جملات خاص بلند انگیزشی و متن زیبای طولانی تاثیرگذار برای رسیدن به اهداف و موفقیت ها را در این بخش گردآوری کرده ایم.

متن زیبای انگیزشی طولانی برای هدف و موفقیت

خداوند به هر کس تابلوی نقاشی سفیدی در ابتدای زندگی او داده است. وقتی که خدا به ما قلمو و رنگ می‌دهد کلمۀ «هدف» را زمزمه می‌کند، و ما را آزاد می‌گذارد تا هنرمند زندگی خود باشیم.


همه خواسته ها زمان دارند…

هدف های بزرگ، مانند “دويدن” هستند!

برای رسيدن به هدف های بزرگ، بايد تلاش های كوچك را جدی گرفت.

برای دويدن، ابتدا بايد راه رفت، سپس قدم ها را تند كرد و بعد دويدن را رقم زد.

دويدنِ ناگهانی و بدون مقدمه، هر كس را از نفس می اندازد… آرام آرام پیش روید تا مدار تان تغییر کند و از هر مرحله لذت ببرید.


متن طولانی برای هدف

اگر چشمان خود را به قله بدوزید، سنگ های موجود در مسیر کوهنوری را نمی بینید و زمین می خورید. پس باید روی مراحل کار تمرکز کنید و فقط در شرایط خاصی به قله نگاه کنید تا مسیر را فراموش نکنید. در مورد اهدافتان هم باید همین کار را انجام دهید. بیش از حد در مورد هدف خود رویا پردازی نکن. بلکه روی مسیر رسیدن به آن تمرکز کن.

کنال


از فکر کردن در مورد کاهش وزن دست بکش. روی درست خوردن غذاها و نوشیدنی ها تمرکز کن. از فکر کردن در مورد سیکس پک دست بکش. روی رفتن به باشگاه و قوی تر شدن تمرکز کن. در مورد نتیجه فکر نکن. روی مسیر راه تمرکز کن.

دان گو


متن طولانی برای هدف

هنگامی که اهداف کوتاه مدت ناچیز باشند، بزرگ تر کردن آنها به آنها معنا می دهد. هنگامی که اهداف بلند مدت غیر ممکن به نظر برسد، تکه کردن انها به قسمت های کوچک تر آنها را قابل مدیریت می کند.

آدام گرانت


متن زیبای موفقیت انگیزشی

زمانی که در یک مسیر دور و دراز از رسیدن به هدف ناامید می شوی، این را تکرار کن: من توانایی لازم را در درون خود دارم که مرا با تلاش به انجایی که می خواهم می رساند.

کارن سالماسنسون


نباید فکر کنیم قهرمانان همیشه فداکاری های بزرگی کرده اند تا به اینجا رسیده اند. زیرا آنها این اقدامات را فداکاری تلقی نمی کردند، بلکه از پشت سر گذاشتن سختی ها لذت می بردند.

دانیال کامبلیس


متن طولانی برای هدف

اگر در جهت رسیدن به اهدافت کار کنی، همان اهداف به تو کمک می کنند. اگر روی برنامه هایت کار کنی، برنامه هایت به کمک تو می آیند. هرچیزی که برای ساختنش تلاش کنیم، در نهایت خود آن چیز ما را می سازد.

جیم ران


اکثر اهداف ما قرضی هستند. از خانواده و دوستان قرض گرفته می شوند. از همکاران و دوستان قرض گرفته می شوند. از جامعه قرض گرفته می شوند، اما چه بهتر که هدف تو فقط برای خودت باشد.

جیمز کلیر


هیچ راهی برای دوری از درد و رنج وجود ندارد، مخصوصا زمانی که اهداف بلندپراوازانه برای خودت تعیین می کنی. باور کنی یا نه، برای نزدیک شدن به هدف باید درد و رنج را متحمل شوی، زیرا درد سیگنالی است که باعث می شود راه حل های رسیدن به موفقیت را پیدا کنی.

ری الیو


متن طولانی برای هدف

قدرت از پیروزی به دست نمی آید. مبارزات تنها نقاط قوت تو را تقویت می کنند. قدرت یعنی سختی ها را پشت سر بگذاری و تصمیم بگیری تسلیم نشوی


خودت بودن در دنیایی که شب و روز همه تلاشش را می کند تا تو را به کسی تبدیل کند جز خودت، به معنای مبارزه در سخت ترین نبردی است که هر انسانی باید در آن بجنگد و دست از مبارزه نکشد


جملات تاثیرگذار زیبای هدف

تا زمانی که به نقطه مورد نظرت نرسیده ای دست از مبارزه نکش.
در زندگی هدف داشته باش، پیوسته دانشت را افزایش بده،
سخت کوش باش و برای رسیدن به رویاهات تلاش کن


خیلی‌ها فکر میکنن که ثمره یک هدف یعنی نتیجه اون هدف در صورتی که این اشتباهه. وقتی که برای هدفی اقدام می‌کنی، باید مسیری رو در پیش بگیری. در طول این مسیر تجربیات زیادی به دست میاری و چیزهای زیادی یاد می‌گیری. همین‌ها باعث میشن که در نهایت تو بتونی پخته‌تر بشی و آگاهی بیشتری به دست بیاری. در واقع این‌ها هستند که ثمرات واقعی هدف‌ها و خواسته‌های تو هستند. پس برای اهدافت بجنگ و سعی کن بهشون برسی اما اگه به نتیجه نرسیدی هم مهم نیست! مهم اینه که تو تجربه‌های جدیدی به دست آوردی.


متن طولانی برای هدف

ثمره جنگیدن برای هدف هات هیچی که نباشه حداقل یک ذهن آروم و سرشار از آرامشه! ذهنی که دیگه دغدغه اینکه چرا واسه هدف هات اقدام نکردی و چرا از زندگیت استفاده نکردی رو نداره. باور کن که هر چقدر که پا به سن بذاری، بیشتر از خودت می‌پرسی که من چرا به این دنیا اومدم و تا الان چکار کردم. پس اگه میخوای در اواخر عمرت پاسخ خوبی برای این سوالت داشته باشی، برای هدف هات اقدام کن.


هدف هات رو دنبال کن تا طعم واقعی خوشبختی رو بچشی. خیلی‌ها میگن میخوام خوشبخت بشم و خیلی‌ها هم میگن که میخوام موفق بشم اما وقتی ازشون می‌پرسی که منظورت از خوشبختی و موفقیت دقیقاً چیه، میمونن که جواب بدن. تو جزو این دسته از آدما نباش! خوشبختی و موفقیت با شناختن اهداف و جنگیدن برای رسیدن به اونها هست که معنا پیدا می‌کنی. پس هدف‌های زندگیت رو بشناس و به سمتشون برو که بشی خوشبخت‌ترین و موفق‌ترین انسانی که توی زندگیت می‌شناختی.


که داری چقدر برات مهمه؟ چقدر حاضری براش زمان بذاری و چقدر حاضری براش بجنگی؟ آیا اصلاً تا به حال به این فکر کردی؟ به آدمایی نگاه کن که هیچوقت اقدامی برای اهدافشون نمیکنن و همیشه هم شکست خورده ترین های عامل هستن. آیا تو هم دوست داری که مثل اونها باشی؟ اگه نه که همین الان حرکت کن. مهم نیست که قدمت بزرگ باشه یا کوچیک بلکه مهم آینه که تو خواستی برای هدف هات بجنگی.


متن طولانی برای هدف

آیا هدفی داری که برات ارزشمنده؟ پس براش بجنگ! باور کن که هیچ کس در این دنیا نیست که واقعاً بخواد به تو کمکی کنه که به خواسته‌ات برسی. هر کس که کمکی بهت میکنه، این کمک کردنه یه نفعی براش داره. پس توی دنیایی که همه اول به فکر منافع خودشون هستن، هیچوقت به دنبال یاری کس دیگه ای نباش و خودت جنگیدن برای اهدافت رو یاد بگیر.


جملات بلند موفقیت

یک فرمول عالی برای جنگیدن در راه هدف‌ها وجود داره که اگه به اون عمل کنی، موفقیتت حتمیه و تویی که در نهایت پیروز میدون جنگ میشه. این فرمول آینه که به حرف بقیه توجه نکنی. همین بقیه‌ای که امروز تو رو برای جنگیدن در راه رسیدن به خواسته هات مسخره میکنن، فردا از تو الگوبرداری خواهند کرد. تنها شرط این اتفاق آینه که به حرف‌های اونها توجه نکنی و مسیری که خودت میدونی درسته رو ادامه بدی.


خیلیا میگن که برای هدف‌های زندگیت بجنگ و تاکید دارن که برای جنگیدن در راه اونها کوتاه نیا. اما این خیلیا هیچوقت نگفتن که چطور میشه جنگید؟ راز جنگیدن برای هدف‌ها فقط در یک کلمه خلاصه میشه و اون هم صبر هست. وقتی که برای هدفی صبر داشتی و با تلاش مداوم سعی در رسیدن به اون داشتی، اطمینان داشته باش که به اون می‌رسی.


متن طولانی برای هدف

وقتی که خواسته‌ای داری، براش مصمم باش. با یک یا دو روز تلاش کردن نمیتونی به اون برسی و باید دوره تکاملیش رو طی کنی تا بالاخره به دستش بیاری. پس سعی کن هر روز یک قدم به سمت اون نزدیک‌تر بشی و از پیمودن مسیرش هیچوقت سر باز نزنی. بالاخره روزی میرسه که تو به ثمره‌ای که می‌خواستی می‌رسی و نتیجه تمام جنگیدن هات خودش رو نشون میده.


خواسته‌های تو ارزشمندند و باید بهشون جامه عمل بپوشونی. زندگی آدم با خواسته هاشه که معنا پیدا میکنه و اگه تو برای خواسته هات تلاشی نکنی، انگار که اصلاً زندگی نکردی. پس همین الان پاشو و برای خواسته‌هایی که داری با شهامت و قدرت بجنگ.


اگه هدفت برات مهم باشه، از هر راهی شده سعی می‌کنی که به اون هدف برسی. پس اهدافی رو انتخاب کن که واقعاً دوستشون داری و واقعاً انگیزه رسیدن به اون ها در تو بالا هست که اینجوری هیچوقت کوتاه نیای. اگه هدفی که دوست نداری رو انتخاب کنی، بعد از مدتی تلاش کردن دیگه دست می‌کشی چون سختی‌های اون هدف تو رو متوقف میکنن.


دست روی دست نذار که این دنیا به آدمایی که برای هدف هاشون هیچ تلاشی نمیکنن، هیچ ثمره‌ای نمی‌ده. به جای اینکه بایستی و فقط رسیدن بقیه به هدف هاشون رو تماشا کنی، خودت دست به عمل شو و برای هدف هات بجنگ. مهم نیست که در نهایت به اونها می‌رسی یا نه بلکه مهم اینه که پیش وجدانت شرمنده نیستی که برای هدف هات هیچ تلاشی نکردی.


در زندگی هدف داشته باشید و آن ها را برای خود مشخص کنید. سپس راه‌های مختلف رسیدن به آن‌ها را برای خود در نظر بگیرید و بعد بهترین و مناسب‌ترین راه برای رسیدن به آن را انتخاب کنید و در همان راه قدم بردارید و با تمام قوا به پیش بروید و با موانع و مشکلات بجنگید.

 


انسان هایی که در زندگی هیچ هدفی ندارند در واقع مردگان متحرکی هستند که تنها نفس می‌کشند و بس. تکلیف این نوع انسان‌ها کاملاً مشخص است اما مسئله مهم و قابل تأمل انسان‌هایی هستند که هدف‌های ریز و درشتی در زندگی برای خود تعیین می‌کنند اما برای رسیدن به آن‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنند. در واقع مشکل اصلی من با این نوع آدم‌ها است زیرا به نظرم غیر قابل درک ترین و غیر قابل تحمل تربن انسان‌های روی زمین هستند.


هدف انسان‌ها با هم متفاوت است. کسی هدفش رسیدن به عشقش است، کسی دیگر رسیدن به مال و ثروت را به عنوان هدف برای خود تعیین کرده است و کسی دیگر داشتن مقام هدف و اولویت زندگیش است. مهم نیست که چه چیزی را به عنوان هدف زندگیت انتخاب کرده‌ای. مهم تلاش و جنگندگی تو برای رسیدن به هدفت است چون میزان لیاقت انسان‌ها با میزان سعی و تلاشی که در زندگی انجام می‌دهند اندازه می‌گیرند.