در این بخش آریا مگ متن و جملات تسلیت به زن برادر و تسلیت گفتن به زن داداش برای فوت مادر، پدر، برادر و یا خواهر را گردآوری کرده ایم.

متن تسلیت گفتن به زن برادر

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.


سبک‌بالان به سهولت پرواز میکنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست. زن داداش عزیزم تسلیت می گم.


اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را دراین مقام یارای مرهم نهادن نیست. تنها یاد خداست که میتواند دل پر درد شما را تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامی رابه شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.


تسلیت به زن برادر و جملات تسلیت گفتن در گذشتگان عزیزان زن برادر

می دانم هیچ جمله‌اي دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.


جملات عرض تسلیت به زن داداش

وقتی خودرا جای تو حس می کنم، بدنم به لرزه می‌افتد، امیدوارم خداوند صبر عظیمی به تو و خانواده محترم عطا کند، روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد. ما را در غم خود شریک بدان.


درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم


تسلیت به زن برادر و جملات تسلیت گفتن در گذشتگان عزیزان زن برادر

درکت میکنم و عمق غمت را می‌فهمم. می‌دونم یه چیزایی میشه حسرت، حسرت یه بوسه بر دستای پدر / مادر… حس و اشک الانم رابه تو تقدیم میکنم. درگذشت … را بهت تسلیت میگم.


می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی‌نهایت سخت است… می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …! اما او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی میکند… از خدا میخواهیم وی را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا سازد.


تسلیت به زن برادر و جملات تسلیت گفتن در گذشتگان عزیزان زن برادر

درگذشت برادر خوب و ارزشمند شما جانکاه و دردآور بود. صفات انسانی او هرگز از یاد دوستانش محو نخواهد شد. تسلیت ما تقدیم بشما.


درگذشت پدربزرگ ارجمندتان را تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان خواستارم سایه پدر و مادر را برایتان نگاه دارد.


تسلیت به زن برادر و جملات تسلیت گفتن در گذشتگان عزیزان زن برادر

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند
و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده
برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم