در این بخش جملات و متن های رسمی برای تقدیر و تشکر اداری از همکاری کارمندان و افراد مختلف را آماده کرده ایم.

متن زیبا برای تقدیر و تشکر از همکاری

جناب آقای مهندس ………
به پاس توفیق جنابعالی و به منظور ارج نهادن به همت وثیق، تلاش و کوشش ایثارگرانه شما در راستای اهداف مجموعه و در جهت اجرای بهینه امور، حاکمیت نظم و انضباط، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه دربخش تحت مدیریت، پاکدستی و توجه ویژه به نیروی انسانی در مدت زمان تصدی مدیریت مجتمع فولاد صنعت بناب، این لوح تقدیر، تقدیم حضور ارزشمند شما می گردد.
سربلندی و توفیق روز افزونتان را از ایزد منان خواستاریم و سلامتی همراه با طول عمر با عزت را برایتان آرزومندیم


متن کوتاه تقدیر و تشکر از همکاری

سرکار خانم / جناب آقای …
بدینوسیله از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سال‌ها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده‌اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.
از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد.


جملات رسمی و متن تقدیر و تشکر از همکاری افراد مختلف

متن لوح تقدیر و تشکر از همکاری از مدیر

سرکار خانم / جناب آقای …
مدیر عامل محترم …
تلاش‌های ارزنده شما و همکاران محترم‌تان در تبیین و نشر ضرورت‌های به کارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای عملکرد فعالیت‌های روابط عمومی قابل تقدیر و بدون شک زمینه‌ساز دستیابی و تحقق آرمان روابط عمومی الکترونیک در سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.
دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی و همکاران محترم به منظور مساعدت در برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، مزید توفیقات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماید.
همواره موفق و موید باشید.


متن تقدیر و تشکر از همکاری فرد بازنشسته

جناب آقای …
با سلام
اکنون که در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایات پروردگار الهی، دوران مسئولیت شما در سمت «رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان …» به پایان رسیده و خدمتگذاری در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی نصیب‌تان شده است، برخود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر نمایم.
از خداوند متعال توفیق و سربلندی پیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.


متن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی

هذا فضلا من ربک ذلک هوالفوز العظیم  (دخان ۵۷)

که این فضل ازسوی یزدان توست … همین بود فوز عظیم از نخست

جناب آقای / سرکار خانم  ……… مسوول اجرایی/عضو اجرایی  همایش ……. 

به مصداق آیه شریفه و من شکر فانما یشکر لنفسه و به شکرانه توفیق و به رسم ادب و ارادت، بسی شایسته است ازت لاش های بی شایبه و زحمات صادقانه جنابعالی که در برپایی و برگزاری [دومین] همایش ……….. مبذول داشته اید، کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم.

با امید به این که همواره توفیق ، رفیق طریق سعادت ، سیادت و سلامت شما باشد.