جملات خاص و متن های عاشقانه ادبی در مورد مادر، مادر شوهر و مادر زن را در این بخش آریا مگ قرار داده ایم.

جملات خاص و متن های عاشقانه ادبی برای مادر

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. اکنون بزرگ شده‌ام مادرم را می‌خواهم، نه برای گرفتن گوشه چادرش؛ می‌خواهمش که با گوشه چادرش اشک‌هایم را پاک کنم. نه اینکه دلم خوش شود که می‌دانم نمی‌شود! شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم.


مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و  مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.


I realized when you look at your mother, you are looking at the purest love you will ever know.

وقتی به مادرت نگاه می‌کنی، به خالص‌ترین عشقی که تا به حال شناخته‌ای، نگاه می‌کنی.


متن عاشقانه ادبی برای مادر، مادر شوهر و مادر زن

My mother has always been my emotional barometer and my guidance. I was lucky enough to get to have one woman who truly helped me through everything.

مادرم همیشه از نظر عاطفی پشتیبان و راهنمایم بوده است. من آن قدر خوش شانس بوده‌ام که زنی را در کنارم داشتم که در همه چیز کمکم کرد.


Finally, I love Mother Mother’s love

عشق اول مادر عشق آخر هم مادر ‌


متن کوتاه ادبی در مورد مادر

بودن شما به من شانس داشتن دو مادر بی نظیر در زندگی ام را داد با قلبی آکنده از شادی دوست تان دارم و برایت آرزوی سلامتی دارم.


برای صمیمت و مهری که دارید هیچ زمانی حس نکردم که در خانواده ی شما غریبه هستم سپاس برای تمام خوبی های تان


سپاس برای این که اجازه دادید قشنگ ترین لحظه های زندگی را در کنار دخترتان تجربه کنم/ سپاس برای تمام مهر و محبتی که نسبت به ما داشته اید/ دوست تان مادر زن عزیزم


متن عاشقانه ادبی برای مادر، مادر شوهر و مادر زن

مادر شوهر مهربانم، هر زمان که به شما نیاز داریم، همیشه آنجا هستید.  شما برای‌مان الهام‌بخش شادی و آرامش بوده‌اید و خواهید بود.  بهترین‌ها را برایتان آرزومندم. با آرزوی شادکامی شما.


جملات کوتاه خاص در مورد مادر شوهر و مادر زن

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی/ تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی/ تو را دوست دارم و می ستایمت!  مادرشوهر عزیزم دوستت دارم.


مادر شوهر عزیزم، شما پسر خود را به عنوان یک مرد مسئول و دوست‌داشتنی رشد دادید. می‌خواهم در تمام مراحل زندگی الهام‌بخش و پشتیبان من باشید. از شما ممنونم. دوست‌دار شما عروس‌تان.


مادر شوهر عزیزم! از اینکه تکه‌ای از مهربانی‌هایتان را در وجود همسرم قرار دادید تا خوشبخت باشیم از شما سپاسگزارم. آرزو می‌کنم همیشه شاد و سرفراز باشید و احساس خوشبختی کنید.


متن عاشقانه ادبی برای مادر، مادر شوهر و مادر زن

من به عشق در یک نگاه اعتقاد دارم چون در اولین نگاه زندگیم مادرم رو دیدم!


متن ادبی برای مادر عزیزم

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است/ از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند/ پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.


تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است/ از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند/ پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.


مادر را مهربانی تعریف کردم اما تعریفی ناقص بود. مادر را ایثار تعریف کردم اما ناقص بود. مادر را صبور نام نهادم اما ناقص بود. مادر را زیبایی معنی کردم باز هم ناقص بود. مادر را محبت تعریف نمودم ناقص بود. مادر را بخشنده معنی کردم اما ناقص بود. و مادر را عشق تعریف کردم اما باز …