در این بخش پیام و جملات تبریک قبولی عزیزان (برادر، خواهر، فرزند، دوست، آشنایان و …) و متن تبریک موفقیت های تحصیلی را ارائه کرده ایم.

متن و پیام تبریک موفقیت در کنکور

اگرچه کسی نمیتواند برگردد به عقب و شروعی عالی داشته باشد،اما هرکسی میتواند از الان شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد. (کارل بارد)

قبولی شما در کنکور را تبریک می گویم


عزیز، اکنون که با قبولی در دانشگاه جاده موفقیت برای تو هموار شده است، سرنوشت زیبایی در انتظار توست. من به تو و موفقیتت افتخار می کنم و منتظرم که در این راه موفقیت های بیشتری کسب کنی.


نمره های خوب راه شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید.


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

رفیق جان، موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد. اراده قابل تقدیر تو موفقیت در کنکور را تضمین کرد. با آرزوی موفقیت های روز افزون برای تو.


موفقیت تحصیلی تو همه ما را خوشحال کرده است. این دستاورد گام دیگری برای تجربه چالش ها و فرصت های بیشتر است، بنابراین خواهرزاده قشنگم، از این لحظه لذت ببر و همزمان آماده باش که با جهان جدید مواجه شوی. امیدوارم مسیر آینده ات پر از موفقیت های بزرگ باشد.


متن زیبای تبریک موفقیت در کنکور

همه شنیدیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور میشی، حتما توانایی رسیدن به اون آرزو رو داشتی که تونستی حتی بهش فکر کنی.. پشت نکن به آرزوهات!

قبولی در دانشگاه بر شما مبارک


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

برادرزاده خوبم، موفقیت جدیدت را تبریک می گویم. من همیشه می دانستم که تو دختری باهوش و بااستعداد هستی و اکنون بعد از این موفقیت که بدست آورده ای، همه دنیا آن را می دانند.
فرصت ها و موفقیت های مختلف دیگری برای تو در تحصیلات پیش رویت قرار دارد که به زودی به آن ها دست خواهی یافت.


متن تبریک موفقیت فرزند و عزیزان در کنکور

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه ی درس هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می شود.


با سلام خدمت شما دوست عزیز

قبولی فرزند عزیزتان را در کنکور سراسری و قبولی در رشته …………. رابه شما خانواده محترم تبریک عرض می کنم. با امید به موفقیت های آتی


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

تحصیل شما را ضد ضربه نمی کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف تان حرکت می کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می کند وقت بگذارید.


متن تبریک موفقیت خواهرزاده

موفقیتت را در تحصیل تبریک می گویم. این موفقیت باعث شده که یک بار دیگر افتخار کنم که خواهرزاده ای همچون تو دارم.
همیشه نگرش خوب و شور و شوقی که امروز داری را برای رسیدن به رویا های بزرگ خود داشته باش.


جملات ویژه برای تبریک موفقیت برادرزاده در کنکور

بردارزاده خوبم! قبولی ات در رشته و دانشگاه دلخواهت را تبریک می گویم. همواره به یاد داشته باش، موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی پیوسته است.


موفقیت داوطلبان عزیز را در کنکور سراسری به تمامی پذیرفته شدگان، خانواده ها و معلمین محترمشان و تمامی کسانی که در موفقیتشان سهیم بوده اند و همچنین به جامعه علمی تبریک عرض می کنم و برایشان سلامتی و سربلندی آرزومندم.


جملات تبریک موفقیت همسر در کنکور

همسرجان، موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد. اراده قابل تقدیر تو موفقیت در کنکور را تضمین کرد. با آرزوی موفقیت های روز افزون برای تو.


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

عمه / خاله / عمو / دایی عزیزم قبولی فرزندتان را در کنکور سراسری را با تمام وجودم تبریک می گویم. ان شالله که ایشان مدارج علمی را پشت سر هم طی کنند.


به عنوان یک عمه/ عمو، خبر موفقیت تو یکی از بهترین لحظات زندگی من بود. حالا دختر کوچولوی ما به عنوان یک جوان باهوش و بااستعداد رشد کرده است و در دانشگاه قبول شده است. بهترین ها در انتظار توست


متن تبریک موفقیت برادر در کنکور

برادر عزیزم!
تو بارها و بارها این جمله را برایم ثابت کردی و من همیشه و همیشه تو را تحسین کرده ام
موفقیتت در کنکور سراسری را تبریک می گویم و امیدوارم مانند همیشه بدرخشی


پسرم / دخترم، این روز خاص رابه تو تبریک می گوییم. ما افتخار میکنیم که دراین لحظات کنارت هستیم. این موفقیت مطمئناً یک دستاورد بزرگ برای توست و البته نقطه شروع است؛ چالش ها و فرصت های بیشتری پیش روی تو وجوددارد، بنابر این به خودت اعتماد داشته باشید و به جلو حرکت کن. بهترین آرزو های ما همراهت خواهد بود.


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه …………………. را تبریک گفته و از اینکه توانستی با شایستگی تمام در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام ؛ دوستان ؛ آشنایان و حتی دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به تو و به خودمان شادباش میگوییم.


خواهر نازنینم!
واقعا خوشحال شدم که با موفقیت در آزمون دکترا توانستی به بزرگ ترین ثمره این سال های پرتلاش دوران مدرسه و تحصیل برسی
دوستت دارم، همیشه موفق باشی


خواهر عزیزم، این روز خاص را به تو تبریک می گوییم. ما افتخار می کنیم که در این لحظات کنارت هستیم. این موفقیت مطمئناً یک دستاورد بزرگ برای توست و البته نقطه شروع است؛ چالش ها و فرصت های بیشتری پیش روی تو وجود دارد، بنابراین به خودت اعتماد داشته باشید و به جلو حرکت کن. بهترین آرزو های ما همراهت خواهد بود.


روزی که ما «پدر و مادرت» رؤیای چنین روزی را در سر می پروراندیم، تو مشغول تلاش بودی ودر نهایت امروز شاهد موفقیتت هستیم و به تو افتخار میکنیم.


امروز روزی زیبا در زندگی تو و ما هست. این همه آن چیزی است که ما همه این سال ها از خدا می خواستیم که در نهایت تو آن را داشته باشی. تبریک صمیمانه ما را بپذیر.


پیام تبریک قبولی در کنکور و دانشگاه (جملات تبریک موفقیت تحصیلی)

فرزند عزیزم؛ تو همیشه باعث افتخار پدر و مادرت بوده ای
ستاره زندگی ما همیشه درخشان و پر نور باشی
قبولی ات در آزمون کنکور مبارک!


کسانی که از زمین خوردن من خوشحال میشوند، اصلی ترین انگیزه من برای موفق شدن هستند!

امروز دشمنات غمگین و دوستانت از موفقیتت شادمان هستند.

موفقیت های کاری و غیرکاریت مستدام


همیشه می دانستم روزی به آرزویت جامه عمل خواهی پوشاند
و امیدوارم تمام رویاهایت در سایه تلاش روز افزون محقق شوند


دفاع از رساله دکتری با عنوان … در رشته … را با درجه بسیار خوب به جناب عالی تبریک گفته، توفیق پیش از پیش شما را آرزومندیم.


با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه … را تبریک گفته و از این که توانستی با شایستگی تمام در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام ، دوستان ، آشنایان و حتی دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین رابه تو و به خودمان شادباش میگوییم.


در پوست خودم نمی گنجم که بالاخره عنوان دکتر قبل از اسمت قرار گرفته
این عنوان نتیجه سال ها شب زنده داری و تلاش های بی وقفه توست
و تو سزاوار آن
موفقیتت را تبریک می گویم


بجای این که به تاریکی دشنام بدهیم بهتر است شمعی بیفروزیم.
دوست عزیزم موفقیتت را در مقطع کارشناسی ارشد تبریک می گویم.


اینکار و تلاش سخت تو بود که این جایگاه و موفقیت را برایت رقم زد. تبریک می گویم و امیدوارم هرگز حرکت کردن به سمت رؤیاهایت را متوقف نکنی. بهترین شانس ها برای مسیر آینده در برابر توست.


با آرزوی موفقیت برای دوستانی که یک قدم به هدفشون نزدیکتر شدن و همچنین کسانی که در حال برداشتن قدم هایی جهت رسیدن به اهداف والای خودشون هستن.

خدا را سپاس از جهت خبر های خوش موفقیت


عزیزم، موفقیت بزرگت را تبریک می گویم. ما عجله داریم که موفقیت تو را در کنکور جشن بگیریم. به روز های آینده لبخند بزن که شانس با تو یار خواهد بود تا بهترین دانشجو باشی.


پذیرش شما در دوره روزانه دانشگاه تهران را در مقطع پزشکی خدمت تان تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق و پیروز باشید


امروز با ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آتی مژده کیمیا شدن رابه مس وجودت داده ای؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت رابه شما رهجویان مسیر علم وتعلم تبریک عرض می نمائیم.


دوست عزیز این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.