رپورتاژ آگهی


بهترین شرکت های تولید انیمیشن در جهان

در صده اخیر، ما شاهد رشد بی‌سابقه دنیای انیمیشن سازی بودیم که توانست کانسپت انیمیشن‌ها را به طور کلی تغییر و آنها را به یک سرگرمی محبوب در همه سنین تبدیل کند. با رشد محبوبیت انیمیشن و کارتون‌ها، شرکت‌های مختلف زیادی به فکر سرمایه‌گذاری روی این صنعت در حال گسترش افتادند و با درک کردن نیاز طرفداران، به کارگیری تکنولوژی جدیدتر و سرمایه‌های زیاد توانستند شرکت‌ها و استدیوهای زیادی برای تولید انیمیشن و کارتون‌ها به وجود بیاورند. نتایج این پیشرفت‌ها، تولیدات انیمیشن‌های بی‌تکرار توسط این شرکت و استدیوها بود که دری جدید به دنیای سرگرمی را باز کرد.

سیاست شرکت‌ها و استدیوهای تولید انیمیشن فقط بالاتر بردن کیفیت نیست؛ آنها به دنبال داستان‌های جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی هستند! روز به روز، ما شاهد رشد صنعت انیمیشن‌سازی هستیم که باعث افزایش رقابت بین استدیوهای مختلف شده و همگی آنها به دنبال مقام اول در این صنعت هستند. ما در این مطلب، لیستی از موفق‌ترین استدیوهای جهان با بهترین آثار آنها جمع‌آوری کردیم پس با ما همراه باشید!

استدیو انیمیشن سازی والت دیزنی

استدیو انیمیشن سازی والت دیزنی

لوگوی شرکت والت دیزنی یکی از رویایی‌ترین صحنه‌های بچگی هر شخصی است! قلعه جادویی که همگی ما آرزوی زندگی در آن را داشتیم. طرفداران والت دیزنی در همه رده‌های سنی میتوانند قلعه رویایی بچگی‌های خود را در کمترین زمان شناسایی کنند و به دنیای کودکی خود سفر کنند. کمپانی والت دیزنی از سال 1937 با تولید انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله توانست شهرت خود را آغاز کند.

از سال 1970 کمپانی والت دیزنی توانست با به کارگیری تکنولوژی و سرمایه، از صدای واقعی صدا پیشه‌های معروف برای تولید انیمیشن‌های خود استفاده کند. کمپانی والت دیزنی در سال 1923 فعالیت خود را به عنوان یک استدیو تولید کارتون و انیمیشن آغاز کرد که توانست آثار بی‌تکراری را از خود به جای بگذارد.

انیمیشن فروزن ساخت کمپانی والت دیزنی

فروزن یکی از معروف‌ترین انیمیشن‌های جدید کمپانی والت دیزنی است که اکثر سنین اسم این انیمیشن را شنیده‌اند. انیمیشن فروزن درمورد دو خواهر است که در زندگی خود با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و سعی به موفق شدن در حل مشکلات خود را دارند.

انیمیشن فروزن یکی از بهترین انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که می‌توانند در کنار یادگیری، از تماشای این انیمیشن لذت ببرند. اگر شما هم علاقه‌مند به انیمیشن فروزن هستید، همین حالا میتوانید از طریق خرید آنلاین محصولات با طرح فروزن و شخصیت‌های السا و آنا را تهیه کنید!

انیمیشن گیسو کمند ساخت کمپانی والت دیزنی

یکی دیگر از آثارهای به یاد ماندنی جدید کمپانی والت دیزنی، انیمیشن گیسو کمند می‌باشد. شخصیت اصلی انیمیشن گیسو کمند دختری به نام راپونزل است که در داستان قدیمی راپونزل شاهد حضور این شخصیت بودیم. راپونزل یک دختر جوان با موهای بلند است که توسط مادرخوانده بدجنس خود در قلعه‌ای بلند زندانی شده.

انیمیشن گیسو کمند و شخصیت راپونزل یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های جدید است که از همه سنین طرفدارهای خود را جذب کرده. اگر شماهم یکی از طرفدارهای این انیمیشن زیبا هستید به شما پیشنهاد میکنیم که محصولات طرح راپانزل یا راپونزل را تهیه و از آنها در کنار تماشای این انیمیشن لذت ببرید!

استدیو انیمیشن سازی پیکسار

استدیو انیمیشن سازی پیکسار

کمپانی پیکسار یکی از پیشرفته‌ترین کمپانی‌های انیمیشن سازی است که همیشه در تلاش برای پیشرفت در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های مختلف است. کمپانی پیکسار از تکنولوژی رندرینگ برنده جوایز مختلف استفاده میکند تا مرزهای تولید انیمیشن را فراتر ببرد اما پیکسار همیشه این چنین نبوده.

پیکسار یک شرکت وابسته به کمپانی لوکاس‌فیلمز بوده که در صنعت گرافیک کامپیوتری فعالیت داشته. تا به امروز کمپانی پیکسار 24 انیمیشن را منتشر کرده که همگی دارای جذابیت‌ها و زیبایی‌های خاص خود هستند.

انیمیشن داستان اسباب بازی ساخت کمپانی پیکسار

انیمیشن داستان اسباب بازی در سال 1995 توسط این کمپانی منتشر شد که به یکی از بزرگ‌ترین انیمیشن‌های این کمپانی تبدیل شد. بعد از انتشار اولین قسمت از این انیمیشن، کمپانی پیکسار تصمیم به ساخت سه قسمت دیگر از این سری انیمیشن گرفت و در آغاز سال 2023 طرفداران خود را با خبر منتشر شدن قسمت پنجم این انیمیشن زیبا سوپرایز کرد!

کمپانی انیمیشن سازی دریم ورکس

استدیو انیمیشن سازی دریم ورکس در سال 1997 به عنوان یک کمپانی مستقل در صنعت انیمیشن سازی کار خود را آغاز کرد و با منتشر کردن انیمیشن شرک در سال 2004 خود را به رقیب بزرگی در دنیای انیمیشن سازی تبدیل کرد. در سال 2016 کمپانی ان‌بی‌سی یونیورسال با قیمت باورنکردنی 3.8$ میلیارد دلار کمپانی دریم ورکس را خریداری کرد و این کمپانی را به غولی در صنعت انیمیشن سازی تبدیل کرد.

کمپانی دریم ورکس سازنده اثار بسیار زیبایی است و یکی از رقیب‌های سرسخت دیزنی به حساب می‌آید. کمپانی دریم ورکس کار خود را با تولید آثار دو بعدی آغاز کرد و بعدها با به کارگیری تکنولوژی جدید پا به دنیای صنعت سه بعدی گذاشت.

انیمیشن شرک ساخت کمپانی دریم ورکس

بدون شک انیمیشن شرک یکی از بهترین آثار این کمپانی انیمیشن سازی است که پس از انتشار توجه بسیاری از طرفداران انیمیشن و کمپانی‌های انیمیشن سازی را به خود جلب کرد. این انیمیشن کمدی-عاشقانه در مورد یک اورگ بد اخلاق می‌باشد که برای محافظت از خانه خود به نجات پرنسس زندانی شده می‌رود و در نهایت عاشق پرنسس فیونا می‌شود که او هم یک اورگ است!

ترکیب این انیمیشن زیبا با موسیقی مدرن و محیط خیره‌کننده این اثر را به یکی از به یادماندنی‌ترین انیمیشن‌ها تبدیل کرده که همه رده‌های سنی بی شک به این انیمیشن جذب می‌شوند!

کلام آخر

همگی کمپانی‌های انیمیشن سازی جهان دارای اثرهای زیبا و خاطره انگیز هستند که ما را به دوران خوش کودکی خود می‌برند! در این مسابقه رقابتی این کمپانی‌ها، طرفداران انیمیشن بیشترین سود را می‌برند و میتوانند شاهد رشد این صنعت باشند. این مطلب لیستی از بهترین کمپانی‌‌های انیمیشن سازی و آثارهای خاطره‌انگیز آنها بود که با توجه به نکات مختلف در صنعت انیمیشن سازی سعی به معرفی کردن آنها را داشت. از همراهی شما با ما سپاس‌ گذاریم!

نویسنده: امیرحسین نظری