جملات غمگین تسلیت گفتن به مناسبت سالگرد فوت خواهر و درگذشت خواهر عزیز را در این بخش آریا مگ گردآوری کرده ایم. در بخش های قبلی جملات سالگرد فوت پدر و سالگرد فوت مادر را هم قرار دادیم و امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

متن سالگرد فوت خواهر

تسلیت واژه کوچکی در برابر اقیانوس مواجی‌ست که

از اندوه وفات خواهر هجمه آورده است…

اما با این ، همراهی قلبی و عمیق مرا در این رنج و دوری بپذیرید…


خاموش شدن شمع وجود خواهر نازنینت

سخت و باورنکردنی است…

اما چه می‌توان کرد جز صبوری؟…

در این غم و درد جانکاه همراهی مرا بپذیر.


وفات گلدسته شیرین بیان خانواده شما خواهر همگی ما را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. روحش شاد و یادش گرامی باد.


امروز درست اولین سالگرد وفات خواهرم هست. 365 روز از آن حادثه تلخ و وحشتناک می گذرد ولی انگار همین دیروز بود که فرشته مرگ آمد و دست خواهر ما را گرفت و با خودش به آسمان ها برد. روزهایی که با اشک و ناله به سر شدند و همه ما را پر پر کردند.


متن ادبی تسلیت سالگرد فوت خواهرم

غم از دست دادن خواهر چیزی کمتر از یک مادر ندارد. خواهر تنها کسی است که شایستگی مادر بودن می تواند روزی نصیب او شود. خداوندا بهترین ها را در سرای آخرت برای وی قرار ده و روحش را با روح حضرت فاطمه الزهرا (ع) محشور بگردان.


قلب های پاک دنیوی زندگی جاویدان ابدی نصیبشان خواهد شد. پای نهادن در بهشت برین و نعمت های وافر و سرشار از سرسبزی و خرمی گوارای وجودت باد ای خواهر زیباتر از گل برای گلدسته هایی همچون پدر و مادرت. ان شاءالله در سرای آخرت شادکام و خرسند باشی. روحت شاد باد.


جملات سالگرد فوت خواهر

دلا خوبی کن تا خوب ها نصیب تو گردد. بی تردید خواهر گرامی ما امروز تمامی خوبی ها را به سمت و سوی خود در سرای اخروی کشانده است. کسی که خیر و خوبی او به کمتر کسی است که در این دنیا نرسیده باشد. خواهر گرامی روحت شاد و یادت گرامی باد.


جملات خاص ویژه درگذشت خواهر

خواهر عزیز و گرامی ما هر چند که بی وفا بودی و ما را خیلی زود تنها گذاشتی و رفتی ولی بدان که یادت هیچ گاه در ذهن و اندیشه ما نمی میرد و تا همیشه خیر و خوبی شما  در این دنیا گستردانده می شود. باشد که ایزد منان این طلب خیر و دعای عاقبت به خیری مادرت را پشتوانه ای برایت قرار داده و تو را به بالاترین درجات خود در دنیای اخروی رهسپار سازد. روحت شاد و یادت در قلب ها ماندگار باد.


خداوندا عزیزی را از دست داده ایم که در زمان زنده بودنش کسی قدر مهربونی های او را نمی دانست. سال ها در این کره خاکی، خاکی و بی ریا زیست و اینک در زیر این خاک آرمیده است. خدایا خودت قلب پاک و معصوم خواهر ما را شاد بگردان و ثمره زندگی پر از درد و رنجش را در سرای آخرت بده.


خواهر جان بی گمان فرشته ای بود که فرشته های آسمانی تو را به پیش خود بردند. فرشته آسمانی سالگرد وفاتت را از صمیم قلب تسلیت می گویم. امیدوارم که بهشت برین گوارای وجودت بوده باشد و روحت در سرای آخرت برای همیشه جاویدان باشد.


متن ادبی ویژه سالگرد فوت خواهر

فقدان هر عزیزی غمی بی انتها در دل شما می گذارد  که سخت می شود روزی آید که بتوان آن ها را برای همیشه فراموش کنی. فقدان خواهر گرامی و معصوم، دختری از جنس مهر و عطوفت را به همه اعضای فامیل تسلیت می گویم. امیدوارم ثمره این همه مهر و عطوفت خویش را از خداوند باری تعالی باز پس ستاند.


جملات سالگرد فوت خواهر

پر پرواز تو خون کرد همه دل ها را

رفتنت برد هم آرامش منزل ها را

آفتاب بدی و خنده مستانه تو

شادی مجلس و زیبنده محفل ها را