میزان متولدین عشق هر ماه چقدر می باشد

برخی از افراد که با یک نگاه عاشق فردی می شوند. بعضی دیگر نیز زمان زیادتری را برای عاشق شدن احتیاج دارند. به عقیده برخی از افراد، این‌ که هر فرد با چه سرعتی و با چه میزانی عاشق شخص دیگری گردد، همه تحت تاثیر دلایلی مختلفی می باشد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی از خصوصیات عشق و عاشقی در ماه‌ های سال کسب نمایید و بدانید که قلب متولد هر ماه کجا قرار گرفته است، با ما همراه باشید تا زبان عشق متولدین هرماه در روابط احساسی را به ‌همراه رابطه دوستی آن ها برای شما توضیح دهیم.

عشق متولدین فروردین

فروردینی‌ ها خیلی  سریع عاشق می ‌شوند. سیاره ماه فروردین، برج حمل می باشد. افرادی که در ماه فروردین به دنیا آمده اند، روحیاتشان به این شکل است که در ظاهر، خود را شاد نشان خواهند داد و دوست دارند که اطرافیان، آن‌ ها را شخصی شاد تصور کنند. اما در واقعیت اینطور نیست. عشق در متولدین این ماه پنهان می باشد. فروردینی ‌ها اشخاصی مغرور و عصبی، ولی خونگرم و زیبا می باشند. در صورتی که یک فروردین ماهی را در زندگی تان دارید، اطمینان داشته باشید که با بقیه فرق دارید.

 

عشق متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی‌ ها آهسته و به مرور عاشق خواهند شد. سیاره ماه اردیبهشت، برج ثور می باشد. اردیبهشتی ‌ها همان طور که هستند به نظر می‌ آیند. این افراد اصولا کم حرف و خوش صحبت هستند. متولدین این ماه عاشق این هستند که پول خرج کنند و همه تلاش خود را می ‌کنند تا یک زندگی خوب داشته باشند و به هرآنچه که علاقه دارند برسند. به همین علت، باید بدانید که همسرایده‌آل تان، در نهایت متولد چه ماهی خواهد بود تا  ویژگی‌ های آن ماه را دارا باشد. عشق اردیبهشتی ها خیلی آهسته رخ می دهد. آن ‌ها اشخاصی دست ودل ‌باز هستند و سعی می‌ کنند  تا احتیاجات همسر خود را براورده نمایند. یک شخص اردیبهشتی قادر خواهد بود راه زندگی را نشانتان دهد . اگر شما آدم وفاداری می باشید و برای رابطه عاطفی ‌تان ارزش قائل هستید، انتخاب یک شخص اردیبهشتی عالی ترین راهی است که در پیش خواهید داشت.

میزان عشق متولدین هر ماه و به چه میزانی عاشق می شوند

عشق متولدین خرداد

 سیاره ماه تولد خرداد، برج جوزا می باشد، آن‌ ها به تدریج عاشق می ‌شوند. در صورتی که متولد ماه خرداد می باشید شخصی جذاب، خوشتیپ، زیبا ولی  مقداری عصبی و زود جوشید. این اشخاص دارای شخصیت اجتماعی هستند و علاقه فراوانی به جمع ‌های شلوغ دارند. اما خودشان اغلب ساکت اند و به حرف دیگران گوش می ‌دهند. متولد خرداد اغلب در کارهای خود به راهنمایی احتیاج دارد و به سادگی قادر خواهد بود شخصی که در وجودشان نسبت به او علاقه دارد را حس نماید و به او نزدیک گردد. خرداد ماهی خیلی ساده معشوق خود را به خود نزدیک می‌ کنند. عشق درمتولدین ماه خرداد به شکلی خواهد بود که در صورتی که فردی را واقعا دوست داشته باشند، رفتارهایی که اطمینان دارند درست نیست را کنار خواهند گذاشت و سعی می ‌کنند رفتار‌هایی که انرژی و تمرکزشان را پایین می آورد را کنار بگذارند.

عشق متولدین تیر

تیرماهی ‌ها خیلی سریع عاشق دیگران می ‌شوند. سیاره ماه تیر، برج خرچنگ می باشد. تیرماهی‌ ها به عنوان افرادی زیبا، حساس و احساسی نسبت به دیگر افراد هستند و در گروه وفادارترین ها قرار دارند. آن‌ ها اشخاصی خجالتی هستند اما عشق خیلی فراوانی دارند که به شخص مقابل خود می دهند و مشکلی نیز با سریع عاشق شدن ندارند. تیر ماهی ها خیلی وقت ها به عشق در یک نگاه معتقد می باشند. آن‌ ها اشخاصی حساس می باشند و علاقه دارند که شخص مقابل آن ‌ها نیز حس آن ‌ها را درک نماید. رابطه عشقی متولدین ماه‌ ها برای تیرماهی‌ ها به شکلی است که هنگامی که کسی را پیدا کنند که بدانند آن‌ ها را همان شکلی که هستند می ‌بینند، از لحاظ احساسی به او جذب شده و برای مدت زمان فراوانی این حس در آن ها می ماند.

عشق متولدین مرداد

مردادی‌ ها نیز خیلی سریع عاشق می ‌شوند. سیاره ماه مرداد، برج اسد یا شیر می باشد. متولدین مرداد ماه خیلی زیبا، بد قول ولی وفادار، بی ‌حوصله، مهربان، احساساتی و رمانتیک می باشند. متولدین مرداد بدون عشق، نمی توانند زندگی خود را ادامه دهند. خوب است بدانید که  نماد متولدین مرداد ماه، عشق می باشد. به علت اینکه اشخاص متولد مرداد خیلی عاشق ‌پیشه می باشند. آن‌ ها اشخاصی پر شور و اشتیاق اند و در مورد عشق، شخصیت بی پروایی دارند. ابراز علاقه مرد مرداد ماهی به شکلی می باشد که به اندازه ای از اعتماد به ‌نفس زیادی برخوردار می باشد که در صورتی که از فردی خوشش بیاید، بدون ازدست دادن وقت قرار آشنایی با او را تنظیم خواهد کرد. متولدین مرداد کارهایش را خودش انجام می ‌دهد و هیچ وقت دیگران اجازه نخواهند داد تا در کار‌های‌شان دخالت نمایند. تا هنگامی که یک مردادی را در کنار خود دارید، زندگی برای شما جریان خواهد داشت.

عشق متولدین شهریور

شهریور ماهی ‌ها خیلی به تدریج عاشق خواهند شد. سیاره ماه شهریور، برج سنبل است. متولدین شهریور دارای درون پاک و صاف، قابل اعتماد ، ساده و بی‌ کلک می باشند. یک خانم یا آقای شهریوری با احساس می باشد ولی ابراز احساسات را خوب نمی دانند. برای آرام نمودن یک شهریوری از کلمات عاشقانه استفاده نمایید و او را مورد پرستش قرار دهید و عشقتان را بی ‌پروا و بدون سانسور به او نشان بدهید. شهریوری ‌ها خیلی سریع دم به تله نخواهند داد، اما رفتارها و حرف ‌های فردی که برای ‌شان مهم است، خیلی زیاد روی آن ها تاثیرگذار می باشد. بهترین تکیه ‌گاه در رابطه احساسی متولدین ماه‌ ها، یعنی متولد شهریور.

میزان عشق متولدین هر ماه و به چه میزانی عاشق می شوند

عشق متولدین مهر

مهرماهی‌ ها خیلی زود عاشق خواهند شد، به همین علت خیلی زود تصمیم گیری می کنند و امکان اشتباه و شکست عشقی در آن ‌ها بسیار زیاد خواهد بود. سیاره ماه مهر، برج میزان می باشد. قیافه متولدین مهر، خیلی جذاب است. بهتر است مقداری در رابطه‌ ها منطق نشان دهید و به حرف افرادی که به شما علاقه مند می باشد و حواس ‌شان به این است که چه افراد تازه ای وارد زندگیتان می‌ شوند، گوش دهید. قبل از تصمیم‌ گیری به خودتان فکر کنید، شاید لازم باشد تنها باشید یا فرد دیگری را برای رابطه انتخاب کنید. رگ خواب متولدین مهر، عواطف و احساسات آن‌ ها  می باشد به همین دلیل شاید بشود گفت که وفادار ترین ماه تولد مهر است. اگر معشوق مهر ماهی دارید، غمی نخواهید داشت.

عشق متولدین آبان

آبان ‌ماهی ‌ها خیلی آرام عاشق خواهند شد. سیاره ماه آبان، برج عقرب می باشد. متولدین آبان، ظاهر خیلی معمولی ولی جذاب، خیلی مضطرب ولی کمی خونسرد، ساده ، احساساتی و خوش ذوق دارند. هنگامی که با یک آبانی قرار آشنایی عاشقانه می‌ گذارید، آن‌ها به شما این احساس را نشان می ‌دهند که گویی او صدها سال است که می‌شناسید. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید آن‌ها  تا زمانی‌که به طور کامل شما را نشناسند، به شما اعتماد نمی ‌کنند و روحیات واقعی خودشان را برایتان رو نخواهند کرد. اعتماد وعشق برای آن ها زمان بر می باشد، به علت اینکه به روحیات مردم اطمینان ندارند. آبان‌ ماهی ‌ها هر فردی را وارد زندگی خود نخواهند کرد، در صورتی که این کار را انجام دهند، اطمینان دارند که این فرد، خیلی خاص و ویژه می باشد. در صورتی که بخواهید بدانید که متولدین آبان با چه ماهی ازدواج خواهند کرد که زندگیشان موفق شود، باید گفت که عشق آبان ماهی ، با متولد اردیبهشت موفق خواهد بود که دریک کلام می شود گفت عشقشان ابدی خواهد بود. مرد آبان ماهی درعشق خیلی احساساتی است. می توانید زندگی خوبی را تجربه نمایید.

عشق متولدین آذر

آذرماهی‌ ها خیلی آرام عاشق خواهند شد. سیاره ماه تولد آذر، برج کماندار است. آذرماهی‌ ها علاقه دارند زندگی را به عالی ترین سبک ممکن سپری نمایند. از دید آن‌ها مشخص نیست فردا برای ‌شان چه اتفاقی خواهد افتاد. پس دوست دارند که از زندگی شان لذت ببرند و هر چیزی که در ذهنشان میگذرد را عنوان کنند. آذر ماهی ها خیلی در زندگی ریسک خواهند کرد. در صورتی که  یک شخص آذری با شما در رابطه باشد، قادر خواهید بود امیدوار باشید که تا همیشه درکنارتان است و او را ازدست نمی دهید.

عشق متولدین دی

دی ماهی ‌ها خیلی آهسته دچار عشق خواهند شد. سیاره ماه دی، برج جدی می باشد. دی ماهی ‌ها خیلی خوش پوش و عاشق مد و زیبایی می باشند. آن ‌ها اشخاصی خاص، رنجور، احساساتی و خیلی حساس می باشند. در صورتی که فردی تصمیم داشته باشد قلب متولد ماه دی را بدست بیاورد، باید او را به هر چیزی که دوست دارد برساند. این خصوصیت خیلی با ارزش می باشد به این دلیل که خیلی ‌ها نمی ‌دانند که چطور احتیاجات خود را مشخص نمایند. دی ماهی ‌ها خیلی انعطاف پذیری نخواهند بود. رابطه عاشقانه با متولدین دی ماه، خیلی خاص است.

عشق متولدین بهمن

بهمن ماهی‌ ها نیز بسیار آرام عاشق خواهند شد. سیاره ماه بهمن، برج دلو می باشد. بهمن ‌ماهی ‌ها ساده و پرجذبه، برنامه ریز و آینده ‌نگر هستند. آن‌ها به عمل‌کردن معروف هستند. بد نیست بدانید، کاری که به متولدین بهمن بسپارید، تا آخر آن را خیلی خوب انجام خواهند داد. عشق متولدین بهمن بی آلایش می باشد. نشانه عشق را بیشتر از هرچیزی در عمل آن‌ ها قادر خواهید بود ببینید. خصوصیت بهمنی‌ ها این است که اجتماعی و انسان‌ دوست اند. در رابطه های عاشقانه، به راحتی بی ‌حوصله خواهند شد و از شریک عاطفی خود جدا می شوند. در صورتی که وارد رابطه عاشقانه با آن ها شوید، زندگی آرامی را تجربه خواهید نمود.

عشق متولدین اسفند

خوب است بدانید که اسفند‌ ماهی ‌ها زود عاشق خواهند شد. سیاره ماه اسفند، برج حوت می باشد. اسفندی ها زیبا اما بدون اعتماد ‌به ‌نفس، شیرین، خیلی خونسرد ولی مقداری تند مزاج می باشند. یک اسفندی هیچ وقت قانع نخواهد شد. عشق شان مرموز و پنهان می باشد. اسفند ‌ماهی ‌ها خیلی زود عاشق می شوند و به همین علت خیلی وقت ها دچار دلشکسته‌ گی خواهند شد. آن‌ ها بیشتر از هر چیز دیگری عاشق ایده عشق می باشند. کسانس که در ماه اسفند به دنیا می آیند، خیلی حساس می باشند و به سادگی قادر نخواهند بود هر عملی را نادیده بگیرند. آن ‌ها به همسرانی علاقه دارند که از لحاظ احساسی، نسبت به آن ‌ها حساس می ب. تا موقعی که همسرشان در برابر آن ‌ها این خصوصیت را داشته باشد، آن ها تا ابد می ‌توانند عاشق باشند. در صورتی که یک اسفندی به شما دل بسته شود به این معنا است که خوشبختی را احساس خواهید نمود.