در این بخش متن و جملات پیوندتان مبارک و جملات ویژه برای تبریک عشق و ازدواج به زن و شوهر جوان را ارائه کرده ایم.

متن و جکملات پیوندتان مبارک

عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت. پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت. پیوندتان مبارک.


عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم. پیوندتان مبارک.


متن پیوندتان مبارک

دوست نازنینم، پیوندی از جنس گل های سرخ را برایت آرزومندم شاداب و پر از شور زندگی پیوند تان مبارک خواهری.


امیدوارم ازدواج شما مثل یه ستاره بدرخشه و الگویی برای دیگران در زندگی باشه عروسی تون مبارک! خوشبخت باشید به هر دوتون تبریک می گم.


متن پیوندتان مبارک

من منتظر ساخت خاطرات خوش با تو هستم. روز عشقمان مبارک


جملات تبریک روز ازدواج

ازدواج با تو بهترین چیزی بوده که تو زندگیم اتفاق افتاده؛ جشن ازدواجمون مبارک.


بی تو هرگز؛ با تو عمری عشق زندگیم


متن پیوندتان مبارک

یکی بودیم، دو تا شدیم. جفت شدنمون مبارک.


من در کنار دو انسان بزرگ و خوش قلب و مهربان و عاشق بزرگ شدم. پدر و مادر عاشق یکدیگرند و همیشه من وقتی این عشق را میبینم به خودم میگویم من هم باید چنین عشقی را داشته باشم تا بتوانم زندگی خوبی داشته باشم، خیلی ممنون از اینکه بهم یاد دادید که چطوری عشق بورزم و چطوری عاشق شوم و حالا من در کنار عشقم هستم و من و عشقم باهم ازدواج کرده ایم.


متن پیوندتان مبارک

امیدوارم همیشه کلبه دلتان سرشار از آرامش و آسایش باشد و برای همیشه به پاس ماندگاری این عشق از هیچ تلاشی دریغ نکنید. عروس خانم و شازده داماد پیوند یکی شدنتان را تبریک و تهنیت عرض می کنم و هر چه دعای خیر و خوشبختی است را نثار وجود نازنین تان می کنم.


هزاران شاخه گل رز تقدیم وجود نازنین شما عروس و داماد باد. امیدوارم این پیوند سبز آرامش ابدی را در وجود شما نهادینه سازد و به پای هم و پشت همدیگر پیر شوید و به پای هم برای همیشه بمانید و از زندگی خویش بهره مند گردید.


متن پیوندتان مبارک

عروس و داماد عزیز سرآغاز یکی شدنتان را تبریک می گویم و از خداوند منان می خواهم که این مسیر یکی شدن را در همه امور زندگیتان جاری سازد و همسو و همگام با هم یک زندگی ابدی و ماندگار را در کنار هم به پیش ببرید.


متن ازدواجتان مبارک

گل رز قرمز است بنفشه آبی است و شما بهترین زوج هستید. این ها حقیقت هستند من برای شما خیلی خوشحالم امیدوارم زندگی زناشویی شما مملو از عشق باشد. پیوندتان را تبریک می گویم!


متن پیوندتان مبارک

همسر خوبم، فضای سینه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین كردی. می‌خواهم تا ابد در كنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد. جشن پیوندمان و اولین روز زندگی مشتركمان را گرامی می‌دارم.