ایده کارهای هنری

در صورتی که به انجام کار هنری علاقه ‌مند می باشید و در آن استعداد دارید، از سوی دیگر نیز در پی راهی جهت کسب درآمد خانگی می باشید، این مطلب  برای شما نوشته شده است.

کافی است یکی از ایده های هنری را انتخاب نمایید و از همین حالا کسب و کار در منزل خود را راه اندازی کنید.

واقعیت این می باشد که در دنیای کسب و کار ، خیلی از تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که فرد آن را انتخاب می کند و به جای کار کردن برای یک شخص دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند.

به این صورت بدون استرس و نیاز به رفت و آمد در خیابان های شلوغ، قادر خواهید بود از هنر و سرگرمی تان به عنوان یک منبع درآمد استفاده نمایید و از ظرفیت ‌های دنیای مجازی جهت مدیریت کسب و کارتان استفاده نمایید.

زیور‌آلات

انواع گوناگونی از زیور‌آلات وجود دارد که قادر خواهید بود طراحی نمایید و با دست بسازید. از دستبند ‌های فلزی تا انگشتر‌ با سنگ‌ های قیمتی. قادر خواهید بود محصولات دست سازتان را به شکل آنلاین و در شبکه‌ های اجتماعی بفروشید یا برای فروش آن‌‌ها با خرده‌ فروشان مذاکره نمایید.

طراحی لباس

با طراحی‌ های گوناگون آیتم ‌های لباس و راه ‌اندازی یک خط تولید قادر خواهید بود کسب و کار موفقی را راه بیاندازید. مثل زیورآلات ساخت دست که به وسیله آنلاین یا فروشگاه ‌های گوناگون، قادر خواهید بود به فروش برسانید.

مجسمه سازی

مجمسه سازی نیز یک هنر درآمد زا می باشد. پس در صورتی که در مجسمه سازی ماهر می باشید، قادر خواهید بود ایده‌ هایتان را با طیف وسیعی از مواد اولیه مثل فلز، خاک رس، گچ و… ایجاد کنید.

ایده کارهای هنری و راه اندازی شغل هنری در منزل

درست کردن کارت پستال

در صورتی که به کار‌های کاغذی علاقه مند می باشید ، طراحی و ساخت کارت‌ پستال ایده‌ ی خیلی مناسبی جهت کسب درآمد خانگی خواهد بود. می‌ توانید کارت ‌ها و طراحی‌ هایتان را به شکل حرفه ‌ای چاپ نمایید یا به شکل جداگانه بر طراحی هر یک کار کنید.

نقاشی

کسانی که تمایل فراوانی به کارهای هنری دارند، قادر خواهند بود ایده‌ هایشان را در قالب نقاشی روی بوم، چوب و دیگر زمینه ‌ها انجام دهند و بعد آن‌ ها را به شکل مستقیم و با برپانمودن گالری به فروش برسانند.

۶. طراحی تی ‌شرت

با طراحی‌ کردم  تی ‌شرت‌  یا چاپ‌ لوگو‌ها و طراحی گرافیکی بر روی آن ‌ها، قادر خواهید بود در حوزه‌ پوشاک و برای خودتان فعالیت نمایید.

محصولات سرامیکی

تولید و فروش محصولات سرامیکی نیز از کارهای خیلی پرفروش محسوب می شود. قادر خواهید بود در تولید لوازم کاربردی، از ظروف و زیور‌آلات و رنگ  ‌آمیزی آن‌ ها، از سرامیک استفاده نمایید.

خیاطی

در صورتی که به خیاطی و کار کردن با چرخ خیاطی علاقه مند می باشید ، گرفتن سفارش خیاطی، در منزل ایده‌ ای عالی  جهت آغاز یک کسب و کار در منزل خواهد بود.

صابون سازی

صابون سازی در کشور ترکیه یک کار هنری درآمد زا محسوب می شود و توریست های فراوانی از صابون های دست ساز برای سوغات استفاده می کنند. بازار این هنر زیبا و کاربردی در ایران همچنان دست نخورده می باشد. به صورت مشابه با شمع ‌ها، قادر خواهید بود با ترکیبات گوناگون صابون‌ هایی با رنگ‌ ها و طرح ‌های متنوع در منزل تهیه کنید و آن‌ ها را به شکل آنلاین به فروش برسانید.

ایده کارهای هنری و راه اندازی شغل هنری در منزل

فروشگاه هدایای دست ‌ساز

قادر خواهید بود یک فروشگاه آنلاین راه بیاندازید کنید که در آن هدایا و صنایع دستی را که خودتان یا دیگر هنرمندان ساخته اند بفروشید. راه انداختن فروشگاه آنلاین این روزها قادر خواهد بود منبع درآمد خیلی خوبی برای افرادی باشد که کار راحت در منزل را به کار کارمندی ترجیح داده اند.

ساخت سبد

از مواد اولیه بسیاری که برای محیط زیست مناسب می باشند قادر خواهید بود جهت تولید سبد استفاده نمایید. جهت شروع تولید سبد احتیاجی نیست کار فراوانی انجام دهید و قادر خواهید بود از خانه آغاز کنید. این یک ایده کار هنری در منزل می باشد که درآمد خیلی خوبی دارد.

 صحافی و تعمیر کتاب

هم در خانه و هم در مغازه قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. در خانه و با صرف هزینه اندک قادر خواهید بود اقدام به صحافی و تعمیر کتاب نمایید. تجهیزات مورد نیاز برای این کار قیمت خیلی زیادی ندارند.

خوش نویسی

خیلی از مردم جهت انجام کارهای رسمی و غیررسمی از خدماتی که توسط خوش نویس ها ارائه می شوند بهره می برند تا به عنوان مثال یک دعوت نامه تهیه کنند.

تولید شمع

یکی دیگر از ایده های کار در خانه ساخت شمع می باشد. کسب و کار تولید شمع از خانه یک ایده پول ساز محسوب می شود و به عنوان یک درآمد جانبی می شود روی آن حساب کرد.

ایده کارهای هنری و راه اندازی شغل هنری در منزل

کاریکاتور

اصولا در این کسب و کار اشخاص اقدام به خرید انواع گوناگونی از تصاویر کاریکاتور خواهند کرد. جهت شروع این کار احتیاجی نیست که هنرمندی فعال در همین حوزه باشید بلکه قادر خواهید بود یک شخص متخصص در این حوزه را استخدام نمایید و جهت فروش آن ها بازاریابی نمایید.

ساخت ماگ

ساخت ماگ یک کار هنری در منزل محسوب می شود که درآمد خیلی خوبی نیز دارد. ماگ های خاص و شخصی یکی از پرطرفدار ترین هدایا در صنعت کادو ه شمار می رود. به دو شکل می توانید این کار را آغاز کنید؛ یا می توانید در خانه یا در مغازه این کار را آغاز نمایید. علاوه بر این، به سرمایه یا مهارت های فنی هم احتیاج ندارید.

سوزن دوزی

این روز ها هنر سوزن دوزی در تهیه و تولید پوشاک نیز پراستفاده است و دارای محبوبیت فراوانی کسب نموده است.

تولید جواهرات

از مواد اولیه گوناگونی جهت تولید جواهرات و وارد شدن به این حوزه در حال گشترش استفاده می کنید؛ برخی از پرطرفدار ترین این موارد عبارت اند از مهره، الیاف ، مروارید و صدف.

تولید کیف با الیاف کنافی

کنف نوعی پارچه دوست دار محیط زیست می باشد و قادر خواهید بود کیف های کنفی را در اندازه ها، الگوها و طراحی های مختلف تولید نمایید. این کیف ها اصولا دارای دوام بالایی می باشند.

تولید آباژور

یکی دیگر از بهترین ایده های کار هنری در منزل تولید آباژور است. تولید آباژور نیز یکی دیگر از کسب و کارهای بی نظیر می باشد که در خانه می توانید آغاز نمایید و به سرمایه اولیه خیلی زیادی نیز احتیاجی ندارید. جهت تولید آباژور باید مواد فراوانی را تهیه نمایید اما به صورت کلی، از پارچه ها، چوب و شیشه قادر خواهید بود استفاده نمایید.

صنایع دستی چرمی

امروزه از چرم علاوه بر تهیه نمودن اسباب بازی، در لوازم خانه، تزییات و جواهرات استفاده می کنند.

آیینه کاری

با استفاده از لوازم کوچک می توانید  آیینه کاری را آغاز نمایید. این کسب و کار خیلی پر سود می باشد و نرخ بازگشت سرمایه خوبی را دارا می باشد.

تولید اسباب بازی

ساخت وسایل ‌های دست ساز پارچه ای، چوب، فلزات برای کودکان یا بزرگسالان تحت عنوان هدیه یکی دیگر از ایده‌های ساده اما پول ساز برای هنرمندان می باشد. این کار یکی از عالی ترین سرگرمی ‌ها برای شما به شمار خواهد رفت. بعد از تولید عروسک‌های دست ساز شما قادر خواهید بود اقدام به فروش آن ها در صفحات اینستاگرامیتان کنید.

تصویر سازی و خلق کاراکتر

در صورتی که شما یک تصویرگر می باشید و به تصویر سازی علاقه‌ دارید می توانید طرح‌ های درخواستی تان را به صورت سفارشی دریافت کرده و به شکل آنلاین ارسال نمایید و در وب سایت‌ های فروش تصویر به اشتراک بگذارید.

تولید کیف

در صورتی که علاقه مند به ایجاد یک کار هنری پر در آمد می باشید ایده ساخت کیف را تست کنید. ساخت کیف دستی یکی از کارهای زیبایی می باشد که با استفاده از پارچه یا چرم انجام خواهد شد. برای این شغل احتیاج می باشد تا مقداری خلاقیت داشته باشید و ایده ‌های تازه که کمتر به فکر دیگران رسیده است را پیاده نمایید.

گلدوزی

در صورتی که از عاشقان صنایع دستی می باشید، به دنبال گلدوزی بروید. گلدوزی یکی دیگر از شغل ‌های درآمد زا می باشد. شما قادر خواهید بود به سفارش مشتریانتان نام آن ها را بر طرح ‌هایی زیبا بر لباس پیاده سازی نمایید. این لباس ‌ها برخی اوقات برای هدیه‌ها استفاده می شوند. به لطف این هنر شما قادر خواهید بود با طراحان لباس و تولید کنندگان همکاری کنید.

سفارش عکاسی

در صورتی که به عکاسی علاقه دارید و یا دوره تخصصی آن را گذرانده اید یک از شغل‌ های در آمد زا برای شما ، می باشد. شما قادر خواهید بود از مشتریانتان عکاسی کنید و پس از ویرایش آن را چاپ نموده و در آمد خوبی داشته باشید. این کار نیز به خلاقیت و هنر بالایی احتیاج خواهد داشت. در صورتی که خود را مناسب این کار میدانید حتما به آن فکر کنید.

طراحی لباس‌

طراحی لباس ‌های زیبا و خلاقانه از روی فیلم‌ و انیمیشن ‌ها با ترکیب فانتزی و مقداری خلاقیت ایده خیلی درستی می باشد تا به پول برسید. لباس ‌هایی برای تولد، مراسمات سنتی، جشن‌ ها و تولد هایی که با تم ویژه ای می باشند. بازار این کسب و کار درآمد خوبی در ایران دارد و قطعا در آن موفق می شوید.

ترمیم لوازم قدیمی

بسیاری از وسایل دور ریختنی و یا وسایلی که مورد احتیاج ما نمی باشد یا کهنه و قدیمی هستند را می شود به یک وسیله امروزی و آنتیک تبدیل نمود. خیلی از این لوازم در دکوراسیون استفاده می شوند. زیبا سازی لوازم قدیمی هنر این روزهای زندگی‌ ها می باشد. این هنر دارای محبوبیت زیادی است. محصولاتی که ممکن است در دید اول بی ارزش باشند ولی با هنرمندی شما به یک کالای لوکس و با ارزش تبدیل خواهد شد و با قیمت خیلی خوبی قادر خواهید بود آن را بفروش برسانید.

کسب درآمد با سفارش نقاشی پرتره

در طراحی چهره ماهر هستید؟ خیلی از مردم علاقه مند هستند تصویری نقاشی شده از خودشان داشته باشند و یا از چهره دیگران تصویری داشته باشند. برای این کار شما قادر خواهید بود به وسیله شبکه‌ های اجتماعی اقدام به دریافت نمودن سفارش جهت طراحی چهره از دیگران، یا حیوانات خانگی نمایید.

کسب در آمد با پخت شیرینی و فینگر فود

تصور خیلی از افراد نسبت به شیرینی ‌های خانگی یا کیک، کیک و شیرینی ساده‌ ای می باشد که همیشه در سوپر مارکت ها مشاهده می کنیم، ولی امروزه تنوع فراوانی را در تولید کیک و شیرینی ‌های خانگی و یا فینگر فود به وجود آمده است که یکی از مناسب ترین مشاغل خانگی پر هیجان و خوشمزه این روزهای به شمار می رود. کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند که تعداد آن ها کم هم نیست بسیار حرفه‌ ای می باشند و محصولات خلاقانه و زیبایی را تهیه می‌ کنند. در صورتی که شما نیز تصمیم دارید در این زمینه کار کنید، با گذراندن چند دوره آموزشی و یا آموزش آنلاین دست به کار وید و تولیدی کوچک برای خودتان راه اندازی نمایید. اطمینان داشته باشید پس از مدتی خیلی مشهور می شوید و کسب در آمد زیادی خواهید داشت. جهت فروش محصولات نیز قادر خواهید بود از میان دوستان و آشنایانتان شروع کنید کرده و به شکل موازی در شبکه‌ های مجازی نیز صفحاتی را جهت نمایش محصولاتتان ایجاد نمایید. نگران هزینه ی بالای مواد و لوازم اولیه کارتان نیز نباشید، برای شروع می ‌توانید با لوازم کمی کار را آغاز نمایید و با دریافت کردن سفارشات بیشتر به مرور لوازم مورد احتیاج کار خود را تهیه نمایید.