گزینه های مهم برای موفقیت در کسب و کار

هر شخص و کارآفرینی بدون شک قصد دارد در حرفه و کار خودش موفق باشد و در شغل خود به بالاترین درجات برسد که نیاز به بعضی از کارها و گزینه ها می باشد. با دانستن بعضی از نکات شما می توانید کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید و در شغل موفق باشید.

تیم کاری قوی؛

اگر تصمیم داریم به تحول بزرگی در کسب و کار و زندگی دست پیدا کنیم، ناچاریم که با دیگران و به وسیله دیگران کار کنیم و بپذیریم که باید کار تیمی داشته باشیم.‌ کار تیمی با دورهم بودن تفاوت دارد. اگر شما دسته ای از افراد هستید که دارید کار را یک نفره انجام می ‌دهید و به نام همه تمام می ‌شود، این اسمش گروه است، و نه تیم.

تیم یعنی اینکه که عملکرد جمع از عملکرد تک تک افراد بیشتر باشد. بنابراین هنگامی که می‌ خواهید تیم کاری را جهت کسب و کار خود تشکیل دهید، باید بازوهایی را پیدا نمایید که تکمیل کننده شما باشند. این در حالی است که در کسب و کار تازه ای که راه می ‌اندازیم، معمولا، افرادی کنار هم جمع می شوند که مثل هم هستند و همگی یک کار را انجام می‌ دهند. از همین جا است که اختلافات سلیقه ‌ای به وجود می ‌آید و کسب و کار تازه به بن بست می خورد. اما هنگامی که ابعاد متعدد یک کسب و کار را با اشخاص و با تخصص ‌های متفاوت جلو می ‌بریم، در اصل یک تیم کاری کارآمد به وجود آورده‌ایم.

نداشتن نگاه تک بعدی نسبت به کسب و کار

پیش زمینه ‌ی تحصیلی ما و زمینه ای که در آن قوی می باشیم، روی کسب و کار ما اثر می‌ گذارد و روی آن حوزه بیشتر کار می ‌کنیم. این عمل، در وهله ‌ی اول بسیار خوب به نظر می آید؛ هنگامی که پیش زمینه‌ تحصیلی فردی مدیریت مالی می باشد؛ او در کسب و کارش، منابع عمده را به این حوزه اختصاص خواهد داد، یعنی عملا استراتژی ‌های مالی برای او با اهمیت تر هستند. این کسب و کار در دیگر ابعاد، احتمالا ضعیف عمل خواهد کرد و در دیگر ابعاد قادر نیست به همین اندازه رشد کند. .

عناصر اساسی برای موفقیت در کسب و کار و شغل

خارج شدن از نگاه تک بعدی به کسب و کار

در فضای کسب و کار ، داشتن یک تخصص بسیار خوب است و هیچکس با این موضوع مخالف نمی باشد؛ اما اتکای بیش از اندازه به یک تخصص و سد کردن جریان‌ های ذهنی به سوی دیگر تخصص ‌ها ضرر زننده است.

خب چه کار باید کنیم؟ کاری که باید کنیم این است که در فضای کسب و کار ، ما باید اشخاصی را پرورش دهیم که مقداری چند مهارته باشند؛ یعنی مهارت‌ های چند گانه را داشته باشند تا بتوانند کارکرد های چندگانه و موفق را نشان دهند.

اهمیت و ارزش در زمینه مدیریت نمودن مشتری و فروش

در خیلی از منابع آموزشی جهت موفقیت در کسب و کارها پیشنهاد می شود که از لحظه‌ی اول به مشتری فکر کنیم؛ زیرا که مشتری یعنی کانون پول. اگر تصمیم دارید در طولانی مدت کسب و کار موفقی داشته باشید، بر موضوع ایجاد مشتری و مدیریت مشتری کار کنید و فروشندگی را کم مایه و بی ارزش قلمداد نکنید. در این مورد، تکبر، عامل بازدارنده می باشد و قادر نیست ما را به موفقیت برساند.

توجه به دخل و خرج و جریان نقدینگی

ما هنگامی که کسب و کاری را راه اندازی می‌ نماییم، دخل و خرج بسیار اهمیت دارد. شما باید حواستان به بعد درآمد و هزینه ‌تان باشد. بحث جریان نقدینگی، اهمیت فراوانی دارد و ما قادر نیستیم نسبت به جریان نقدینگی کسب و کار خودمان بی ‌تفاوت باشیم. در صورتی که نتوانیم جریان نقدینگی خود را مدیریت نماییم، یا راه های جذب تسهیلات از بانک‌ ها و موسسه‌ های مالی را یاد نگرفته باشیم، موفق نخواهیم شد.

ابتکار عمل و خلاقیت داشتن در کار

کسب و کارهای امروزی جهت موفق شدن در طولانی مدت، علاوه بر این که در راستای مسئولیت اساسی خود فعالیت می ‌کنند، باید نسبت به اجتماع خود نیز مسئولیت و تعهد داشته باشند. این مسئولیت را می شود در خیلی از برند ها و شرکت ‌های معروف دنیا مشاهده نمود.

چه خوب است که این تصور برای ما به وجود نیاید که مسئولیت اجتماعی صرفا مخصوص شرکت های بزرگ است و آن ‌ها باید سراغ این کارها بروند. کسب و کارهای کوچک نیز می توانند به حوزه مسئولیت اجتماعی توجه خاصی داشته باشند و در باره آن اقداماتی را انجام دهند. توجه به این مسئله پیشرفت و رشد کسب و کارها را تضمین می‌ کند.

عناصر اساسی برای موفقیت در کسب و کار و شغل

عوامل مهم در موفقیت در کسب و کار

چنانچه می خواهید تجارت سودآوری از زمان گذشته داشته باشید، در ادامه چند پیشنهاد برای تحقق آن ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

برای موفقیت در کسب و کار ، سایت خود را مناسب بازدید از طریق موبایل کنید.

تعداد فزاینده ای از مردم در حال گشت و گذار و جستجو با تلفن های خود هستند- حتی در خانه.

اما دو روند دیگر وجود دارد که می تواند به نفع تجارت کوچک شما باشد. اولین مورد بازاریابی موبایل است.

چندین استراتژی خاص تلفن همراه وجود دارد که می توانید از آنها برای رسیدن به بازار هدف خود با اثر عالی استفاده کنید ، از تبلیغات پیام متنی و تبلیغات نمایشگر تلفن همراه گرفته تا طراحی اپلیکیشن کسب وکار وسایت خود.

کارمندان مناسب را پیدا کنید و نگه دارید

به و حفظ و آموزش کارکنان مناسب از مهمترین کارهایی است که می توانید با تجارت خود انجام دهید.

از اصول اصلی موفقیت یک شرکت، نیروی انسانی آن می باشد.

برای موفقیت در کسب و کار تان برنامه کاری خود را به روز کنید

شما قبل از شروع کار خود یک برنامه کاری برای موفقیت در کسب و کار تان  ایجاد کرده اید ، درست است؟ یک برنامه کسب و کار به دلایل مختلف از جمله آزمایش زنده ماندن ایده کسب و کار و تأمین سرمایه برای کسب و کارهای نوپا بسیار مهم است.

اگر شما هنوز برنامه کاری نساخته اید، خیلی دیر نیست. مشاغل مؤثر و موفق سالانه برنامه تجاری خود را به طور روزانه به روز می کنند تا دستاوردها را بررسی کنند (یا فقدان آن) و تصمیم گیری در مورد اهداف یا مسیرهای جدید.

سلامت مالی شغل شما توسط صورت درآمد ، پیش بینی گردش پول و ترازنامه که در بخش مالی برنامه تجاری آمده است خلاصه می شود .

از آنجا می توانید با افزایش فروش ، کاهش تلفات یا کاهش هزینه ها ، روش هایی برای سودآوری کسب و کار خود تعیین کنید. اگر می خواهید شغل شما موفق تر باشد ، به طرح کسب و کار برای رسیدن به آن نیاز دارید.

عناصر اساسی برای موفقیت در کسب و کار و شغل

بین زندگی و کار خود تعادل برقرار کنید.

هیچ کس نمی خواهد آرزو کند که وقت بیشتری را در دفتر کار بگذاراند.

خیلی از صاحبان مشاغل در پی اهداف اقتصادی خود ، سلامت روحی و جسمی ، روابط خانوادگی و دوستان خود را فدا می کنند.

یکی از آنها نباشید – سطح قابل قبولی از تعادل کار و زندگی را پیدا کنید.

خواب کافی ، گذراندن وقت برای خانواده و دوستان و ورزش منظم به شما در سالم ماندن کمک می کند و به شما و شغل شما اجازه می دهد تا در درازمدت پیشرفت پیدا کنید.

برای موفقیت در کسب و کار روی ارائه خدمات به مشتری متمرکز شوید.

طبق مطالعه‌ ای که صورت گرفته ، 51٪ از مشتریان پس از یک تجربه بد از خدمات یک تجارت یا یک شرکت دیگر استفاده نخواهند کرد.

مطالعات دیگر نشان داده اند که چندین تجربه مثبت مشتری را لازم تا یکی از موارد منفی نسبت به شرکت ما را جبران کند.

با توجه به اینکه فروش به مشتریان وفادار فروش بسیار آسان تری است ، خدمات خوب مشتری را در اولویت قرار می دهند.

خدمات مشتری فعلی خود را بررسی کرده و تغییراتی را که باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تجارت کوچک شما در ارائه خدمات برتر از رقبا می بیند ، انجام دهید.

ممکن است شما نیاز به سرمایه گذاری در آموزش کارکنان داشته باشید ، پیشرفت های اساسی مانند پاسخ سریع به پیام های صوتی تلفن ها یا ایمیل های مشتریان را انجام دهید.

برای موفقیت در کسب و کار سعی کنید از روش تبلیغ دهان به دهان زیاد استفاده کنید .

یکی از عواملی که در کسب و کار توصیه می شود تبلیغ دهان به دهان است .

این که آیا مشاغل خود را در یک جامعه کوچک و یا در یک مرکز بزرگ شهری اداره می کنید ، مهمترین و موثرترین روش تبلیغ دهان به دهان است.

اکثر مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، به خریداران قبلی در مورد محصولات و خدمات مراجعه می کنند ، بنابراین ایجاد شهرت خوب برای موفقیت در کسب و کار شغل شما بسیار مهم است.

عناصر اساسی برای موفقیت در کسب و کار و شغل

گسترش تلاش های بازاریابی در موفقیت در کسب و کار

بازاریابی مؤثر برای افزایش فروش شما مهم است ، اما لازم نیست حتما از روش های پرهزینه استفاده کنید روش های ارزان قیمت زیادی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما وجود دارد .

از جمله:
• ارسال تبلیغات با فاکتورهای خود
• پیوستن به سازمان های حرفه ای مرتبط با حوزه کاری خود
• تبلیغات در روزنامه ها
• ارائه کارگاه های رایگان یا کلاس های مربوط به محصولات یا خدمات شما
• تبلیغات متقابل با مشاغل مکمل
• تماس های تبلیغاتی (بله هنوز هم می تواند کار کند)
• تجارت خود را با وسیله نقلیه خود تبلیغ کنید
• تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام

وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را بسازید.

ایجاد یک وب سایت با ظاهر حرفه ای می تواند در موفیت در کسب و کار بسیار مهم و ضروری است.

امروزه بیشتر کسب وکار ها باید در فضای آنلاین باشد.

تحقیقات روی تجارت های الکترونیک نشان می دهد که درصد زیادی از مصرف کنندگان اکنون قبل از خرید در یک فروشگاه اقدام به خرید آنلاین می کنند.
یک وب سایت ساده که شرح می دهد شما چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و نحوه ارتباط با شما چگونه است برای بسیاری از مشاغل کوچک کافی خواهد بود.

برای موفقیت در کسب و کار حداقل سایت شما باید حاوی موارد زیر باشد :

• آرم شما

• نام تجاری شما

• خلاصه ای از آنچه انجام می دهید ( محصولات و خدمات خود )

• اطلاعات تماس شما

• آدرس شما

• ماموریت شرکت شما ، به عنوان مثال “ما بهترین پیتزا را در شهر درست می کنیم …”

• توصیفات مشتریان

بسته به بازار هدف شما ، رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای ارتقاء مشاغل شما باشند و باعث می شود یکی از عوامل موفقیت در کسب وکار شما باشد.

ایجاد حضور در ، توییتر و اینستاگرام این روزها برای اکثر مشاغل بسیار مناسب است.

هزینه های تجاری خود را کاهش دهید

به نظر می رسد که هزینه های تجاری برای همه چیز از فضای اداری تا هزینه های وسایل نقلیه همیشه رو به افزایش است ، بنابراین کم نگه داشتن هزینه ها یک کار مهم برای موفقیت در کسب و کار تان  است.

پیگیری هزینه ها بسیار وقت گیر و خسته کننده است ، بنابراین در هر کجا که ممکن باشد سعی کنید از فناوری جدید برای موفقیت در کسب و کار تان  استفاده کنید تا کار را تا حد امکان آسان کنید.

به عنوان مثال ، تعدادی برنامه تلفن همراه برای ردیابی وثبت هزینه ها وجود دارد ، از جمله بسیاری از برنامه های حسابداری که به شما امکان می دهند وارد کردن تصاویر دریافتی با دستگاه تلفن همراه خود ، به طور خودکار اطلاعات مربوط به هزینه را به سیستم حسابداری خود اضافه کنید.

بررسی های سالانه یا حتی نیمه سالانه از هزینه های اصلی خود ، مانند فضای اداری ، بیمه تجاری ، پرسنل و هزینه های خودرو را انجام دهید. از کجا می توانید اصلاح کنید؟

اگر در منطقه ای با وفور فضای تجاری قرار دارید ، شاید می توانید در مورد جابجایی فکر کنید. اگر حتی به یک مکان برای فروشگاه احتیاج ندارید ، می توانید به یک شغل مستقر در خانه تبدیل شوید .

هزینه های اصلی خود را مرتباً مرور کنید و همیشه به دنبال کاهش هزینه ها باشید.