تمام روش های سفید کردن واژن

سفید کردن ناحیه تناسلی به دو روش انجام می گیرد ،یکی از این روش ها با استفاده از مواد لایه بردار یا روش شیمیایی می باشد و تکنیک دیگر سفید نمودن واژن از طریق لیزر می باشد که میان لیزر هایی که وجود دارد،لیزر ژولیت مناسب ترین لیزر جهت سفید کردن  واژن است. لیزر ژولیت بدون احتیاج به استفاده از بی حسی، به شکل لایه به لایه، از پوست لایه برداری را انجام خواهد داد و هیچ عارضه ای مثل سوختگی برای شخص در پیش نخواهد داشت و در نتیجه باعث سفید شدن واژن می شود.

علل تیرگی واژن

  • بالا رفتن سن
  • تولید ملانوتین زیاد در بخش تناسلی
  • ژنتیک
  • استفاده از لباس های تنگ
  • اختلالات هورمونی
  • کمبود ویتامین های لازم
  • مرطوب بودن واژن
  • عرق کردن ناحیه تناسلی
  • عدم تهویه هوا در ناحیه تناسلی
  • مشکلات تیروئید
  • باردار شدن
  • مشکلات کبدی و پوستی
  • رابطه جنسی مداوم
  • مبتلا بودن به بیماری تخمدان پلی کیستیک
  • بیماری هایی مثل کوشینگ، مشکلات معده، آکرومگالی
  • ساییده شدن قسمت تناسلی به دلیل پیاده روی یا دوچرخه سواری خیلی زیاد
  • استفاده زیاد از ژیلت
  • عدم رعایت بهداشت فردی
  • کاهش و افزایش مداوم وزن
  • عفونت های واژینال

روش های روشن شدن واژن

هر خانمی با انجام مراقبت های بیشتر و رعایت بهداشت فردی قادر خواهد بود از تیره شدن واژن ممانعت نماید.

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با کرم ها

هنگامی که تیره شدن واژن زیاد نباشد پزشک زنان با تجویز نمودن کرم های ویژه ای قادر خواهد بود تیرگی واژن را کاهش دهد.

البته نیاز است این نکته را باید بدانید که کرم های موضعی گیاهی یا شیمیایی دارای عصاره های گیاهی مثل جلبک ، آلوورا و مواد شیمیایی مانند هیدروکینون می باشند که امکان دارد باعث ایجاد عوارضی در پوست شخص گردد.

سفید شدن واژن به وسیله لیزر

یکی از مناسب ترین روش ها جهت سفید نمودن واژن به وسیله لیزر می باشد. در این تکنیک جراح به وسیله لیزر قسمت های تیره پوست را از بین خواهد برد و پوست سفید تر می گردد.

از مزایای سفید نمودن واژن با لیزر، نتیجه طولانی مدت آن می باشد.

اقدامات لازم پیش از انجام سفید نمودن واژن

پیش از هر چیز نیاز است تا در انتخاب متخصص و دستگاه لیزری خیلی دقت نمایید. پس از انتخاب نیاز است این موارد را در نظر بگیرید:

نیاز است تا 3 روز پیش از لیزر اصلاح در ناحیه مورد نظر انجام نشود.

 در صورتی که هم زمان موهای زائد را لیزر می کنید باید حدود یک هفته میان لیزر موهای زائد و سفید نمودن واژن با لیزر فاصله وجود داشته باشد.

اقدامات مورد نیاز پس از سفید نمودن واژن با لیزر

پس از استفاده از لیزر احتمال دارد متخصص برای شما کرم های بی حس کننده و دارو های آنتی بیوتیک را تجویز نماید، نیاز است به توصیه  پزشکتان عمل نمایید تا نتیجه مد نظر حاصل گردد. تا جای امکان پس از لیزر از لباس های گشاد استفاده نمایید. انجام کار های روزمره پس از لیزر ممکن می باشد، ناحیه لیزر را باید خشک و تمیز نگهداری کنید و بهتر است رابطه جنسی دو روز بعد از لیزر انجام شود.

روش های خانگی برای رفع تیرگی واژن

ماسکهایی که جهت برطرف نمودن تیرگی واژن مناسب می باشند شامل:

ماسک ماست و آبلیمو

لایه ی نازکی از ترکیب کمی ماست و آبلیمو را به محل مورد نظر خود بمالید و پس از 20 دقیقه با آب آن را شست وشو دهید.

 ماسک لیمو و زردچوبه

با آبلیمو و زردچوبه خمیری درست کنید و جهت برطرف کردن سیاهی واژن روی بخش مورد نظر  بمالید. پس از 10 الی 15 دقیقه ماسک را از روی پوست پاک کنید.

جوش شیرین

جوش شیرین علاوه بر فواید درمانی که دارد عفونت و باکتری واژینال در صورتی با چند قطره آب لیمو مخلوط گردد به راحتی می تواند سیاهی و تیرگی را در بخش واژن خانم ها برطرف نماید.

ماست و پرتقال

ماسک بعدی که جهت درمان نمودن و برطرف کردن تیرگی واژن با تاثیر خیلی زیاد مفید می باشد ماسک ماست و پرتقال است. جهت تهیه نمودن این ماسک تنها نیاز است ماست و پرتقال را با کمی پودر جو ترکیب نمایید و یک خمیر درست کنید. این یکی از عالی ترین و بهترین ماسک ها جهت درمان نمودن و برطرف کردن تیرگی واژن می باشد. باقی ماندن این ماسک بر محل به مدت 15 الی 20 دقیقه کافی می باشد.

بادام و شیر

این مخلوط جهت برطرف نمودن تیرگی پوست واژن خیلی تاثیرگذار می باشد که جهت تهیه ماسک آن نیاز است 2 قاشق پودر بادام را با 2 قاشق شیر سرد ترکیب نمایید و خمیر بدست امده را به بخش مد نظر خود بمالید و بعد از 15 دقیقه شست وشو دهید.

سفید کردن واژن

گوجه فرنگی

جهت برطرف نمودن تیرگی واژن با گوجه فرنگی تنها نیاز است که 1 گوجه فرنگی تازه را نصف نمایید و یک تکه از آن را بر بخش های تیره دور واژن خود بمالید تا موقعی که گوجه خشک شود و بعد آن را با آب سرد شست وشو دهید.

آلوئه ورا

 واژن را خوب بشویید و با حوله خشک نمایید ، بعد از آن 1 قاشق ژل آلوئه ورا با کمی زرد چوبه ترکیب کنید و بر واژن خود قرار دهید، بعد از 30 دقیقه آن را شست و شو دهید. جهت تاثیر بهتر و برطرف نمودن سریع تیرگی واژن سه دفعه در روز از این تکنیک جهت سفید کردن واژن خود استفاده کنید.

سفیده تخم مرغ

 سفیده تخم مرغ را به اندازه ای هم بزنید تا به صورت کامل کف کند و سپس کمی از آن را بر قسمت های تیره واژن خود قرار دهید و پس از خشک شدن ماسک، با آب سرد شست و شو دهید. تنها باید بدانید که استفاده از سفیده روشی خیلی خوب و اثرگذار ولی بدبو جهت برطرف نمودن تیرگی پوست واژن می باشد.

روغن نارگیل

جهت استفاده از روغن نارگیل به عنوان روشن کننده باید اول موهای زائد واژن خود را از بین ببرید و با یک محلول تمیز نمایید. بعد از آن روغن نارگیل را به بخش های تیره واژن بمالید و از یک لباس گشاد استفاده کنید تا روغن به صورت کامل توسط واژن جذب گردد.

ماست

کمی ماست به بخش های اطراف واژن بمالید و ماساژ دهید و بگذارید تا حدود 15 دقیقه بر روی آن باقی بماند و سپس با آب گرم شست و شو دهید.

روغن شترمرغ

از فواید روغن شترمرغ برای واژن، می شود به سفید نمودن آن اشاره کرد. روغن شترمرغ علاوه بر روشن کردن پوست ، جهت رفع جای سوختگی و التهاب و قرمزی به ویژه در قسمت واژن خیلی اثرگذار می باشد. روغن شترمرغ زخم های سطحی را رفع می کند و موجب خواهد شد ، پوست بهتر و سریع تر ترمیم گردد.

چوب صندل و پوست پرتقال

1 قاشق  پودر چوب صندل، 1 قاشق پوست پرتقال خرد شده و 2 قاشق گلاب را ترکیب نمایید و آن را به شکل خمیر درآورید. ترکیب به دست آمده را در بخش های تیره واژن خود اعمال نمایید. اجازه دهید تا حدود پنج دقیقه روی واژن باقی بماند و بعد آن را با آب سرد شست و شو دهید.

سیب زمینی

سیب زمینی باعث سفید شدن پوست می شود. برش های سیب زمینی را بردارید و به خیلی آرام ان ها را روی بخش های تیره واژن خود ماساژ دهید. سیب زمینی به علت دارا بودن خاصیت سفید کنندگی معروف می باشد و به شما کمک خواهد کرد تیرگی واژنتان را کاهش دهید.

آب گوجه فرنگی، سیب زمینی و عسل

دو قاشق آب، دو قاشق آب گوجه فرنگی، دو قاشق آب سیب زمینی و میزان کمی عسل را ترکیب نمایید. این ترکیب را بر واژن تان اعمال نمایید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بماند. پس از این کار، آن را با آب سرد شست و شو دهید و پوستتان را خشک کنید.

خیار

تکه ای خیار را رنده نمایید و آن را بر بخش های تیره واژن خود بمالید. پس از گذشت حدود 20 دقیقه آن را با آب سرد شست و شو دهید. هفته ای 4 بار این کار را انجام دهید. خیار تاثیر روشن کنندگی خیلی زیادی بر نقاط تیره بدن خواهد داشت.

ترکیب لیمو، زردچوبه،  پودر برنج و ماست

1 قاشق زرد چوبه، 1 قاشق پودر برنج، 1 قاشق ماست و کمی آب لیمو را در یک ظرف با یکدیگر مخلوط نمایید تا به یک قوام مثل خامه برسد. آن را روی ناحیه تناسلی خود اعمال نمایید. اجازه دهید تا حدود 20 دقیقه روی پوست باقی  بماند و خیلی آرام و با حرکت های دورانی  پوست  را ماساژ دهید.