جملات ویژه و متن های زیبای تاثیرگذار معذرت خواهی از پدر و مادر را در این بخش آریا م ارائه کرده ایم.

جملات زیبای معذرت خواهی از  پدر

من اشتباه کردم، پشیمون شدم و از اشتباهم درس گرفتم. اما تا زمانی که شما منو نبخشید شکنجه و عذاب روحی من تموم نمیشه. خواهش میکنم منو ببخش پدر خوبم.


هر وقت دلم خواسته که در کنارم باشن، تو با تمام وجود و با قلب مهربونت برای من حاضر بودی. لطفا خطاهای منو ببخش و دوباره منو بغل بگیر بابای عزیزم.


متن پیام معذرت خواهی از پدر با جملات زیبا و تاثیرگذار

بخشش بزرگترین درسیه که شما به من یاد دادین پدر عزیزم. حالا خواهش می کنم دوباره با بخشیدن من بهم درس بدین. معذرت می خوام بابا.


آرزوهای شما برای من درست مثل یه بادکنک بود که بالاتر از هر چیزی به هوا می رفت. ولی من با رفتار احمقانه خودم این بادکنک رو سوراخ کردم و باعث ناامیدی تون شدم. منو ببخش بابای خوبم. متاسفم.


از اینکه شما رو ناراحت کردم احساس شرمندگی می کنم. می دونم که با کلمات و حرف هام نمی تونم دردی رو دوا کنم اما دلم می خواد بدونید از صمیم قلب پشیمونم. لطفا منو ببخش بابا.


متن پیام معذرت خواهی از پدر با جملات زیبا و تاثیرگذار

من بدون تو ناتموم هستم بابای عزیزم. من براتون دردسر درست کردم و شما رو رنجوندم؛ اما خواهش می کنم با قلب بزرگ و بخشنده تون منو ببخشید. دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نمی کنم. متاسفم.


پدر عزیزم. شما همیشه به من می گفتید هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباهات و اشکالاتی داریم. من هم انسان هستم و دچار اشتباه شدم. معذرت می خوام که با رفتارم شما رو رنجوندم. دوستتون دارم.


من همیشه می دونستم که شما دل نازکی دارید اما هیچ وقت نمی خواستم خودم کسی باشم که این قلب مهربون رو میشکنه. لطفا منو ببخش بابا.


پدر جان، من لطف شما رو وظیفه دونستم و سکوتتون رو بی اهمیتی قلمداد کردم. به خاطر اینهمه خودخواهی ازتون معذرت می خوام. لطفا منو ببخشید.


متن پیام معذرت خواهی از پدر با جملات زیبا و تاثیرگذار

من با افتخار همه جا اعلام می کنم که پدر من، نقطه قوت و برجسته زندگی منه؛ اما واقعا ناراحت کننده س که شما نمی تونید همین حرف رو درباره من بزنید. معذرت می خوام بابا. لطفا منو ببخش.


سکوت شما برای من واقعا ناراحت کننده است پدر جان. خواهش می کنم منو به خاطر رفتارهای بد و اشتباهم ببخشید. از وقتی با من حرف نمی زنید متوجه شدم چقدر زندگی بدون وجود شما سرد و بی روحه و چقدر دوستتون دارم. برای همه چیز متاسفم.


متن زیبای عذرخواهی از والدین

به خاطر اینکه بهتون دروغ گفتم معذرت می خوام بابا. من از اعتمادتون سوء استفاده کردم. منو ببخش بابای خوبم.


متن پیام معذرت خواهی از پدر با جملات زیبا و تاثیرگذار

پدر خوب و مهربونم، معذرت خواهی من از شما، درست مثل عشق بی قید و شرط شما به من، خالص و پاکه. لطفا منو ببخشید.


شما همیشه به من یاد دادید که انسان خوبی باشم و درست رفتار کنم؛ اما من ناامیدتون کردم. به خاطر اشتباهاتم معذرت می خوام پدر جان.


بابای خوبم، من خیلی خوش شانسم که چنین پدری دارم. من واقعا متاسفم که انتظارات شما رو برآورده نکردم. منو ببخش.


از اینکه نتونستم درکت کنم معذرت میخوام پدر عزیزم. متاسفم که قلبت رو شکستم و شما رو رنجوندم. لطفا منو ببخش.


جملات ادبی معذرت خواستن از بابا

بابای همیشه مهربون من، به خاطر همه روزهایی که باعث آزارت شدم متاسفم. سعی می کنم از این به بعد دختر خوبی باشم. لطفا منو ببخش.


بابای عزیزم، من واقعا خوشبختم که پسر شما هستم. من نه تنها شما رو ناراحت کردم بلکه بهتون بی احترامی هم کردم. لطفا منو ببخشید. واقعا متاسفم.


بابای عزیزم، من میدونم که اشتباه کردم؛ اما قول میدم دیگه هیچ وقت اونها رو تکرار نکنم. لطفا عذرخواهی منو قبول کن.


من فقط به شما بی احترامی نکردم، بلکه با رفتار بدم، خودم رو هم کوچیک و تحقیر کردم. من فقط شما رو عصبانی نکردم، بلکه خودم رو هم با این کار رنجوندم. من فقط شما رو ناامید نکردم، بلکه خودم رو هم از خودم ناامید کردم. متاسفم پدر عزیزم. لطفا منو ببخش.


شما می خواستید من نور چشمی تان باشم اما من با کارها و حرف های بد و زشتم باعث شدم اشک به چشمتون بیاد. بابای عزیزم، خواهش می کنم منو ببخشید.


شما به من یاد دادید کسی که عذرخواهی می کنه فرد با شهامتیه. من از اشتباهات خودم باخبر هستم و به خاطر همه اونها ازتون معذرت می خوام پدر عزیزم. میشه لطفا منو ببخشید؟


خواهش می کنم فرصت دوباره ای به من بدین پدر عزیزم. قطعا شما مهربون ترین و بخشنده ترین پدر دنیا هستید. اشتباهات منو ببخش. دوستت دارم پدر. لطفا از من عصبانی نباش.


من به شما حق میدم که من رو نبخشید؛ اما دلم میخواد بدونید چقدر بخاطر کارم پشیمون و ناراحتم. متاسفم پدر عزیزم.


پدر عزیزم، می دونم که چقدر با حرف های دلخراش و نامناسبم ناراحتت کردم. ایکاش با قلب مهربونت من رو ببخشی.


پدر عزیز و خوش قلبم، متاسفم که تو را رنجاندم. لطفا مرا ببخش.