متن و جملات احساسی عاشقانه و جدید برای همسر و فرزندان را در این بخش از آریا مگ آماده کرده ایم.

متن زیبا و احساسی عاشقانه برای همسرم و فرزندم

If only you knew how much those little moments with you matter to me

اگه فقط میدونستی چقدر اون لحظات کوتاه با تو بودن برام ارزشمنده.


There are only two times that I want to be with you: Now and Forever

تنها دو زمان هست که می خواهم با او باشم. الان و تا ابد.


You do a million little things that bring to joy to my life

تو میلیون ها کار کوچیک انجام میدی که زندگی منو شاد می کنه.


متن احساسی عاشقانه جدید برای همسر و فرزند با جملات زیبا

ﮔﺎه گاهی که ﺩﻟﻢ میگیرد/ به ﺧﻮﺩﻡ می‌گوﯾﻢ بشکن قفلی که ﺩﺭﻭنت ﺩﺍﺭی/ ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺍﺭی/ ﺧـﺪﺍ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁخـر ﺑﺎ ماست.


متن عاشقانه برای فرزند

هیچ لحظه ای در هیچ روزی نیست که من دلتنگ تو نبوده باشم.


امروز خاطراتت را سوزاندم اما!  بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد/ اتفاق تازه ای نیست!! دوباره دل تنگت شدم…


با بودن تو در لحظه هایم رقص پروانه‌ها زیباتر است/ نغمه پرندگان خوش آهنگ‌تر است/ نور خورشید درخشنده‌تر است و تپش قلب من سریع‌تر از هر زمان دیگریست.


نام زیبای تو را در کتیبه‌ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می‌گذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی.


با تمام مداد رنگی‌های دنیا به هر زبانی که بدانی و ندانی خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام تنها یک جمله برای تو خواهم نوشت/ دوستت دارم خاص‌ترین مخاطب خاص دنیا.


متن احساسی عاشقانه جدید برای همسر و فرزند با جملات زیبا

از روزی که تو را دیدم معنای عشق را درک کردم و از روزی که با تو ازدواج کردم طعم شیرین زندگی را چشیدم/ بند دلم در دستان توست نفسم.


جملات احساسی برای همسر

در بنفشه زار چشم تو/ من ز بهترین بهشت‌ها گذشته ام/ من به بهترین بهار‌ها رسیده ام/ تو همزبان بهترین دقایق حیات من/ لحظه های هستی من از تو پرشده ست.


هرروز کـه از خونه بیرون می رم بـه این فکر می‌کنم کـه چه کاری می تونم انجام بدم کـه تو خوشبخت تر باشی، تمام تلاشی کـه می‌کنم برای اینه کـه تو بهترینها رو داشته باشی.


من تو را بیشتر از هر چیزی دراین دنیا دوست دارم پرنسس زیبا و کوچولوی من! هرکاری خواهم کرد تا مطمئن شوم کـه تو بـه شیوه درستی بزرگ میشوی.


متن احساسی عاشقانه جدید برای همسر و فرزند با جملات زیبا

همواره در کنار تو خواهم بود، مانند یک ستون محکم که همواره می توانی به آن در طول زندگیت تکیه کنی. پسرم/دخترم، دوستت دارم.


وقتی لبخند تو را می بینم، تمامی نگرانی هایم از بین می روند. تو را بسیار دوست دارم.


بازی کردن با تو، شادترین لحظه هر روز من است.


متن احساسی و عاشقانه زیبا برای همسرم

وقتی صبحها از خواب بیدار می شوم تو را دوست دارم. د طول روز نیز تو را دوست دارم. شب هنگام نیز در رویاهایم تو را دوست دارم.


ستاره ها را می بینی؟ من برای یکی از آنها آرزو کردم و تو را بدست آوردم. امکان ندارد بتوانی کار بدی انجام دهی که عشق من نسبت به تو تغییر کند.


از روزی که تو را دیدم معنای عشق را درک کردم و از روزی که با تو ازدواج کردم طعم شیرین زندگی را چشیدم بند دلم در دستان توست نفسم.


اگر تو یک درخت باشی، من خاک ریشه‌ات می‌شوم اگر تو ساحل باشی، من رودخانه خواهم شد اگر تو زنبور باشی، من یک گل خواهم شد دوستت دارم همسر مهربانم.


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست/ مرا شاد می‌کند و لبخند را به دنیایم هدیه می‌کند/ حتی این روز‌ها گاهی پرواز می‌کنم من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم.


عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه/ عشق مثل ستاره می‌درخشه/ عشق مثل خورشید گرم میکنه/ عشق مثل گل‌ها لطیفه و عشق درست مثل تو زیباست.


عشق مانند درخشش خورشید است. باعث درخشان شدن صورت فردی که آن را در اختیار دارد می شود و به تمام بدن وی گرما می بخشد. روح را بیدار کرده و چشم ها را باز می کند. و وقتی تمام می شود، خاطرات فراوان کوچکی به نام ستاره از خود باقی می گذارد تا به شما یادآوری کند که کماکان وجود دارد. دوستت دارم.


کاش بدانی دوست داشتنت خورشید نیست که لحظه‌ای بیاید و لحظه‌ای برود/ ماه نیست که یک شب باشد و یک شب نباشد/ ستاره نیست که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ/ باران نیست که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد/ مثل نفس می‌ماند همیشه با من است.


هرگز با چشم‌های من، خودت را تماشا نکرده‌ای تا بدانی چقدر زیبایی.. هرگز با گوش‌های من خودت را نشنیده‌ای تا بدانی چه آرامشی توی صدایت ریخته! هرگز با پاهای من با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشته‌ای و هرگز با دست‌های من دست‌ خودت را نگرفته‌ای! تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشته‌ای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشـق مُـــرد! تــو نمیدانی.. تــو هیچ چیز نمیدانی…


عشق من به تو مانند یک ستاره راهنماست که من در ماجراجویی های فوق العاده ام در یک جهان جدید راهنمایی می کند.


تکرار می شود هر شب راس ساعت دلتنگی/ تا سحر کلنجار رفتن برای ساعتی خواب/ اما خیالت مگر می‌ گذارد.


عشق من به تو مانند یک کش لاستیکی نامرئی است. مهم نیست چقدر از من دور شوی، باز هم ما به یکدیگر مرتبط هستیم.


وقتی به تو نگاه می کنم ، می فهمم که زیبایی واقعاً دنیا را نجات خواهد داد!


تو مانند اکسیژن هستی، اگر به اندازه کافی تو را نداشته باشم، بیمار می شوم. اگر تو را نداشته باشم، خواهم مرد.


من تا زمان آشنایی با تو نمی دانستم که عشق چیست، سپس وقتی فاصله بین ما جدایی انداخت، تازه فهمیدم که عشق واقعی چیست. دوستت دارم.


تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نیمه تو باشم. تو را خیلی زیاد دوست دارم!


دیگران می گویند دوست داشتن تو دردآور و پس از قربانی شدن است. اما عزیزم من ترجیح می دهم درد و قربانی فراوان به دوست نداشتن تو ترجیح می دهم.


جالب است که چگونه یک نفر می تواند بدترین روز من را به یک روز فوق العاده تبدیل کند! دوستت دارم!


خیال می‌ کنم شهرهای دنیا نقطه‌ هایی خیالی‌ اند روی نقشه‌ جغرافیا/  همه شهرها، جز یک شهر/  شهری که عاشقت شدم/ آنجا شهری که خانه‌ من شد بعد از تو.