مجموعه ای از یباترین متن های عاشقانه با حال با متن های کوتاه و خنده دار برای عشق و همسر را در این مطلب آریا مگ آماده کرده ایم.

جملات و متن عاشقانه با حال و خنده دار

باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!


خواستم جونمو فدات کنم، با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!


دوست داشتن فقط گفتنِ دوستت دارم نیست، بگذار دوست داشتنت شبیه نشانیِ خانه‌ای باشد که نه از کوچه ‌اش معلوم است نه از رنگ درش و نه از پلاکش و فقط آن را از عطر گل‌های باغچه ‌اش می‌شناسی.


جملات عاشقانه با حال با متن های کوتاه خنده دار برای عشقم و همسر عزیزم

گوشیت خرابه؟ هرچی زنگ میزنم میگه مشترک موردنظر خوشگله گرفتنش مشکله!


سلام جیگرم…. باجیگرم بودم! من عادت دارم به اعضای بدنم سلام بدم شما به کارت برس/ سلام کبدم.


جملات احساسی با حال

وقتی به تو نگاه می کنم،

می فهمم که زیبایی واقعاً دنیا را نجات خواهد داد!


در میان دست هایت عشق پیدا می شود/ زیر باران نگاهت نسترن وا می شود/ با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو مهربانی های قلبت خوب معنا می شود.


جملات عاشقانه با حال با متن های کوتاه خنده دار برای عشقم و همسر عزیزم

همسر من! گونه‌های ظریف زنانه‌ات را به گونه‌های زبر مردانه‌ام بزن، تا عشق معنا شود … بیا با هم لبخند بزنیم، تا عکسی بگیرم از این روزها… می‌خواهم برای فرداهایمان ثبت خاطره کنم… اگر قرار بود، هزار بار زندگی کنم، هر هزار بارش، «من مال تو!»


“بدون شک بهتر است که تو را عاقلانه دوست داشته باشم. اما حتی دوست داشتن احمقانه بهتر از این است که اصلاً تو رو دوست نداشته باشم.”


جملات عاشقانه خنده دار

تو تمام منی و من در تو گم می شوم و باز خود را می یابم در بار در آغوشت.


یک نفر باید باشد که خیالت را از بودن روزهای بد راحت کند/ آنقدر که وقتی نگاهت می‌کند و می‌گوید: بیخیال، همه‌چیز درست می‌شود/ لبخند بزنی و مطمئن باشی وقتی که او می‌گوید می‌شود یعنی حتما می‌شود.


جملات عاشقانه با حال با متن های کوتاه خنده دار برای عشقم و همسر عزیزم

بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را….دیگری مرا …و همه ی ما تنهاییم.


راستش را بخواهی، می‌گویم مراقب خودت باش/ فقط دلیلش خوب بودن حال تو نیست/ خیلی وقت است که حال من بند شده/ مراقب خودت باش تا همیشه خوب باشی/ تا من از خوب بودن تو حال دنیایم قشنگ شود تو خوب باشی، روزگار بر وفق مراد است پس لطفا مراقب خودت باش!


ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ گفتم زندگیمو! نپرسید چرا؟ بغض کرد، گریه کرد …..رفت! اما هیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود!


متن های خنده دار زیبا و با حال عاشقانه

ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ


من و تو به يكديگر محتاجيم/ ما خاطر و معلوليم/ ما لازم و ملزوميم/ تمامِ آدمهاى شهر را هم زير و رو كنى، اول و آخرش اسمت كنار نام من معنا پيدا ميكند.