جملات تسلیت گفتن صمیمانه و بلند به عزیزان و آشنایان


مجموعه ای از جملات صمیمانه تسلیت گفتن بلند را در این بخش آماده کرده ایم که می توانید برای تسلیت گفتن به دوستان، آشنایان و عزیزان استفاده کنید.

جملات تسلیت گفتن مودبانه

واژه‌ها به یاری ذهن نمی آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مهربان، آسوده از همه ی رنج‌هاي‌ بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه همه ی همکاران و دوستان خودرا بپذیرید.


با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌هاي‌ شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.


دوست خوب و خواستنی‌ام…
غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است و بدون شک تنها با توسل به حضرت حق تحمل این غم ممکن است. از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی جهت این عزیز تقاضای دارم.
امیدوارم بزودی لبخندت را ببینم.


زندگی فرصتی برای رهایی از تعلقات است. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از این که عزیز رهپوی وادی عشق پدر / مادر / … با جان برابرتان جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت عدن در انتظار اوست.


همکار عزیز … مصیبت وارده را خدمت تان تسلیت عرض می کنم. خداوند بشما و سایر بازماندگان صبر عنایت کند. روحشان شاد.


متن بلند تسلیت گفتن صمیمانه

وقوع حادثه غم بار زمین لرزه … که موجب جان باختن و مجروح شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید شد. بی‌شک مردم فهیم و قهرمان … «نام منطقه زمين لرزه‌دیده» در سایه وفاق و همبستگی، این روزهای سخت و دشوار رابا آرامش و صبوری پشت سر خواهند گذاشت.


جملات تسلیت گفتن صمیمانه و بلند به عزیزان و آشنایان

جان باختن … نفر از هم‌وطنان عزیزمان بر اثر زمين لرزه … موجب تأسف و تأثر فراوان شد و همه ی مردم ایران را عزادار کرد. این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به ملت بزرگ و صبور ایران و خانواده داغدیده جان باختگان تسلیت می گویم. از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده‌هاي‌ داغدار صبر و شکیبایی خواهانم.


مرگ، سِیرِ جان از سبز خاک به نیلی بلند افلاک است. دامن از اشک تهی سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح آن عزیز قرین رحمت الهی باشد.


مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت میگوییم. امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان ناکام / نوجوان فراخنای ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.


جملات بلند تسلیت گفتن به آشنایان مودبانه

فراق فرزند دلبندت آن قدر ناباورانه بود که مرا در بهتی عظیم فرو برد. درگذشتش را تسلیت می گویم. امیدوارم در برابر این غم محکم و استوار باشید.


تسلیت میگم. غم از دست دادن عزیزان و مخصوصاً پدر / مادر که مثل کوه پشت آدمه خیلی سخته.خدا بهتون صبر بده.


مصیبت وارده رابه شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و امیدوارم بزودی در شادی‌هات ما را سهیم کنی.


تسلیت میگم، روحشون شاد و غرق آرامش برای تو و خانواده عزیزت از خدا طلب صبر میکنم. ما رو هم در غم خودت شریک بدون.


متن تسلیت گفتن به آشنایان صمیمانه

از دست دادن پدر / مادر واقعا سخته. تسلیت میگم. خدا بهت صبر بده.


جملات تسلیت گفتن صمیمانه و بلند به عزیزان و آشنایان

با قلبی پر از اندوه در گذشت … رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم.


مرگ حق است، حق همیشه پا برجا. پس هیچوقت حق راکه همیشه پابرجا است فراموش نکن.


مصیبت درگذشت عموی مهربانتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم، امید که روح آن مرحوم آسوده از همه ی رنج‌هاي‌ دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.


بعضی دردا به قدر تلخ‌اند که دلت نمی‌خواد با هیچ کس به اشتراکشون بذاری؛ و گاهی ترجیح میدی از پیله تنهایی خودت بیرون نیای؛ غم درگذشت پدر / مادر / … از اون دردای تلخه… میدانم تسلیت واژه ناچیزیست نسبت به غمی که در دلت جای گرفته، اما بپذیر. روزهایی پراز صبر را برایتان آرزو میکنم. خدایش رحمت کند.


از صمیم قلب تسلیت میگم. امیدوارم روح ایشون قرین آرامش باشه و خداوند بشما صبر بدهد. با شما همدردی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر لبخند به لبتون بیاد.


پدرت / مادرت حتماً الآن آرام‌تر و شادتر از هر زمان دیگری هست چرا که خداوند وعده داده مرگ پایان رنج‌هاي‌ آدمی ست. دعا می کنم خدا بی اندازه بهت صبر عطا کنه که قلب مهربونت این غم سنگین رو تاب بیاره.


هر چند می‌دونم تو این شرایط هیچ کلامی تسلی بخش درد و غم تو و خانواده‌ت نیست. ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم. یادش گرامی.


گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت پدربزرگ عزیزت یکی ازآن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش ودر این غصه پدرت/مادرت را همراه و غمخوار باش. تسلیت میگویم.


اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی‌شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال‌زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش‌اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.


جناب آقای… / سرکار خانم…
خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوار جنابعالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

از طرف…


مهم نیست چه مقامی داشته باشی، چقدر ثروتمند باشی، چه سنی داشته باشی، مهم نیست … عالم باشی، دانشمند باشی، بی‌سواد باشی …مهم نیست پدر / مادر چند سال داشته باشه… مهم فقط اینه، پدر / مادر باید باشه که پشتت گرم گرم گرم باشه. این که میگن پشتت یهو خالی میشه همون موقعی هستش که پدر / مادر دیگه نیست. یتیم میشه آدم…


می دانم هیچ جمله‌اي دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.


درگذشت … را تسلیت عرض میکنم. آن شاء الله خداوند رحمتشون کنه. و آن شاء الله آرامش و سکون رو بر قلب فرزندان و بستگانشون نازل کنه.