در این بخش مجموعه ای از پیام های تسلیت رسمی و ادبی دوستانه برای فوت برادر را آماده کرده ایم.

پیام و جملات تسلیت فوت برادر

برادر حامی زندگی است و نبودنش رنج آور و جانکاه است. این غم بزرگ را به شما تسلیت عرض می نمایم. ان شاءالله، خداوند سبحان در این روزهای تلخ و دشوار در کنارتان باشد و به روح و قلب شما، آرامش و صبر عطا نماید.


می دانم که هیچ واژه ای برای گفتن در این لحظه ها وجود ندارد، اگر از دستم کاری برمی آید، لطفا آن را از من دریغ نکن. تسلیت مرا پذیرا باش.


پیام تسلیت فوت برادر

به قلبت رجوع کن تا او برادرت را احساس کنی. روحش قرین آرامش و رحمت خداوند باشد.


پیام تسلیت فوت برادر

جملات تسلیت برادر

عزادار بودن تو بر من سنگین و ناراحت کننده است. اما تو زندگی کن! حتی اگر بهترین های خود را از دست دادی زیرا این زندگی کردن است که برای تو بهترین های دیگری می سازد.


پیام تسلیت فوت برادر

اندوه ما در غم از دست دادن برادر بزرگوار شما در واژه ها نمی گنجد فقط می توانیم از خداوند سبحان برای شما صبری عظیم و برای عزیز از دست رفته روحی شاد و آرام طلب نماییم.


پیام تسلیت فوت برادر

متن فوت برادر

«انا لله و انا الیه راجعون؛ و هر از گاه، در گذر زمان، در گذر بی صدای لحظات دنیای فانی و زودگذر، زنگ کاروان از کوچ مسافری خبر می دهد که در سکونی، شروعی بی پایان را می سراید» درگذشت برادر عزیزتان را به شما و خانواده گرامی تسلیت می گویم و برای آن عزیز از دست رفته از خداوند سبحان، مغفرت و صبر خواستارم.


ز دلتنگی به هر در می زند دل، ز هجران تو پرپر می زند دل

چو بلبل در فراق رویت ای گل، به دیوار قفس سر می زند دل


پیام تسلیت فوت برادر

متن های تسلیت فوت برادر

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم// من به داغ تو جوان رفته ز دنیا چه کنم

بهر هر درد دوائی است جز داغ جوان// من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم


برادر دوست داشتنیم، داشتن تو یکی از بزرگترین نعمتهای این جهان بود، هر چند امروز در کنار ما تیستی، ولی بدان که در طول این مدت سنگین و دشوار نبودنت، ثانیه ای بدون یادت نگذشت… به یاد عزیز سفر کرده و بردارم عزیزم، ….(نام متوفی)


پیام تسلیت فوت برادر

برای هر اتفاقی می توان جوابی پیدا کرد جز برای کوچ های نابهنگام… شاید رفتن خود جواب یک اتفاق است و هیچ کس جز آنکه رفته است نمی داند! برای برادر خوب سفر کرده ام.


از شنیدن خبر فوت برادر عزیزتان بسیار متاثر شدم، من این رخداد دردناک و غمگین انگیز را خدمت شما و خانواده گرامی تسلیت عرض می کنم. و از درگاه خداوند منان برای حضرتعالی صبر مسئلت دارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته شریک بدانید.


سلام، تسلیت کلمه کوچکی است در مقابل غم سترگ شما، از درگاه خداوند برای شما و خانواده گرامی تان مسئلت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.


پیام تسلیت فوت برادر

جملات تسلیت رسمی

می دانم که در این شرایط هیچ حرف و کلامی تسلی بخش درد و رنج شما و خانواده عزیزتان نیست ولی خواستم بدانی من در کنارت هستم. یادشان گرامی باد.


جملات عرض تسلیت برای فوت برادر

سوگ از دست دادن برادر صبر زیادی می طلبد، ما را در این غم بزرگ و جانکاه خود شریک بدانید، از خداوند رحمان برای آن مرحوم آمرزش و رحمت الهی و برای جنابعالی و دیگر سوگواران شکیبایی و صبر خواهانیم.


با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر محترمتان را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت عرض نموده، و برای آن عزیز از دست رفته طلب آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و اجز جزیل از خداوند متعال خواستاریم.


پیام تسلیت فوت برادر

مرگ تاسف بار برادرت را تسلیت می گویم، خداوند روحشان را قرین رحمت کند. ان شاءالله خداوند به شما و خانواده عزیزتان صبر دو چندان عطا فرماید.


جناب آقای…/ سرکار خانم…..

خبر متاثر کننده فقدان برادر گرامی حضرتعالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده بزرگوار آن عزیز از دست رفته، تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای ایشان آمرزش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.


سرکار خانم… / جناب آقای….

فقدان برادر گرامی تان، ما را بسیار اندوهگین ساخت. عفو و رحمت الهی برای ایشان و سلامتی، طول عمر با عزت برای جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت داریم.