متن و جملات ویژه سالگرد فوت مادر عزیز با متن های احساسی بسیار غمگین از سوی دختر و پسر را در این بخش مجله آریا آماده کرده ایم.

جملات سالگرد فوت مادر

از قدیم خوب گفتن ” خونه ای که مادر توش نباشه، همیشه سوت و کوره”. برای ما که از بچگی، پدر نداشتیم، مادر فقط مادر نبود. مادر هم مادر بود، هم پدر. الان بگو بعد از یک سال ما چه کنیم؟؟


مادرم مثل گل پرپر شد. ما بی تو فقیر شدیم. مادر عزیزم هر پنج شنبه و جمعه همان گل رز آبی مورد علاقه ات را می خرم و برایت می آورم. به امید اینکه مثل گذشته در آغوشم بگیری. انتظار آدم را پیر می کند. بعد از تو، کمر پدرم شکست. یک سال است که نمی تواند قد راست کند. آخ که چه درد بزرگی است، نبودن مادر خانه.


دلتنگ آن روزهایی هستم که صدایت می کردم مادر و با چنان آب و تابی می گفتی ” جاااانم دخترم”. می شود یک مرتبه دیگر جوابم را بدهی. همیشه بهم یاد دادی حسود نباشم. اما مگر می شود، به کسانی که مادر دارند، حسودی نکرد؟؟؟!


جملات تسلیت سالگرد فوت مادر با متن هیا غمگین ویژه سالروز درگذشت مادرم

آغوش مادرم، پناه روز های بی قراری ام بود. آغوش مادر، پناه روز های سختم بود. آغوش مادرم، می توانست آرامم کند. بی تو خیلی سخت است. یک سال است که هر گوشه ی خانه، یادگاری از توست. و هر لحظه، نبودنت بر سرم آوار می شود.


متن ادبی برای سالگرد فوت مادر عزیز

مادر، زندگی ام به فدایت، تو فقط برای چند دقیقه هم که شده برگرد. یک سال حسرت، یک سال دوری، یک سال اشک و زاری، یک سال غم. دستی از دست های خدا روی زمین پهناور است، مادر را می گویم. آنقدر بخشنده است که، گناه فرزدنش هر چه می خواهد باشد، او می بخشد.


مادرم یک سال است که با بوی پیراهنت آرام می شوم و با لباس هایت که برایم جا گذاشته ای،  درد و دلم را می گویم.


جملات تسلیت سالگرد فوت مادر با متن هیا غمگین ویژه سالروز درگذشت مادرم

مادرم درست است که یک سال است که ندارمت، اما هر بار که ماه را در آسمان می بینم وجود پاک و آرامش بخشت را میبینم. مادر ها با آن دل مهربان شان، نمی توانند فرزندانشان را تنها بگذارند. اما من در این یک سال چشمم به در خشک شد. در انتظارت سرگردان کوچه هایم..


مادر عزیزم یک سال است که خانه صفایی ندارد. یک سال است که پدر شکسته از همیشه شده و برادر داغدار. مادرم تو نیستی تا من و پدر  و برادر را مانند یک فرشته آرام کنی.


متن تسلیت درگذشت فوت مادر

کمی بیشتر هوای بچه هایی را داشته باشیم که یک سال است، مادرشان در دل خاک آرمیده است. مادر ها هر وقت که بمیرن، باز هم زوده. حتی اگر پیر و خمیده شده باشند. همیشه به تکیه گاهی مانند مادر احتیاج داریم.


جملات تسلیت سالگرد فوت مادر با متن هیا غمگین ویژه سالروز درگذشت مادرم

معنای حسرت را زمانی فهمیدم که برای روز مادر، گل بر مزارش گذاشتم. همه می گویند هر وقت دلت برای مادرت تنگ شد، فاتحه ای برایش بخوان. نمی دانند که من یک سال است تنها به همین فاتحه دل خوشم. حسرت نبودن مادر، با هیچ بودنی جایش پر نمی شود. مادر که نباشد، انگار هیچ کسی دردت را نمی فهمد.


وقت هایی هست که حوصله ی هیچ چیزی را نداری، دلت فقط آغوش مادرت را می خواهد.


جمله غمگین تسلیت سالگرد فوت مادر

مادر جان کاش می تونستم بهت بگم چقدر می خوامت، چقدر دوستت دارم. ای کاش که مادر همیشگی باشد و تا ابد زنده بماند و نمیرد. یک سال برای من زمان کمی نبود.


از ندیدنت خسته ام، مادرم. یک ساله که چاره ای جز در آغوش گرفتن عکس هایت ندارم. لبخند شیرینت در عکس ها، دل گرمی روز هایم است. بی تو زمان نمی گذرد. بی تو هیچی سر جایش نیست.


جای خالی مادر، با هیچ چیزی پر نمی شود. به قول قدیمی تر ها، زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید. تا وقتی سایه ی پدر و مادر بر سرمان است، قدرشان را نمی دانیم. عادت بد زمانه است. حالا چه یک روز از نبود مادر گذشته باشد، چه یک سال. هیچ وقت جای خالی مادر، با هیچ چیزی پر نمی شود.


مادرم، دلم تنگ است. می خواهم سرم را روی شانه ات بگذارم و از حسرت نبودنت برایت تعریف کنم. از بی مهری زمانه، از تلخی زندگی ام و از غم هایی که در دلم لانه کرده است. دوستت دارم مادر…


مادرم الان حتما در بهشتی، و من در این برزخ تنهایی می سوزم. کجایی مادرم تا جان دوباره به زندگی مان ببخشی… بی تو همه چی در این دنیا پوچ است… یک سال است که زندگی معنایی ندارد.


 الحق که درست می گفتند، هیچ غذایی به خوشمزگی دستپخت مادر نمی شود، حتی اگر در بهترین و لوکس ترین رستوران شهر سرو شده باشد. یک سال است که هیچ چیزی در این دنیا خوشحالم نمی کند. یار و یاورم بودی. مادرم، رفتنت واقعیت تلخی است، نبودنت هر روز بر سرم خراب می شود. من عادت نداشتم صبح ها با صدای آلارم گوشی بیدار شوم، من صدای دلنشینت که آرام صدایم می کردی تا بیدار شوم، را می خواهم.


همه می گویند مادر ها، سنگ صبور دخترانشان هستند. مادرها، شنونده ی خوبی برای راز های مگوی فرزندانشان هستند. مادرجان، یک سالی می شود که حرف هایم را بر مزارت می گویم. یک سالی است که جواب درد و دل هایم را نمی دهی. در این یک سال، فقط سوختم مادر.


مادرم تو رفتی و همه ی دل خوشی هایمان را با خودت بردی. مگر تو چند نفر بودی مادر؟! میم مثل مادر.