در این بخش جملات فوق انگیزشی و انگیزه دهنده کنکور برای دانش آموزان سال آخر که قصد کنکور دادن و شرکت در این آزمون سرنوشت ساز دارند را گردآوری کرده ایم.

متن انگیزشی برای کنکوری ها

برنده ها هر کدام در زمینه ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه ی آن ها مشترک است: تلاش. دست از تلاش کردن برندارید


باد با چراغ های خاموش کاری ندارد، اگر در سختی هستی بدان روشنی.


اگه یک بار نتونستی نمره خوبی بگیری اشکالی نداره، می تونی دوباره امتحان کنی.


موفقیت تصادفی نیست، موفقیت یعنی: کار سخت، استقامت، یادگیری، مطالعه، فداکاری و بیشتر از همه، عشق به آن چیزی که انجام می‌ دهید.


متن انگیزشی موفقیت کنکور

واسه نمره درس نمی‌خونم، درس می‌خونم تا یاد بگیرم…

یادت باشه، ما هیچ وقت درس نمی‌خوانیم که نمره بگیریم فقط درس می‌خوانیم تا کلی به علممان اضافه شود پس اول هدف درس خواندنت را یادگیری قرار بده و بعد، تلاش کن تا نمره های خوبی بگیری.


جملات انگیزشی کنکور

یاد گرفتن هیچ درسی سخت نیست، فقط بعضی وقتا باید یکم بیش تر تلاش کنی.

همیشه حواست به این نکته باشه که تو می‌توانی همه درس ها را یاد بگیری، همه درس ها را پس امیدت را از دست نده و یکم بیشتر تلاش کن تا به آن چیزی که می‌خواهی برسی…


متن انگیزشی موفقیت کنکور

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود…

هیچ گاه کاری را که امروز می‌توانید انجام دهید به فردا نیندازید چون کارهای فردا برای فردا هستند و نمی‌توانند امروزی ها را جبران کنند. مثلاً خود من که الآن دارم این مقاله را برایتان می‌نویسم، به علت خستگی زیاد چند بار تصمیم گرفتم فردا ادامه این مقاله را بنویسم اما با خواندن این جمله، نظرم کاملاً برگشت و به خودم گفتم تا این مقاله تمام نشود، من هم دست از کار نخواهم کشید. درس ها هم همین گونه هستند. اگر هر روزی درس مخصوص آن روز را بخوانیم، کارمان سبک تر خواهد بود و ما هم به یادگیری و موفقیت نزدیک تر…


وقتی خودتو باور داشته باشی همه چیز امکان پذیره…

اگر بخواهیم تنها راه رسیدن به هر هدفی رو بیان کنیم باید به همین نکته اشاره کنیم که باور داشتن به خودتان یعنی رسیدن به هدف. زمانی که شما به خودتان باور داشته باشید قدمی هم برای رسیدن به آرزو های خود بر می دارید و اگر این باور را در خودتان تقویت نکنید قطعاً در انتظار بهترین ها برای خودتان نباشید.


متن انگیزشی موفقیت کنکور

شما هیچ گاه نمی توانید زندگی خود را تغییر دهید؛ مگر این که آنچه را روزانه انجام می دهید تغییر دهید.
جالب است که اکثر افراد می‌خواهند نتیجه های جدید و موفقی بگیرند اما همان کارهای روزانه خود را تکرار کنند و تغییری در زندگی خود شکل ندهند! مسلماً این یک خواسته کاملا بیجا است و تغییر دادن زندگی بدون تلاش امکان پذیر نیست. باز هم تکرار می‌کنم شما می توانید آینده را به نفع خودتان بسازید؛ فقط کافیست که خودتان بخواهید و برای آن تلاش کنید.


متن انگیزه دهنده کنکور

هرگز تسلیم نشو. سرباز پیاده در شطرنج اگر تا آخر ادامه بدهد، وزیر می‌شود.
خیلی از افرادی که به موفقیت رسیدند، انسان هایی بودند که هیچ کس تصور این را نمی‌کرد که آنها روزی به موفقیت برسند.

مثلاً آلبرت انیشتین از شدت کند ذهنی از مدرسه اخراج شد! اما با تلاش و استقامت خود به یکی از باهوش ترین و موفق ترین افراد دنیا تبدیل شد.شما هم از این پس می‌توانید زندگی خود را طوری بسازید که خودتان می‌خواهید و آنقدر تلاش کنید که به هدف اصلی خود برسید.


متن انگیزشی موفقیت کنکور

کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند.
انسان ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: اول آنهایی که به استراحت و تفریح می پردازند و در آینده زندگی بسیار سختی خواهند داشت، و دوم افرادی که در ابتدا کارهایی انجام می‌دهند که دیگران حاضر نیستند انجام دهند تا بعدا کارهایی بکنند که دیگران قادر به انجام آنها نیستند. قطعاً اگر جزء دسته دوم باشید و تلاش‌های زیادی برای هدف خود انجام دهید، آینده فوق‌العاده‌ای در انتظارتان خواهد بود.


زندگی آن‌قدر هم پیچیده نیست، عادت‌های خوب و سخت‌کوشی، تمام چیزی است که برای موفقیت و برنده شدن احتیاج دارید.
دو مورد از مهمترین ویژگی های افراد موفق همین عادت های خوب و سخت کوشی هستند. تصور کنید شما چند عادت مثبت در زندگی خود داشته باشید و آنها را با جدیت فراوان دنبال کنید. به نظرتان آن موقع شانس موفقیت تان چقدر خواهد بود؟ قطعاً ده ها برابر یک فرد معمولی! پس اگر می‌خواهید به اهداف بزرگ خود برسید، خیلی آن را برای خود بزرگ نکنید و از آن غول بزرگی نسازید. با همین دو ویژگی مثبت می‌توان به اهداف خود رسید و زندگی رویایی را برای خود رقم زد.


متن انگیزشی موفقیت کنکور

تحصیلات گیره‌ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.
این جمله تشبیه فوق العاده خوبی نسبت به درس و تحصیلات داشته است. واقعاً کسی که علم و سواد و تحصیلات بالایی دارد، قطعاً در سختی ها و مشکلات عاقلانه‌تر عمل می‌کند و نمی‌گذارد زندگی اش به یکباره نابود شود. اما افراد دیگر ممکن است با کوچکترین مشکلی شیرازه زندگی شان از هم پاشیده شود و به علت نداشتن آگاهی بالا، اتفاقات بسیار بدی برایشان رخ دهد.

اگر نمی خواهید جزء دسته دوم باشید، همین حالا وقتش است که جلویش را بگیرید و با تلاش های اکنون خود بتوانید از تهدیدها و سختی های آینده برای خود فرصت ایجاد کنید.


اگر انتظار دارید بدون درس خواندن شغل خوبی به دست آورید، مثل این است که انتظار داشته باشید بدون دویدن در مسابقه‌ ماراتن برنده شوید.
درس و تحصیلات یکی از مهم ترین لازمه ها برای رسیدن به شغلی مناسب است. در این دوره و زمانه اگر تحصیلات بالایی نداشته باشید، به دست آوردن شغلی خوب کمی برایتان سخت خواهد شد. شک نکنید که تلاش‌های امروز شما برای قبولی در کنکور و ادامه دادن تحصیلات، نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت و موفقیت های خوبی را نصیب تان خواهد کرد.