انشا درباره شغل آینده

در این بخش چند انشا زیبا در مورد شغل آینده و شغلی که دوست دارم را برای مقطع دبستان و دبیرستان (انشا با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری) آماده کرده ایم.

 

انشا کوتاه شغل آینده برای دبستان

مقدمه :

 من امروز تصمیم داریم در مورد شغل آینده ام بنویسم.  هر کدام از ما دز آینده باید شغلی را برای خودمان انتخاب نماییم. شغلی که چند وقتی است به آن خیلی علاقه پیدا کرده ام شغل پلیسی می باشد.

بدنه:

من تصمیم دارم که  در اینده پلیس شوم .اگر یادتان باشد در کودکی شعر داشتیم در این مورد :” شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره …

کار پلیس ها و زندگی نیروی انتظامی در دنیای واقعی بسیار سخت و خطرناک می باشد.

پلیس ها هر هنگامی که مردم در خواب می باشند یا در روزهای تعطیل که در استراحت می باشند یا هنگام سرما و گرما در خطر ناک ترین جا ها حضور دارند و با خطر ناک ترین افراد مقابله می کنند.

برای فهمین اهمیت کار پلیس نیاز است تصور کنیم اگر یک روز پلیس نباشد چه اتفاقی می افتد. شهر ها و روستا ها و تمام کشور دچار نا امنی می گردد و دزد ها ، قاتلین و تبهکاران باعث ترس و وحشت مردم می شدند .

به همین علت من تصمیم دارم هنگامی که بزرگ شدم شغل  پلیس را انتخاب کنم و با دزد ها و و قاتلان مقابله کنم . آنها را زندانی نمایم تا مردم قادر باشند به خوبی و راحتی بدون ترس در جامعه زندگی کنند .

نتیجه گیری :

امنیت نعمت خیلی مهمی اسن که تا هنگامی که وجود دارد قدران را نمی دانیم و هنگامی که آن را نداشته باشیم تازه متوجه خواهیم شد که چقدر امنیت داشتن لازم است.به همین دلیل من تصمیم دارم در آینده پلیس شوم.


انشا شغل آینده با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای دبستان و دبیرستان

انشا شغل اینده برای دوره متوسطه

مقدمه

مقدمه : تصمیم دارم در مورد شغل مورد علاقه ام در آینده بنویسم. هر انسانی نیاز دارد که در بزرگسالی شغلی را انتخاب کند. تا بتواند نیازهای مالی خود را برطرف کند و برای خود و جامعه فرد مفیدی باشد.

 من نیز به شغلی چند سالی است علاقه مند شده ام. که آن شغل پزشکی می باشد.

بدنه:

من دوست دارم در آینده پزشک شوم زیرا که دوست دارم به دیگران سلامتی بدهم و مشکلات جسمی آن ها را برطرف کنم. دوست دارم دکتر شوم چون علاوه بر داشتن سواد می توانم بیماری های مردم را برطرف کنم. به این دلیل که همه جای دنیا مریضی و آدم های بیمار زیادی هستند پس هنگامی آدم دکتر باشد قادر خواهم بود همیشه مفید باشم.

 دوست دارم پزشک شوم تا در این جهان بتوانم مشکل کسی را حل کنم و جلوی مریضی ها را بگیرم. من اگر دکتر بشوم از آدم های فقیر ویزیت دریافت نمی کنم و آن ها را رایگان درمان می کنم .من در صورتی که پزشک شوم تلاش میکنم با تحقیق کردن، درمان بیماری های سخت را بیابم تا دیگر کسی از مریضی جان خود را از دست ندهد.پزشکی انقدر شغل با اهمیتی می باشد است که در صورتی که دنیا دکتر ها نباشند زندگی آدم ها خیلی با خطر روبرو می شود.

خیلی از کودکان از پزشک ترس زیادی دارند اما من تلاشم این است که دکتر مهربانی بشوم تا بچه ها من را دوست داشته باشند.پزشک بودن بودن کار سختی می باشد.اما من تلاشم این است که  با درس و تلاش به هدفم خودم دست پیدا کنم و پزشک شوم .

اما در صورتی که دکتر نشوم دوست دارم تلاش کنم همیشه شخصی فداکاری برای کشورم باشم.

نتیجه گیری: در کشور ما یکی از اصلی ترین شغل ها پزشکی می باشد.من علاقه دارم پزشک شوم تا به همه کمک کنم ، به ویژه به بیماران فقیر و افرادی که دارای بیماری های سخت دارند کمک نمایم .


انشا زیبا در مورد شغل من در آینده

مقدمه :

 معلمی به معنای فداکاری خیلی زیاد ،برباری،صداقت و محبت. بهترین وبزرگترین معلم های بشریت پیامبران و امامان ما بوده اند که با فداکاری خیلی زیاد دین خدا را به مردم جهان معرفی کردند وبه آن ها آموزش دادند که چطور زندگی کند و من امروز تصمیم دارم در مورد شغل معلمی بنویسم .

بدنه:

معلمی یکی از سخت ترین و مهم ترین شغل ها محسوب می شود، معلمان با عشق وعلاقه علمی که دارند را به دانش آموزان انتقال می دهند . در صورتی که معلمی نبود ویا در صورتی که کسی حاضر نبود علمش به دیگران انتقال دهد طبیعتا الان این میزان پیشرفت در بخش های مختلف رخ نداده بود واین همه آسایش نداشتیم.

من دوست دارم  در آینده شغل معلمی را انتخاب کنم تا بازحمت فداکاری ،دانش آموزان را به طرف وعلم ودانش ببرم ودرهای دانش زندگی درست را برای آن ها باز کنم  وبسوی کارهای نیک راهنمایی نمایم. مثل پیامبران که روش درست زندگی را به ما یاد داده اند.

من میخواهم در آینده معلم شوم تا به تمام کودکان در کشورم درس بدهم کمی  از نیاز های آن را رفع کنم. به بچه علمی که دارم را انتقال دهم و کمک کنم تا آن ها نیز برای جامعه خود مفید باشند. به آنها به شکلی  درس بدهم که به درس خواندن علاقه مند شوند وهیچ گاه ازیاد گرفتن خسته نشوند با علاقه درس بخوانند.

نتیجه گیری :

 معلمی شغل انبیاست و با همه دشواری هایی که دارد بهترین شغل است من همه تلاشم را میکنم تا با درس خواندن و سعی و تلاش در آینده یک معلم خیلی مفید و مهربان برای کودکان سرزمین خود باشم .


انشا با موضوع میخواهم در آینده چه کاره شوم

مقدمه :

من تصمیم دارم در اینده مهندس شوم. ممکن است رشته های مهندسی برای بسیاری از دانش آموزان زیاد روشن نباشد اما امروز تصمیم دارم درباره کاربرد های رشته مهندسی و اهمیت آن ها بنویسم و توضیح دهم که به چه دلیل علاقه دارم که در آینده مهندس شوم ؟

بدنه:

خیلی از ما علاقه داریم که در آینده معلم یا پزشک یا فوتبالیست و شویم اما من علاقه دارم که در آینده مهندس شوم و میخواهم با شما در مورد رشته مهندسی حرف بزنم. تا جایی که من اطلاع دارم تخصص در هر رشته فنی مهندسی نام دارد ، به عنوان مثال مهندس عمران ، مهندس ساختمان ، برق ، مکانیک ، معدن ، مهندس نفت ، مهندس کشاورزی و …،

تجسم نمایید در صورتی مهندسان نبودند چه حوادثی ممکن بود رخ دهد ، به عنوان مثال در صورتی که مهندس عمران و ساختمان را نداشتیم تمام ساختمان ها غیر استاندارد بنا میشد یا در صورتی که مهندس راه سازی نبود قادر نبودیم این همه میان شهر ها و روستاها راه سازی کنیم یا مهندس کشاورزی به کشاورز ها کمک خواهد کرد تا به شکل علمی کشاورزی نمایند و زمین را آبیاری کنند تا در مصرف آب بهینه عمل کنند یا مهندس برق که در تمام رشته ها در کارهای برقی کمک خواهد.

اکنون تصور نمایید در صورتی که این افراد وجود نداشتند چه اتفاقی می افتد.

نتیجه گیری:

 پس نتیجه می گیریم کار مهندسان بسیار مهم و حیاتی می باشد . البته مهندس ها باید تلاششان این باشد که درس خود را خوب بخوانند و مهارت مورد نیاز در رشته خود را کسب نمایند تا کارهایی که در آینده قرار است انجام دهند را به خوبی انجام دهند به این دلیل که کارهای آن ها بر  زندگی همه مردم تاثیر خواهد داشت.