در این قسمت سایت آریا مگ گلچینی از متن و جملات ویژه کپشن عاشقانه و زیبای رمانتیک را ارائه کرده ایم که می توانید با عکس های عاشقانه رمانتیک برای پست های اینستاگرام به کار ببرید.

متن و عکس نوشته احساسی رمانتیک عاشقانه

جمعه ها همه چیز تعطیل است جــــــــــز… دوست داشتن تو که از همـــــــــان اول #صبح دست به ڪار میشود!!

اگر حسود نبودم چیزی برایت مینوشتم که بی شک تمام زنان دنیا بعد از خواندنش عاشقت شوند…


قدم زدن حوالىِ ساعتِ یک و یک دقیقه ى شب، برایش عادت شده بود. لباس هایش رنگ شب بود و از کنار چراغ هاى قرمز و سبز و زرد رد میشد. تصویر حرکتش بینِ جاده ها در فکر خودش، تصویرِ رفتن و برگشتن به سمت سراب آمد. منزجرکننده ترین کار برایش، عبور و مرور بین این جاده ها بود؛ ولى دلِ بیقرار، چه میداند منزجر چیست. عابرها برایش جذابیتى نداشتند. دنبال رهگذر نبود. تماشاچى میخواست. دنیاىِ دل، سراىِ گذر نیست؛ سراىِ باقى ماندن است. از تمامِ تلخى هاى روى بدنش باخبر بود. جاى زخم زیاد بود ولى دنبال شیرینى هاى زخمش بود. سرد و گرم را چشیده بود. میدانست هر کدامش چه رنگى دارد. سرد را آبى تصور میکرد و گرم را قرمز. ولى رنگ او تیره شده بود. دقیقاً مثل جاىِ شکستنِ قلبِ یک آدمِ مجنونِ از دست رفته… .


همیشه ترس از دست دادن خوب نیست! باید یاد بگیریم کسى که مى خواهد برود باید برود… نرود، شک نکنید؛ آخرش بلاى جانمان مى شود..


گلچین متن کپشن رمانتیک و احساسی (عکس زیبای عاشقانه رمانتیک)

وقتی دوستش داری و ایمان داری به دوست داشتنش؛ “دستش” را محکم بگیر… این روزها هر “بادی” نسیم نیست! مبادا طوفان باشد، مبادا دورتان کند… “هوا”ی هم باشید. آخرین هم باشید . . .


کاش دونفر بودم؛ یکی کنار تو ، “راه می رفت و لبخند می زد،” آن یکی،  دورتر می ایستاد، نگاهمان می کرد و از ذوقش جیغ می کشید…! .


آنقدر راهِ حل هایِ درست و منطقی ات را به رُخم نکش من آدمِ اشتباه انتخاب کردن هایِ آگاهانه ام اگر غیر از این بود که اصلا تو را دوست نمی داشتم ! .


گلچین متن کپشن رمانتیک و احساسی (عکس زیبای عاشقانه رمانتیک)

در کدامین فصل پشت کدامین اتفاق منتظر آمدنت باشم به تابستان های داغ و نارنجی که نرسیدی صدای خِش خِش برگ های زرد و خشک پاییزیِ زیر پایمان که به گوشِ هیچ عابری نرسید رد پایمان روی برف را به کوچه ها بدهکاریم و اما اکنون بهار است بیا حسرت به دل بهار نگذاریم… .


جملات کپشن احساسی و زیبای عاشقانه

و من تازگی ها کشف کرده ام رویِ این کره یِ خاکی موجوداتی زندگی می کنند ، ناشناخته به نامِ -سخت جانان- همان هایی که ؛ عاشقند ، امیدوار و زنده … .!!


داشتم زندگى ام را میکردم صدایم کردى جا ماندم حال زندگى ندارم ..! شاید سهیل یک قصه نباشد .. ولى …! در این شهر تک و تنها بودم زندگى ام کجا بود که بخواهم منتظر کسى باشم تا تو صدایم کردى ..! فقط میخواهم بگویم تو زندگى ام را نجات دادى تا اسیر زندگیت شوم ..! .


من شاعر نیستم ؛ اما خارج از همه یِ وزن ها و آهنگ ها با ساده ترین کلمات ، می توانم دوست داشتن را برایت معنا کنم … تا باور کنی زندگی ، آنقدرها هم که می گویند پیچیده نیست… تنها ، تو چشم هایت را ببند و کمی به حرف هایم گوش بده.. .


گلچین متن کپشن رمانتیک و احساسی (عکس زیبای عاشقانه رمانتیک)

فردا پر کار ترین روز سال است برای من باید گره از تمام سبزه های این شهر باز کنم مبادا کسی تو را آرزو کرده باشد… .


قبلا می توانستم دختری بی‌فکر و بی‌خیال و آسوده باشم، چون چیزِ ارزشمندی نداشتم که از دست بدهم.. ولی حالا تا آخرِ عمر ، یک نگرانیِ بزرگ خواهم داشت! و هر وقت که تو از من دور باشی به همه‌یِ اتومبیل ‌هایی فکر می‌‌کنم که ممکن است تو را زیر بگیرند .. یا همه‌یِ تخته‌هایِ اعلامیه ‌ای که ممکن است رویِ سرت بیفتد.. و یا همه‌یِ میکروب ‌هایِ وحشتناکی که ممکن است بخوری.. آرامشِ خیالم تا ابد از بین رفته است!


می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهم بدوم میان کوچه‌‌ها هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و بزرگترین غم فردا مشق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نانوشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام باشد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهم جنگهای جهانی ناگزیرمان باز به وسعت زمین بازی مدرسه باشد و به درازای ساعتی پرالتهاب که در ثانیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به فراموشی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رفت انگار همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دوستانم در کودکی مرده‌‌‌‌‌اند و من سالهاست که هر روز در تابوتی متحرک به زیارت ناآرامگاه عمودی آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روم


متن عاشقی برای کپشن و استوری

با دلتنگی ات، مرا بیتاب نکن؛ و با بیتابی ات مرا دلتنگ! تو تکیه گاه منی،تکیه گاه اگر محکم نباشد، تکیه بی معنی است. با قلبت احساس کن؛ اما با قلبت فکر نکن.بگذار کمی دیگر هم تحمل کنیم همانطور که صدها سال تحمل کرده ایم غذای نیم پخته از خام بدتر است؛ زیرا خام، فریب نمی دهد! اما نیم پخته می فریبد پس کمکم کن تا پخته بازگردم. .


گلچین متن کپشن رمانتیک و احساسی (عکس زیبای عاشقانه رمانتیک)

اینکه یک دختر جوان و پاک دوستت داشته باشد و اولین کسی باشی که عجایب عشق را برای او آشکار می‌کنی، شادی بسیار بزرگی است. اما به‌دست آوردن این عشق ساده‌ترین کار در دنیاست؛ زیرا گرفتار کردن قلبی که هیچ تجربه‌ای در عشق ندارد، مانندِ وارد شدن به شهری بدونِ استحکامات و بی‌دفاع است! .


شب قضیه اش فرق می کند، شب ها زیر سقف خانه های شهر نه اثری از تظاهر می ماند و نه ردی از خنده های دروغین، شب ها آدم ها می مانند و تلخی حقیقت، آدم ها می مانند و تنهایی و اشک و تاریکی و سکوت… و یک دلتنگی بی انتها! #طاهره_اباذری_هریس 🦋 ماهکم از چه دل غمینی که چنین گرفته ای


دوست داشتم عکاس بودم. کادر می بستم روی صورت دوست داشتنی های زندگیـَم میگفتم یک دو …سیـــب! (این سیبِ آخر را یک جوری می گفتم که لبخندشان از کادر بزند بیـــرون!) و لبخندشان را… تصویرِ مثبتِ زندگی بخششان را… ثبت می کردم. قاب می گرفتم و می گذاشتم کنجِ طاقچه ی دلم… اصلا شاید یک سبکِ نوینِ عکاسی خلق می کردم به نامِ خنــده ی حیات بخــش. . .


بیا فرق کنیم مثلا برای بیقراری های هم قرار باشیم . برای زخم هایی که هرازگاهی سر باز میکنند ، اگر مرهم نیستیم ، نمک نباشیم. برای فکرِ پرمشغله ی هم به جای مته، شبیهِ لیوان چای باشیم بعد از خستگی . بیا رحم کنیم . به ((ما))یی که شاید ((من)) شود و داغش هردویمان را سرد کند. بیا باور کنیم راه حل دلتنگی دعوا نیست، آغوش است. بیا یاد بگیریم که غرور را کنار بگذاریم و مرور کنیم اشتباهاتمان را . بیا چمدان هارا دور بیاندازیم و ماندن را تمرین کنیم ، با تمام سختی هایش… ساختن کارِ سختیست، بیا سخت کار کنیم.


سرمایِ هیچ زمستونی به سردیِ خاطره‌ای نیست که هرچی بهش فکر می‌کنی ، دلتنگ‌تر می‌شی.. گاهی خاطره‌هات رو می‌گردی تا دوباره در آغوش بگیریش.. دوست داشتن یعنی بغل کردن، یعنی یه‌ نفر آغوشش رو بهت هدیه بده یعنی اجازه بده هر وقت خواستی بهش پناه ببری.. حالا برایِ این‌ که روحِ یه‌ نفر رو بُکشی، فقط کافیه آغوشت رو ازش پس بگیری.. از سرما می‌میره، به همین سادگی…! جهنم هم سرده وقتی کسی رو برایِ در آغوش کشیدن نداشته باشی.. بغلم کن محکم و طولانی آنقدر که اگه فردا صبح بیدار نشدم، گرمایِ تنت رو برای همیشه با خودم به اون دنیا ببرم… .