در این قسمت متن های و جملات عاشقانه غمگین طولانی در مورد جدایی و دوری از عشق و یار زندگی را ارائه کرده ایم.

متن های زیبای عاشقانه غمگین جدایی

There are some people who can stay in your heart but not in your life.

افرادی وجود دارند که می توانند تنها در قلب شما باقی بمانند، نه در زندگی شما.


There is no goodbye as painful as the one in which you spent time with a person, thinking that they would be your soul-mate, and then have to break away from them. No matter how it began, it will always end in an overwhelming release of poignant emotions.

هیچ پیام خداحافظی به این اندازه دردناک نیست که اوقات خود را با شخصی بگذرانید و فکر کنید که او نیمه گمشده شماست و سپس مجبور شوید از وی جدا شوید. مهم نیست چطور شروع شده است، اما همیشه با انتشار عظیم احساسات تکان دهنده پایان می یابد.


Got a heartache, and you know the cause? Say it out loud. Let that person know that your heart is not a toy to be held in the hand while needed and then thrown when the purpose is resolved.

غم و اندوه دارید و دلیل آن را می دانید؟ آن را با صدای بلند بگویید. بگذارید او بداند که قلب شما یک اسباب بازی در مواقع موردنیاز در دستهای او نبوده که پس از رفع نیازش بتواند آن را به کناری بیندازد.


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

زندگی یک مدیر سخت گیر است و ما اغلب برای زنده ماندن در شرایط آن، خودمان را سخت می کنیم. اما یک روز شخصی وارد زندگی شما شده و باعث می شوید احساساتی را لمس کنید که پیش از آن نمی دانسته اید قادر به تجربه کردن آنها هستید. و هنگامی که دوست داشتن را فرا گرفتید، او شما را ترک خواهد کرد و شما را بی تجربه، بی دفاع و آسیب پذیر رها می کند.


وقتی آسمان آبیست،  دلتنگ تو می شوم، وقتی رویاها واقعیت می یابند، دلتنگ تو می شوم، وقتی گلها با شبنم پوشیده می شوند، دلتنگ تو می شوم، وقتی روز نو می شود، دلتنگ تو می شوم.


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

از 24 ساعت شبانه روز، 8 ساعت صرف کار کردن، 8 ساعت صرف خوابیدن، 1 ساعت صرف خوردن، 1 ساعت صرف ورزش کردن و 6 ساعت صرف سایر فعالیت ها می شود. اما در تمامی این 24 ساعت، من دلتنگ تو هستم!


متن عاشقی غمگین جدایی

یکی از بهترین احساسات دنیا این است که بدانی بودن و نبودنت هر دو برای یک نفر معنی دار است! دلتنگت هستم، عزیزم!


امیدوارم سالهای پیش رو برایت ملامال از شادی پایدار باشد.


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

روز ازدواج تو سپری خواهد شد اما عشق تو ممکن است تا ابد به شکوفا شدن ادامه دهد.


می دانم که تو نیز به دلیل جدایی ما آسیب خواهی دید. من واقعاً نمی توانم بفهمم چه اتفاقی برای ما افتاده است زیرا در حال حاضر به هر قیمیت دوباره تو را ببینم و در آغوش بگیرم تا به تو بگویم چقدر دوستت دارم.


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

حدس می زنم چیزی به اندازه این پیامک عاشقانه غم انگیز نباشد. مواقعی وجود دارد که دوست دارید احساسی را با ظرافت بیان کنید و این پیام روش خوبی برای بیان ملایم احساسات شماست.


جملات خاص جدایی از عشق و یار

تلخ تر از خود جدایی ها… آنجایی است که بعدها آن دو نفر مدام باید وانمود کنند، که چیزی بینشان نبوده… که هیچ اتفاقی نیفتاده… که از همدیگر هیچ خاطره ای ندارند…


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

حالا که فرقی نمی کند کنارت ایستاده باشم یا نه، بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم! تا تو در نیمی باشی و من در نیمی دیگر … راستی! با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام چه می کنی؟!


این قاعده ی بازی است…. اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری … باختنت حتمی است … مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید؛ دردش زیاد است!


من اینجا منتظرت هستم با یک استکان چای داغ/

طاقت من کم است تا چای سرد نشده برگرد تا قلبم هنوز می‌تپد دستم را بگیر . . !


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

لحظه‌ها می‌گذرند آنچه بگذشت، نمی‌آید باز قصه‌ای هست، که هرگز دیگر نتواند شد آغاز …


تو مرا یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود، گر نشود حرفی نیست … اما … نفسم می‌گیرد، در هوایی که نفس‌های تو نیست …


متن غمگین جدا شدن از عشق

هر ذره از وجودم شعر می شود بی تاب خواستن تو انتظار و شوق وصال تو/ آری می خواهم شاعر شوم می خواهم هر مصرعم آینه ای باشد صاف در انعکاس مهربانی تو و به باغ احساس و حرف های دلم هر یک دفتر شعری باشد که در آن غزل غزل تو را بسرایم مهربانم.


این مپندار که نقش تو رود از نظرم/ خاطرت جمع که در خواب پریشان منی/ در شب بی کسی ام یاد تو مهتاب منست/ خود چراغی تو و در شام غریبان منی.


واسه‌ یه لحظه کناره تو بودن من همه ی لحظه هامو میدم..


چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن…  چه غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن… ای کاش میدانستی بدون تو و به دور از دستان مهربانت چه تلخ است.


خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد،  وقتی میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن،  شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش کردن او ختم شود…


متن عاشقانه جدایی غمگین و طولانی و جملات دوری از یار و عشق زندگی

انصـاف نیـست، کـه دنیـا آنقـدر کوچـک باشـد که آدم هـای تـکراری را روزی صـد بـار ببینـیم… و آنـقدربـزرگ بـاشـد که نتوانیم آن کسی را که میخـواهیـم حتـی یـک بـار ببینیـم.


دیروز کودکی در امتداد کوچه های پر از بی کسی این شهر شلوغ؛ دست تمنایی به سویم دراز کرد؛ خالی تر از تمامی آرزوهای کودکانه؛ دنیا عوض شده است؛ کودکان به دنبال نان اند و ما به دنبال عشق …!


هیچ کس ویرانیم را حس نکرد/ وسعت تنهائیم را حس نکرد/ در میان خنده های تلخ من، گریه پنهانیم را حس نکرد/ در هجوم لحظه های بی کسی، درد بی کس ماندنم را حس نکرد/ آن که با آغاز من مانوس بود، لحظه پایانیم را حس نکرد.


وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند/ از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند/ از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی تکرار من/ در من مگر از من چه می ماند.


اکنون تو رفته ای، من هم خواهم رفت/ فرق رفتن تو با من این است که من شاهد رفتن تو هستم/ در ادامه تو رفتی و . . .  . . . من آن خاطرات را بعنوان یک ستایش واقعی از عواطف انسانی خویش حفظ خواهم کرد .!!!