بهترین استایل فصل پاییز

در مورد تیپ و استایل در فصل پاییز چه می ‌دانید؟ آیا آگاه هستید که چه رنگ‌ هایی برای این فصل مناسب ‌تر می ‌باشد؟ آیا اکسسوری هایی که برای این فصل مناسب باشد را می ‌شناسید؟

درصورتی ‌که تمایل دارید ایده‌های تازه جهت استایل و تیپ در فصل پاییز را بیابید حتما تا آخر این مقاله با ما باشید.

به چه دلیل هماهنگ کردن تیپ در فصل پاییز دارای اهمیت می ‌باشد؟ خیلی ‌خوب است که ما استایل و پوشش خود را نسبت‌ به فصلی که در آن می ‌باشیم هماهنگ نماییم. یکی از علل این مسئله سرد شدن یا گرم شدن هوا می ‌باشد که ناچاراً بر سبک لباس پوشیدن و استایل ما تاثیر خواهد گذاشت. جهت به وجود آوردن تعادل در بدن در فصل‌ های گرم از رنگ‌ های روشن و در فصل زمستان از رنگ های گرم استفاده نمایید.

مناسب ‌ترین استایل برای پاییز

در انتخاب لباس برای پاییز و باید به جنس پارچه لباس نیز توجه کنید الیاف نازک پشمی و ابریشمی برای فصول پاییز و بهار خیلی کاربردی ‌تر می ‌باشند در پاییز قادر خواهید بود از پارچه ‌های خنک کتان و پنبه برای لباس‌ های خود استفاده نمایید و در فصل زمستان از الیاف پشمی استفاده کنید. وضعیت آب ‌وهوایی در بعضی روزهای پاییز و بهار طلب می ‌کند که از چند لایه لباس استفاده نمایید به این دلیل که امکان دارد یک‌بار یا هوا خیلی گرم شود یا ناگهان باران شروع به باریدن کند. ست کردن نوع پوشش با فصلی که در آن هستید جذابیت ظاهری شما را بیشتر خواهد کرد و نشان ‌دهنده این می ‌باشد که علاوه ‌بر حفظ کردن استایل شخصی تان با دنیای مد و فشن نیز آشنا هستید .

استایل مناسب فصل پاییز برای خانم ها و آقایان

در فصل پاییز از چه رنگی استفاده کنیم؟

تنوع رنگ‌ ها در فصل پاییز در طبیعت بسیار زیاد می ‌باشد شما قادر خواهید بود با گرفتن ایده از طبیعت پاییزی طیف خیلی گسترده ‌ای از رنگ ‌ها را در این فصل در پوشش خود به کار ببرید. خوب است بدانید که بعضی از رنگ‌ ها در فصل پاییز دارای محبوبیت خیلی بیشتر می‌ باشند و در واقع پای ثابت استایل ها و پوشش‌ های پاییزی شیک به شمار می ‌رود.

در ادامه برای شما پرطرفدارترین و مناسب ‌ترین رنگ‌ ها در فصل پاییز را معرفی خواهیم کرد:

رنگ نارنجی یا پرتقالی: این رنگ‌ها قادر خواهند بود انتخابی خیلی شاد برای فصل پاییز بشمار بروند ست نمودن یک پالتوی نارنجی با چکمه و دستکش قهوه‌ای یک پوشش پاییزی خیلی زیبا و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد حتی درصورتی ‌که رنگ نارنجی جزئی از اکسسوری‌ ها یا کیف شما باشد بازهم خیلی زیبا خواهد بود .

رنگ شتری:این رنگ یک‌رنگ خیلی پرطرف‌دار و محبوب می‌باشد رنگ شتری رنگی است که سال‌ها قادر خواهید بود از آن استفاده نمایید و اطمینان داشته باشید که تا همیشه زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. رنگ شتری به‌ سادگی با دیگر رنگ‌ ها ست خواهد شد.

رنگ سبز: استفاده از رنگ سبز نیز در فصل پاییز بسیار زیبا و خاص خواهد بود رنگ سبز به سادگی با طیف‌ های گوناگون قهوه‌ای و کرم ست خواهد شد.

رنگ خردلی: این رنگ نیز رنگی گرم و بسیار مناسب برای استایل پاییزی می‌ باشد. استفاده از پالتو و شال ‌گردن، کلاه یا بارانی خردلی استایل پاییزی بسیار جذابی برای شما ایجاد می‌ کند .

طلایی و زرد: استفاده از رنگ‌ های زرد و طلایی نیز برای فصل پاییز بسیار مناسب است. درخشندگی رنگ طلایی و زرد موجب خواهد شد که اکسسوری های کمتری احتیاج داشته باشید

رنگ قرمز و مشتقات آن: استفاده از رنگ قرمز و هم‌ خانواده آن مانند زرشکی و جگری نیز در فصل پاییز برای استایل شما خیلی انتخاب جذابی خواهد بود که به شما پیشنهاد می ‌کنیم حتما از آن‌ ها در پوشش پاییزی خود استفاده نمایید. ست نمودن این رنگ‌ ها با رنگ ‌هایی خنثی مثل خاکستری یا مشکی بسیار جذاب خواهد بود.

سبز زیتونی: درصورتی‌ که تمایل دارید خیلی توجه دیگران را به خود جلب نکنید و به رنگ ‌های سنگین و موقر علاقه بیشتری داری یکی از پیشنهاد های ما برای فصل پاییز رنگ زیتونی می ‌باشد رنگ زیتونی به خوبی با طیف ‌های مختلف قهوه ‌ای و کرم ست خواهد شد و شما قادر خواهید بود ۱ تیپ پاییزی خیلی شیک و جذاب داشته باشید .

استایل مناسب فصل پاییز برای خانم ها و آقایان

چند نکته جهت انتخاب استایل پاییزی طبق رنگ پوست و سلیقه شما

در فصل پاییز برخی از رنگ‌ها دارای طرف‌داران بیشتری می‌باشند اما نیاز است که در انتخاب تیپ پاییزی تان رو به رنگ پوست خود نیز توجه کنید به هر صورتی که شما دارای رنگ پوست تیره یا گرم می‌باشید بهتر است از رنگ ‌هایی مثل طلایی، نارنجی، هلویی، قرمز و بنفش در استایل خود استفاده نمایید. این رنگ‌ ها تیپ پاییزی شما را خیلی زیباتر نشان خواهد داد رنگ ‌هایی مثل کرم قهوه‌ای نیز رنگ‌های مناسبی برای شما خواهد بود درصورتی‌که رنگ پوست شما روشن یا سرد می ‌پاشد، بنفش روشن، قرمز، صورتی، آبی روشن، سبز و زرد کم ‌رنگ نیز برای شما در استایل پاییزی تان مناسب ‌تر می ‌باشد.

همچنین در  درصورتی‌ که دارای پوست روشن و سرد می‌  باشید استفاده از رنگ‌های خاکستری سفید و سرمه‌ ای نیز استایل شما را بسیار زیباتر خواهد کرد درصورتی ‌که دارای پوستی با رنگ خنثی می ‌باشید خوب است بدانید که محدودیتی در انتخاب رنگ ‌ها نخواهید داشت و به ‌سادگی قادر خواهید بود. لباس ‌هایی با رنگ ‌های گوناگون را بپوشید. در بین رنگ‌ ها رنگ صورتی و آبی رنگ ‌هایی هستند که برای شما خیلی مناسب تر می‌ باشند .

 

این رنگ لباس ها در پاییز استفاده نکنید:

از پوشیدن رنگ های سرد و ملایم مانند زرد کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز کم رنگ و رنگ های خیلی روشن در فصل پاییز اجتناب کنید.

لباس هایی به رنگ سیاه و سفید یکدست به تن نکنید به این دلیل که این رنگ ها نقاط قوت پوستتان را خواهند گرفت و خیلی زود پوست را تیره می کنند.

فصل پاییز با خودش رنگ طلایی و خاکی و گرمی خواهد آورد. این رنگ ها به تنهایی پر طراوت می باشند.

رنگ مشکی را با رنگ خاکی و گرم یا جواهرات ترکیب نمایید و به جای سفید خالص از رنگ سفید تخم مرغی، کرم، خاکستری مایل به قهوه ای یا بژ کم رنگ استفاده کنید .

استایل مناسب فصل پاییز برای خانم ها و آقایان

انواع لباس هایی که در فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرند:

بارونی

کت ترنچ یا بارونی از لباس های مناسب برای فصل پاییز می باشد که باید درپاییز لباس حتما از آن استفاده نمایید.  بارانی  یک کت خوش فرم سبک و مناسب برای روزهای بارانی پاییز می باشد که  دوست دارید همیشه با آن تیپ بیرون بروید.

 

پالتو و کت اورسایز

پالتو و کت های اورسایز نیز  مدتی است که بسیار ترند شده اند و دارای  طرفداران زیادی نیز می باشند. پاییز مناسب ترین فصل جهت استفاده از لباس های اورسایز می باشد.

پالتوهای رسمی

یکی از پر طرفدار ترین استایل ها جهت فصل پاییز و زمستان پالتوهای شیک و رسمی می باشد که طبق تیپی که دارید قادر خواهید بود در سایز های مختلف آن ها را استفاده نمایید.

وست یا سارافون

وست ها نیز که چند سال می باشد که ترند شده است برای پاییز خیلی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

استایل مناسب فصل پاییز برای خانم ها و آقایان

کت چهارخونه

طرح چهارخونه یکی از بهترین طرح ها جهت فصول سرما و به خصوص فصل پاییز می باشد. نیازی نیست پارچه ای که برای این لباس پاییزی انتخاب می نمایید حتما ضخیم و گرم باشد. یک پارچه سبک و نازک با رنگ خنثی نیز برای این لباس مناسب خواهد بود.

پالتو و کت چرم

پالتو و کت چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی قادر خواهد بود استایلتان را بسیار جذاب و خاص کند.

کت کوتاه

در صورتی که تمایل دارید که یک استایل جذاب پاییزی داشته باشید کت گشاد استفاده نمایید و دیگر لباس ها را ساده انتخاب نمایید. مانند شلوار جین و بوت کوتاه.

پانچو (شنل)

شنل یکی از مدل های بسیار جذاب و مناسب برای فصل پاییز می باشد. یک بلوز تنگ با یک شنل بپوشید تا زیبا و خوش استایل به نظر بیایید. اگر مقداری دارای اضافه وزن می باشید از پوشیدن شنل اجتناب نمایید به این دلیل که اندام شما را بزرگتر نشان خواهد داد.

مانتوهای بافت

فصل پاییز مناسب ترین زمان جهت استفاده از مانتوهای بافتنی می باشد . این مانتوها در رنگ های گوناگونی در بازار موجود می باشند که بهتر است رنگ آن ها را با دیگر لباس های خود هماهنگ نمایید . در صورتی که بافت بلند به تن می کنید آن را با شلوار جین جذب ست نمایید.