در این بخش جملات، اشعار و متن های غمگین تسلیت به خانواده عزادار و داغدار را با عکس نوشته گردآوری کرده ایم.

متن و جملات تسلیت به خانواده داغدار

دوست خوب و خواستنی‌ام…

غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است

و بدون شک تنها با توسل به حضرت

حق تحمل این غم ممکن است.

از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی

جهت این عزیز تقاضای دارم.

امیدوارم بزودی لبخندت را ببینم.


برادران…

سبک‌بالان به سهولت پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست.


همکار محترم، جناب آقای…. / سرکار خانم….

غم از دست دادن مادر/پدر، سخت است و بی‌شک با توسل به حضرت حق می‌توان آن را تحمل کرد، صبوری برای شما و غفران الهی برای آن عزیز مسئلت داریم.


پیام تسلیت به خانواده داغدار

خانواده بزرگ…

تسلیت در برابر آتش غم شما قطره آبی کوچک است که یارای اطفا آن را ندارد. از خداوند متعال برای شما صبر و برای آن مرحوم/ مرحومه علو درجات و غفران الهی مسئلت دارم.


ترجمان معنی مرگ،

حضور جاودانه انسان در محضر حق است

که از پیشگاه او آمده‌ایم و باید که در آستان او

نماز عشق رابه جا بیاوریم.

درگذشت عزیزتان را تسلیت می گویم.


… آزادمردی سبک‌بال بود که در سیر الی الله صعود کرد

چرا که روح‌های‌ پاک به سهولت از خاک دل میکنند

تا به افلاک برسند. رفتار انسانی … وی را به اعلی علیین برده است.

جای روح پاک صفاکیش … در آستان جانان باد.


پیام تسلیت به خانواده داغدار

خانواده بزرگ…

خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوارتان ما را نیز داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.


خانواده داغدار…

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت مادربزرگ گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.


متن تسلیت سوزناک به خانواده غمگین

خانواده محترم…

درگذشت مادر مهربان‌تان را تسلیت عرض می‌کنم و از خدای مهربان می‌خواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش پوشانده و در بهشت برینش مأوا دهد. روحشان شاد و قرین رحمت الهی


پیام تسلیت به خانواده داغدار

خانواداه محترم …

فقدان … بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر برای یکایک شما عزیزان از خداوند بزرگ آرزومندم. روح‌شان شاد و قرین رحمت الهی


ضایعه اسفناک فوت … بزرگوارتان باعث غم و اندوه فراوان شد. این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش اینجا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان


مادربزرگ‌ها همه ی دریک جایی از قصه‌هایمان جا میمانند اما یاد و خاطره‌شان در ذهن ما به نیکی باقی خواهد ‌ماند. درگذشت مادربزرگ عزیزت را تسلیت میگویم.


پیام تسلیت به خانواده داغدار

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.


درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست ، این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می ‌کنم.


از شنیدن خبر فوت پدر بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.


اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند، او تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست. تو نیز آرام باش. از خدا می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.-


پیام تسلیت به خانواده داغدار

درکت می‌کنم و عمق غمت را می‌فهمم.

می‌دونم یه چیزایی میشه حسرت،

حسرت یه بوسه بر دستای پدر / مادر…

حس و اشک الانم را به تو تقدیم می‌کنم.

درگذشت … را بهت تسلیت میگم.


دوست عزیز

مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان

تسلیت عرض میکنیم

وبرای آن عزیز سفر کرده علو درجات را

مسئلت داریم


فراق هجرت ناگهانی …ت

مرا اندوهگین و ناراحت کرد.

در غم تو شریک هستم

و از خداوند برای تو صبر و شکیبایی و برای … عزیزت

آمرزش می‌خواهم.


دوست عزیز ارجمند.

دلم از درد درگذشت …

عزیزت شکست. تسلیت مرا پذیرا باش

و مرا در غم خودت شریک بدان.