای تبلیغ برند خود یک طرح بهاری را به همراه نام و لوگوی برند خود بر روی ساعت چاپ کنید. به‌طور کلید هر یک از انواع ساعت‌های دیواری، رومیزی، مچی ایده‌های مناسبی برای تبلیغات هستند.

ست چرم

اگر می‌خواهید یک هدیه شیک و خاص به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید، ست چرم یک گزینه بسیار عالی و مناسب است. ست‌های چرم علاوه بر ظاهر جذاب و شکیلی که دارند، از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. قیمت این هدیه تبلیغاتی به میزان مرغوبیت چرم آن بستگی دارد و شما می‌توانید با انتخاب یکی از انواع این هدیه‌ها که شامل کیف پول، جاکلیدی، کمربند و… است تبلیغات خود را به روش منحصر به فردی انجام دهید. در ضمن شما با چاپ لوگوی برند و شعار تبلیغاتی خود می‌توانید بهترین نتیجه و بازدهی را داشته باشید.

ماگ و لیوان تبلیغاتی

در طول روز، اغلب افراد از نوشیدنی‌های مختلفی مانند قهوه، چای و… مصرف می‌کنند به همین دلیل ماگ و لیوان‌های تبلیغاتی می‌توانند یک هدیه کاربردی برای این اشخاص باشند. همچنین شما می‌توانید با چاپ لوگوی شرکت و پیام تبریک بر روی ماگ و لیوان بهترین تبلیغ و بازدهی را داشته باشید.

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

جمع‌بندی

اغلب سازمان‌ها و موسسه‌ها در عید نوروز برای مشتریان و کارکنان مجموعه خود هدایای تبلیغاتی در نظر می‌گیرند. یکی از روش‌های موثر برای این کار تهیه هدیه‌های تبلیغاتی ویژه است. از جمله این هدایای تبلیغاتی می‌توان به ساعت، خودکار، سالنامه و… اشاره کرد. شما با خرید سالنامه، خودکار و ساعت می‌توانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود داشته باشید.