جملات و متن های سنگین عوض شدن انسان ها و رنگ عوض کردن و دوریی آدم های اطراف را در این بخش از مجله آریا آماده کرده ایم.

متن و جملات سنگین دورو شدن و عوض شدن انسان ها

We all have big changes in our lives that are more or less a second chance.

همه ما تغییرات بزرگی در زندگی ما داریم که شانس دوم یا بیشتر را دارند.


The wheel of change moves on, and those who were down go up and those who were up go down.

چرخ تغییر در حرکت است، و کسانی که در حال بالا رفتن هستند و کسانی که بالا می روند پایین می آیند.


وقتی تصمیم یک نفر در شب با تصمیم وی در خصوص همان مسئله در فردای آن روز تغییرپذیر است، باید از آن فرد ترسید. چرا که به آن کسی است که ثبات رفتاری ندارد؛ به هیچ عنوان نمی توان تکیه کرد و برای همیشه فردی بی اعتبار است که کسی نمی تواند به وی اعتماد کند.


جملات سنگین عوض شدن انسان ها و رنگ عوض کردن آدم های اطراف

آدم باشید و آدم بمانید. گاهی با خود فکر می کنم که چطور می شود فردی بتواند انقدر کثیف و رذیل باشد که بتواند تمامی آن همه محبت ها را فراموش کرده و جواب خوبی های ما را این گونه بدهد. حتی تصور آن هم برای من غیر قابل هضم است و در ذهن من نمی گنجد که چنین فردی بتواند دست به این کار بزند و روان همه ما را پریشان سازد. آری آدم ها گاهی فراموش می کنند که آدم هستند و لقب اشرف مخلوقات را با خود یدک می کشند.


متن سنگین برای زن و مرد دو رو

درس گرفتن از تجربه های دیگران می تواند بزرگترین نعمتی باشد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از افراد بزرگتر از خود بیاموزید. یکی از این درس های رایگان این مسئله است که هرگز اجازه ندهید آدم ها پای خود را از گلیم شان فراتر بگذارند و وارد مسائل شخصی و راز های نهفته زندگی شما شوند. آدم ها خیلی زود رنگ عوض می کنند. بوی پول که به مشام آن ها برسد، دوست و رفیق و آشنا نمی شناسند. آنقدر ضربه ای به شما می زنند که هرگز تا ابد آن را فراموش نکنید.


عدم اختلاط با آدم ها خود یکی از شیوه های زندگی است که اجازه دخل و تصرف در امور شخصی و زندگی خود را به هیچ شخصی نمی دهید. با آدم ها فقط در حد سلام و احوال پرسی و نه بیشتر از این رفتار کنید تا مبادا این اختلاط و صمیمیت بیش از حد گِره بزرگی به زندگی شما بزند که به سادگی نتوان آن را باز کرد.


از نیمه پنهان درونی آدم ها بترسید و این را بدانید که زیر این پوسته آدم ها یک هسته پنهانی است که هیچ کس جزء خود آن ها از آن آگاه نیست. گاهی چنان این هسته پنهانی آدم ها در قالب فردی پلید و به دور از شأن و شخصیت خود را بروز می کند که دیگر نمی توان به هیچ کسی اعتماد ورزید.


جملات تیکه دار برای انسان های دورو و ظالم

You must welcome change as the rule but not as your ruler.

شما باید تغییر را به عنوان حکومت تحسین کنید، اما نه به عنوان حاکم شما.


جملات سنگین عوض شدن انسان ها و رنگ عوض کردن آدم های اطراف

He who rejects change is the architect of decay. The only human institution which rejects progress is the cemetery.

کسی که تغییر را رد کند، معمار فاسد است. تنها نهاد انسانی که پیشرفت را رد می کند، گورستان است.


Things change. And friends leave. Life doesn’t stop for anybody.

اوضاع عوض میشود. و دوستان ترک زندگی برای کسی متوقف نمی شود


متن ادبی برای آدم های دو رو

زندگی درس های زیادی به انسان ها می آموزد تا بلکه بتوانند از آن ها بهره لازم را ببرند. گاهی انسان ها این درس ها را جدی نمی گیرند و وقتی که در دام آن ها گرفتار آمدند، آنگاه است که قدر پدربزرگ و افراد دیگر دور و بر خود را می دانند که همیشه در گوش آن ها زمزمه می کردند که مواظب رفتارت با دیگران باش تا مبادا روزی فریفته آن ها گردی و با رنگ عوض کردن آدم ها، رنگ و بوی زندگی شیرینت به طور کلی از بین برود.


از وقتی آن ضربه هولناک و وحشتناک را از عزیزترین فرد زندگیم خوردم؛ به همه افراد نزدیک خود می گویم که هیچ گاه آنقدر به آدم ها نزدیک نشوید که روزی تمام زندگی خود را به آن ها ببازید. کاش لااقل شما به حرف من گوش کنید و در ورطه این مصیبت بزرگ گرفتار نشوید.


نسل به نسل باید این درس بزرگ را به دیگران آموخت که آدم ها گاهی رنگ عوض می کنند و حتی نزدیک ترین و صمیمی ترین افراد زندگیتان هم به شما ضربه می زنند. کسانی که حتی در فکر و خیال خود هم تصور نمی کردید روزی چنین بلایی سر شما بیاورند.


متن تیکه دار برای رنگ عوض کردن آدم ها

عمر دو روزه آدم ها مجال آن را نمی دهد که وابسته آدم ها شد و به آن ها دل بست. آنقدر نارو از صمیمی ترین دوست و رفیق خود دیده ام که دیگر حتی به برادر خود هم اعتماد ندارم.


The winds of heaven change suddenly; so do human fortunes.

باد های آسمان به ناگهان تغییر می کنند؛ پس بخت انسان بساز


The leopard does not change his spots.

لئوپارد لکه هایش را تغییر نمی دهد.


Persist as resolutely as you persist in eating.

ادامه درست مانند شما در غذا خوردن باقی بماند.