در این مطلب آریا مگ مجموعه ای از متن های عاشقانه خاص کوتاه با جملات زیبای لاکچری عشقولانه را گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

متن و جملات عاشقانه خاص و کوتاه

گلم که صدایم می ‌زنی، دلم می ‌خواهد به اندازه‌ تمام شاخه گل ‌ها رنگ بگیرم، عطر بگیرم و قد بکشم  و یواشکی در سینه‌ کوچکم، عاشقانه تصدق لهجه‌ صدایت شوم.


در تمام بن‌ بست ‌های زندگی ‌ام، آغوش تو می ‌شود همان آسمان که راهش باز است و بعد از آن، بن‌ بست بی‌ معنی ‌ترین واژه می‌ شود.


مرا جان است و جانانم تو باشى/ دواى چشم، بيمارم تو باشى/ سرى پر شور دارم نازنینم/ قشنگ است اینکه دلدارم تو باشی.


وقتی به تو نگاه می کنم، نمی توانم به تو فکر نکنم. امیدوارم آینده ام را در کنار تو سپری کرده و تشکیل یک خانواده بدهیم.


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

محبوب من! قهر که می کنی، خواستنی تر می شوی طوری که انگار از تمام دنیا کاری به جز خریدن ناز تو نداشته باشم!


با بودن تو در لحظه هایم، رقص پروانه ها زیباتر است، نغمه پرندگان خوش آهنگ تر است، نور خورشید درخشنده تر است و تپش قلب من سریع تر از هر زمان دیگریست …


جملات عاشقانه زیبای کوتاه

تو نقطه شروع همه اتفاقات خوب زندگی ام هستی و بهترین هدیه از سوی خداوند عشقم نسبت به تو حد و مرزی ندارد دوستت دارم.


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

تو آن فرد خاص در زندگی من هستی که روزم را روشن می کنی. آینده من با تو درخشان خواهد بود. دوستت دارم.


خوشحالم که با تو آشنا شدم و ممنونم که من را به عنوان بخشی از زندگی ات انتخاب کردی.


نمی توانم قول بدهم که رابطه ما هر روز گلگون و زیبا خواهد بود و نمی توانم قول بدهم که در مسیر زندگی ما فراز و نشیبی رخ ندهد. ما آنچه می توانم تعهد بدهم که با هر نفس کشیدن تو را دوست داشته باشم و هر آنچه انجام می دهم و می گویم، برای تو باشد. فراتر از کلمات دوستت دارم.


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

آرزوی تو دستور من خواهد بود زیرا تو ملکه قلب، زندگی و دنیای من هستی. شما و آرزوی شما همیشه دستور من خواهد بود زیرا شما ملکه قلب، زندگی و جهان من هستید. عشق تو مرا به شخص بهتری تبدیل می کند، زیرا عشق تو از رگ های من عبور کرده و خونی است که در قلب من پمپ می شود. من اکنون و برای همیشه عهد می بندم که همواره تو را عزیز داشته، پرستش کرده، مراقبت نموده و دوست داشته باشم. دوستت دارم.


متن ادبی عاشقانه جذاب

در برهه ای از زمان فکر می کردم هیچ چیز برایم ارزش زندگی کردن ندارد تا بر سر راهم قرار گرفتی. وقتی فکر هیچ چیز ارزش جنگیدن را نداشت، به دنیای من قدم گذاشتی. درست بعد از اینکه فکر کردم هیچ چیز ارزش اهمیت دادن را ندارد، از جاده زندگی من عبور کردی. در طول مدتی که فکر می کردم عشق واقعی فقط یک سراب است، تو ظاهر شدی و ثابت کردی اشتباه می کنم. ازینکه حقیقی هستی متشکرم. من تو را حتی بیشتر از خودم دوست دارم.


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

قلبم را به تو دادم که عشق منی، با تو آمدم، آمدم تا جایی که تو می‌خواهی با تو می‌آیم، می‌آیم به هر جا که بروی، با تو می‌روم، می‌روم هر جا که بروی … نیست جایی که بی تو باشم، نیست هوایی که بی تو نفس کشیده باشم، نیست یادی در قلبم جز یاد تو، نیست مهری در وجودم جز مهر تو، نیست جایی بی عطر نفس‌های تو، نیست راهی بی یاد نگاه تو همه جا خاطره، همه جا عشق، همه جا عطر حضور تو چشمانم هنوز غرق نگاه زیبای تواند، آنچه پنهان است در پشت نگاهت، دنیای عاشقانه من است همه جا با توام، آنجا و اینجا در قلبم، اینجا و آنجا در قلبت، می‌تابم و می‌تابی، می‌مانم و می‌مانی، می‌دانم و می‌دانی که چقدر هم تو مرا دوست داری، هم من دیوانه توام … چه خوب می‌فهمی در دلم چه می‌گذرد، چه خوب معنا می‌کنی نگاهم را، چه عاشقانه می‌شنوی حرفهایم را تویی که جان داده‌ای به تنم و نفس داده‌ای به روحم، روح عشق در وجودمان این است روز‌های زندگی ما، با عشق روزمان شب و شب‌هایمان روز می‌شوند همه جا با توام، تو اینجا همیشه در قلبمی و من همه جا کنار توام.


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم/ تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست… تا بدانی نبودنت آزارم می دهد… لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان… که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد… لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پر شیار… لمس کن لحظه هایم را… تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم/ لمس کن این با تو نبودن ها را لمس کن… همیشه عاشقت میمانم دوستت دارم ای بهترین بهانه ام.


جملات زیبای عاشقانه عشقولانه

عشق من به تو هیچ حد و مرزی نمی شناسد

من عشقم را به تو می دهم و برای دیگران حد و مرز می گذارم

همواره و همه جا بدون توجه به موقعیتی که در آن هستیم، با تو خواهم بود

بدون هیچ شک و تردیدی برای ابد عاشق تو خواهم بود، نگران نباش


متن عاشقانه خاص کوتاه با جملات لاکچری ویژه و عشقولانه

مانند یک گل در گلدان، تو زندگی من را زیبا می کنی

عهد من این است که در تمام زندگیم تو را دوست بدارم

تا به عنوان زن و شوهر در صلح و صفا زندگی کنیم

با عشقی بیشتر از بهترین دوست زندگیت


امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد، هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی. امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست.


بند دل من به لبخندهای تو بند است/ برای دوست داشتنت اما لبخندهایت را نه، دلت را لازم دارم.