در این بخش جملات و متن های غمناک و احساسی برای سالگرد فوت برادر و داداش عزیز را گردآوری کرده ایم با مال همراه باشید.

جملات و متن سالگرد فوت برادر

در سالگرد رفتن برادر عزیزم،

از کسی سخن می‌ گویم

که دوست داشتنش اندازه نداشت،

وقتی تمام کشور وجودم، سرزمین حکمرانی اش بود…


جملات سالگرد فوت برادر

برادر عزیزم دلم برایت تنگ شده است..

تنگ که می‌گویم، نه مثل تنگی پیراهن…

دلتنگی من، شبیه حال نهنگی است که

به جای اقیانوس او را در تنگ ماهی انداخته‌اند…

دلم برایت تنگ شده است…

این یعنی ریه‌ های من،

دم و بازدم نفس‌های تو را کم آورده‌اند…


جملات سالگرد فوت برادر

دلم در زیر بار آرزوها مرد

نهال عمر من افسرد؛ افسـرد

چه امیدی چه پیوندی برادر

بهار زندگی پژمـرد؛ پژمـرد


شعر و متن فوت برادر

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز

از یک جا

از یک نفر به بعد…

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست

نه روز‌ها نه رنگ‌ها نه خیابان‌ها

همه چیز می‌شود

دلتنگی…؟!


جملات سالگرد فوت برادر

برادر جان نبودت شد عذابم

به خواب آمد خیالت در سرابم

نمی دانی چه آشی پخته تقدیر

تو لالایی بگو تا من بخوابم


جملات سالگرد فوت برادر

خدایا به ما آرامشی عطا کن تا بتوانیم فراق عزیز از دست رفته را تحمل کنیم. از دست دادن برادر چیزی کمتر از پدر نیست. سالگرد وفات برادر شما را تسلیت عرض می کنم. به امید آنکه خداوند باری تعالی تمامی گناهان وی را آمرزیده و او را در بالاترین درجه های بهشت سرسبز و خرم خویش قرار دهد.


برادر جان سکنا گزیدن شما را در سرایی اخروی خدمت پدر و مادر گرامی و محبوب دل همه ما تسلیت می گویم و از خداوند منان برای این دو عزیز طلب صبر و شکیبایی مسئلت دارم. باشد که خداوند روح شما را شاد گرداند و تحملی بس بی کران به پدر و مادر گرامی تان ارزانی دارد.


جملات سالگرد فوت برادر

تا برادر نداشته باشی، هرگز درک نخواهی کرد که یک برادر می تواند تا چقدر اساس یک خانواده را از هم بپاشد و زندگی هر خانواده ای را به طور کای از هم بپاشد. خداوندا روح برادر ما را با روح ائمه محشور گردان و غفران و آمرزش خویش را شامل حال وی کند. روحش شاد و یادش گرامی باد.


متن های سالگرد فوت برادر عزیزم

زندگی می تواند زندانی باشد که در آن برای همیشه محبوس گشته ای. درست مثل آن زمانی که برادر عزیز و صمیمی ات را از دست می دهی. آن روز احساس می کنی که در تنهایی های خویش حبس شده ای و راه نجاتی هم نداری. سالگرد وفات این عزیز از دست رفته را به پدر و مادر خویش تسلیت می گویم.


جملات سالگرد فوت برادر

از دست دادن برادر همواره می تواند تا ابد داغی بزرگ روی دست یک خانواده بگذارد که به همین راحتی درد فقدان برادر التیام نخواهد بخشید. خداوند روح برادر شما را با خود محشور گرداند. بالاترین درجه بهشتی نثار روح پاک و مقدسش باد. آمین یا رب العالمین.


برادر عزیزم رفتی و قاب عکس خالی ات را برای همیشه در کنج اتاق جا گذاشتی. سالگردت وفاتت تسلیت باد. سالی که گذشت؛ خانه ای بی برادر به ما یاد داد که چه گوهری را از دست داده ایم. ای کاش که بیشتر در کنار ما بودی و سایه لطف و نگاه پر مهرت همچنان بالای سر ما بود. روحت با روح مولای متقیان حضرت علی (ع) محشور باد.


جملات سالگرد فوت برادر

برادر عزیزم همچون شمعی در فراقت آب شدیم. غم دوری ات آنچنان داغی بر دل ما گذاشته است که حتی پس از گذشت یک سال هم این دل ما هنوز هم تسکین نیافته است. سالگرد وفاتت تسلیت باد.


جملات سالگرد فوت برادر

این قانون زندگیست که همیشه یکی می رود و یکی دیگر جای آن می آید. ولی چه بگویم برادر جان که از وقتی تو رفتی؛ دیگر هیچ آمدن هیچ کسی نتوانسته است این دل سودای من را آرام کند. روحت شاد باد.


سخت است دل کندن از برادری که همیشه در کنار شما بوده است و اینک نثار سالگرد درگذشتش تنها می توان فاتحه ای با صلوات تقدیم کرد. هر چند که تسلیت ما چیزی از غم از دست رفته نمی کاهد؛ ولی امیدوارم ما را هم در غم شریک از دست رفته خود شریک بدانید و بدانید که یاد و نام مرحوم از دست رفته برای همیشه در خاطر ما هم جای دارد. سالگرد برادر عزیز شما را تسلیت می گویم.