انشا درباره سالی که گذشت

در این بخش 3 انشا زیبا در مورد سالی که گذشت، خاطرات و روزهای سپری شده برای پایه دبستان و دبیرستان را ارائه کرده ایم.

انشا کوتاه سالی که گذشت

مقدمه

بنام خداوند مهربان.

من انشای خود را با اسم خدا که مهربان ‌ترین است آغاز می‌ کنم. معلم از ما خواسته است که درباره سالی که گذشت بنویسیم.

بدنه:

از نظر من سالی که گذشت به دلیل شرایط بیماری کرونا سال تحصیلی خوبی نبود بسیاری از دانش‌آموزان از غیر حضوری شدن کلاس‌ها خوشحال بودند اما من به این دلیل که عاشق جو کلاس و مدرسه هستم به دلیل دور شدن از این فضا خیلی غمگین بودم امسال به دلیل غیر حضوری بودن کلاس‌ها نتوانستم مثل سال‌های قبل دوست‌های تازه‌ای پیدا کنم و مجبور بودم که درس‌های خودم را تنهایی بخوانم جودو از همه این‌ها من مدام منتظر بودم که مدارس هرچه سریع‌تر باز شوند به این دلیل که من مدرسه رفتن را با تمام سختی‌هایی که داشت دوست داشتم من دوست دارم که به‌صورت حضوری به مدرسه بیایم و معلم ب صورت حضوری در کلاس به ما درس بدهد به این دلیل که یاد گرفتن درس‌ها در کلاس آنلاین سخت می‌باشد و امتحان دادن نیز خیلی سخت استدر سالی که گذشت من فهمیدم که باید قدر اطرافیان خود را بیشتر بدانیم به این دلیل که ممکن است به واسطه ۱ بیماری آن‌ها را از دست بدهیم و هیچ‌کس از آینده‌ی خود خبر ندارد پس باید از همه لحظات زندگی لذت ببریم و به زندگی به شکل دیگری نگاه کنیم .

نتیجه گیری:

می‌خواهم انشای خودم را به این صورت به پایان برسانم که من تصمیم دارم در سال جدید خیلی از رفتارهایم را تغییر دهم و آدم‌ها مهربان باشم و قدر دوستان و خانواده خودم را بدانم .


انشا با موضوع سالی که گذشت برای دبستان و دبیرستان با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری

انشا در مورد اتفاقات سال گذشته

مقدمه

در این انشاء تصمیم دارم درباره سالی که گذشت بنویسم.که بنظرم موضوع خیلی جالبی می باشد. من می‌خواهم در مورد همه اتفاقات که در این سال برای من رخ داد و پیشرفت هایی که داشتم بنویسم.

بدنه:

امسال برای من سال خوبی بود از همان شروع سال تصمیم گرفتم که برنامه ریزی دقیقی برای کارهایم داشته باشم. از فروردین شروع کردم به انجام برنامه ریزی ماهانه. اوایل کاره سختی بود که بتوانم به برنامه‌های خود عمل کنم اما رفته رفته توانستم برنامه‌ های خود را پیش ببرم.

زمان امتحانات که فرارسید توانستم با برنامه بیضی دقیقی که انجام داده بودم امتحانات خود را به‌خوبی پیش ببرم و نمرات خوبی نیز کسب کنم بعد از آن تابستان شروع شد. بر خلاف سال‌های دیگر برای تابستان برنامه‌ ریزی خوبی کرده بودم. تصمیم گرفتم که تمام وقت خود را به بازی نگذرانم مدتی از تابستان را در کلاس های ورزش و نقاشی سپری کردم که باعث شد تابستان خوب و مفیدی داشته باشم.

چند روز در تابستان را به مسافرت رفتیم که خیلی به من خوش گذشت بعد از آن کم‌ کم آماده شدم که سال تحصیلی جدید را آغاز کنم. همچنان با انجام برنامه ‌ریزی برای خواندن درس ‌ها و انجام تکالیفم توانستم سال تحصیلی خوبی را نیز داشته باشم.

در سالی که گذشت خواهر من که خیلی دوستش دارم ازدواج کرد. از ازدواج کردن او هم خوشحال بودم و هم ناراحت. خوشحال  بودم که قرار است زندگی جدیدی را آغاز کند و ناراحت بودم به این دلیل که قرار است کمی از او دور شوم. روز عروسی او از بهترین روزهای زندگی من بود و به من خیلی خوش گذشت .

سالی که گذشت دوستان زیادی را نیز در مدرسه و در کلاس‌ هایی که در تابستان شرکت می ‌کردم پیدا کردم و از این بابت نیز بسیار خوشحال هستم.

نتیجه گیری:

قطعا همه ما در سالی که گذشت روزهای خوب و روزهای بدی را پشت سر گذاشته ‌ایم. به ‌نظر من زندگی با همین روزهای خوب و بد کنار هم زیبا است و نباید توقع داشته باشیم که تمام روزهای ما زیبا باشد. باید برای روزهای خوبی که سپری کرده‌ایم از خداوند ممنون باشیم و بابت اتفاقات بدی که در بعضی روزها برای ما رخ می‌دهد صبور باشیم.


انشای کوتاه با موضوع سال گذشته

مقدمه

امروز قرار است درباره سالی که گذشت بنویسم. سالی که گذشت مملو از اتفاقات خوب و اتفاقات بد بود اما من دوست دارم تنها در مورد اتفاقات خوبی که در این سال برای من رخ داد بنویسم .

بدنه:

امسال سال تحصیلی خوبی برای من بود. من نسبت ‌به سال‌ های قبل بر درس‌ هایم پیشرفت زیادی داشتم. مادرم من را در کلاس ریاضی ثبت ‌نام کرد و به ‌همین دلیل باعث شد که من بتوانم از نظر ریاضی در این سال قوی ‌تر باشم. همچنین در تابستان من به کلاس زبان انگلیسی رفتم و خیلی به این زبان علاقه‌ مند شدم.

در این سالی که گذشت من به همراه خانواده به مسافرت رفتم مسافرت ما به یکی از شهرهای جنوب کشور بود در آن مسافرت خیلی به من خوش گذشت.

در این مسافرت من برای اولین ‌بار یاد گرفتم که کمی شنا کنم و توانستم تا حد زیادی ترس خود را از شنا کردن کنار بگذارم یکی از اتفاقات خوب دیگر که در این سال برای من رخ داد این بود که مادرم برای من ۱ خرگوش خرید من همیشه خیلی دوست داشتم که ۱ حیوان خانگی داشته باشم و مادرم این آرزوی من را برآورده کرد. من هر روز به شوق دیدن و بازی کردن با خرگوش زیبایی ‌ام از خواب بیدار می ‌شوم و خیلی او را دوست دارم.

در سالی که گذشت من چند دوست جدید که در نزدیک خانه ما زندگی می‌ کنند پیدا کردم و در زمان فراغت هم با آن‌ها در کوچه بازی می‌ کنم.

نتیجه گیری:

می ‌خواهم انشای خودم را این‌ گونه تمام کنم که از خداوند بابت تمام اتفاقات خوبی که در این سال برای من رخ داد تشکر نمایم و از او ممنون هستم که همیشه بهترین‌ ها را سر راه من قرار می ‌دهد.