زیباترین جملات انگیزشی موفقیت در امتحانات تحصیلی و نهایی با متن های پر انرژی و امید دهنده را در این مطلب آریا مگ آماده کرده ایم.

متن های انگیزشی و پر امید برای موفقیت در امتحان

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود.


موفقیت تصادفی نیست، موفقیت یعنی: کار سخت، استقامت، یادگیری، مطالعه، فداکاری و بیشتر از همه، عشق به آن چیزی که انجام می‌ دهید.


استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید. بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد. تلاش کنید با ارزش تر شوید،مطمئن باشید موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد.


جملات انگیزشی موفقیت در امتحانات تحصیلی با جملات پر انرژی و امید دهنده

تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید، هیچ چیز و هیچ کس در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد.


متن کوتاه انگیزشی موفقیت در امتحانات

بدترین چیز برای شما این است که قبل از این که به پایان کار برسید، خودتان را خسته کنید.


این موقعیت نیست که انسان را می سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق میکند

(برایان تریسی)


تلاش و نتیجه نگرفتن بهتر از دست روی دست گذاشتن است.


یه سلامی کنیم به اونایی که قراره امتحان حضوری بدن!
سلام مظلوم


یادت باشه، ما هیچ وقت درس نمی‌خوانیم که نمره بگیریم فقط درس می‌خوانیم تا کلی به علممان اضافه شود پس اول هدف درس خواندنت را یادگیری قرار بده و بعد، تلاش کن تا نمره های خوبی بگیری.


جملات انگیزشی موفق شدن در امتحانات

یک بار نمره و نتیجه بد گرفتن، به هیچ وجه نمی‌تواند تو را از مسیری که می‌خواهی بروی دور کند. عیبی ندارد که یک بار نمره بدی گرفتی، برای دفعه بد بیشتر تلاش کن تا نتیجه فوق العاده بهتری بگیری. مطمئنم که موفق می‌شوی…


جملات انگیزشی موفقیت در امتحانات تحصیلی با جملات پر انرژی و امید دهنده

همیشه حواست به این نکته باشه که تو می‌توانی همه درس ها را یاد بگیری، همه درس ها را پس امیدت را از دست نده و یکم بیشتر تلاش کن تا به آن چیزی که می‌خواهی برسی…


تو با همه فرق داری و قرار نیست شبیه دیگران بشی. تو خودتی و باید بهترین خودت باشی پس با خودت رقابت کن و دوری کن از اینکه بخواهی خودت رو با همکلاسی هایی مقایسه کنی که شرایط زندگی و تحصیلی و… آن ها شباهتی به تو ندارند پس تو توی همین شرایط باید بهترین باشی و سعی نکنی که تبدیل به یکی از همکلاسی هایت شوی.


تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید، هیچ چیز و هیچ کس در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد.


پله، اسطوره فوتبال برزیل، جمله ای که گفته واقعاً می‌تواند انگیزشی ترین جمله برای پیش رفتن به سوی موفقیت باشد. بله موفقیت هیچ میانبری ندارد و باید برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را بکنیم. حال اگر موفقیت از دید ما، کنکور باشد، برای رسیدن به آن، باید پله های طرقی را یکی یکی طی کنیم.