جملات و پیام تسلیت خودمونی و ابراز همدردی به فامیل و اقوام را در این مطلب آریا مگ آماده کرده ایم.

جملات و پیام تسلیت خودمونی

کسی که این دنیا رو ترک می کنه در حقیقت از اینجا نرفته، او هنوز در دل(قلب) و خاطر ما زنده است، و یه حیات خودش ادامه میده. خواهشا تسلیت ما را بپذیرید، او هرگز فراموش نخواهد شد.


از دست دادن …

واقعا سخته.

تسلیت میگم.

خدا بهت صبر بده.


دوست عزیزم

دلم از درد درگذشت …

عزیزت شکست. تسلیت مرا پذیرا باش

و مرا در غم خودت شریک بدان.


پیام تسلیت خودمونی برای همدردی

من رو هم در غم خودتون شریک بدان، می‌دونم که با صبری که داری می‌تونی از عهده این غم بزرگ برآیی.


می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی‌نهایت سخت است… می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …! اما او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی میکند… از خدا میخواهیم وی را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا سازد.


جملات ابراز همدردی تسلیت خودمونی

وقتی خود را جای تو حس می‌کنم، بدنم به لرزه می‌افتد، امیدوارم خداوند صبر عظیمی به تو و خانواده محترم عطا کند، روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد. ما را در غم خود شریک بدان.


پیام تسلیت خودمونی برای همدردی

بعضی دردا به قدر تلخ‌اند که دلت نمی‌خواد با هیچ کس به اشتراکشون بذاری؛ و گاهی ترجیح میدی از پیله تنهایی خودت بیرون نیای؛ غم درگذشت پدر / مادر / … از اون دردای تلخه… می‌دانم تسلیت واژه ناچیزیست نسبت به غمی که در دلت جای گرفته، اما بپذیر. روزهایی پراز صبر را برایتان آرزو می‌کنم. خدایش رحمت کند.


خیلی غمگینم عزیزم و واقعاً نمی‌دونم چی باید بگم. خیلی متأسفم. ان شاء الله که الان غرق در رحمت هستند.


پیام تسلیت خودمونی برای همدردی

همسفر در راه ماند

زندگی سخت است

لیک در سفر باید بود

همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه

سختی راه را می‌نماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.

ترک یارتان بر شما تسلیت باد.


ز هجران تو پرپر می زند دل ، ز دل تنگی به هر در می زند دل ، چو بلبل در فراق رویت ای گل ، به دیوار قفس سرمیزند دل
تسلیت من را پذیرا باش عزیز


می دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ما از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثریم و همه ما در کنارتیم.


از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگم. لحظه لحظه‌های‌ از دست دادن پدرت / مادرت را درک میکنم. خدا بهتون صبر بدهد.


من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش این جا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان.