معنی و مفهوم رنگ شانس هر ماه

هر کجای دنیا که باشید در صورتی که رنگ های اطراف خود را خوب ببینید فرد خوش شانسی خواهید بود. هر رنگی دارای انرژی خاصی می باشد و به اندازه ای قوی ست که قادر است به انرژی های اطراف مان نفوذ کند.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس فروردین

سیاره متولدین فروردین مریخ است اما عناصر زمینی تاثیر بیشتری در طالع متولد فروردین خواهند داشت. پس بهتر است تا جایی که امکان دارد از رنگ های قرمز خودداری نمایید و به جای ان از رنگ هایی مثل سفید، سبز لیمویی و یا زمردی که رنگ های شانس شما می باشند استفاده نمایید.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس اردیبهشت

سیاره متولد اردیبهشت ونوس می باشد و رنگ سبز و قرمز رنگ های شانس ماه اردیبهشت است. این رنگ ها را در مناسبت هایی که برایتان اهمیت دارد بپوشید و اثر آن را با چشم های خودتان مشاهده نمایید.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس خرداد

سیاره متولد ماه خرداد عطارد می باشد و رنگ سفید و خاکستری و گاهی وقت ها رنگ سبز رنگ های شانس این ماه می باشند.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس تیر

سیاره متولدین تیر ماه می باشد. بر متولد تیر رنگ های آبی فیروزه ای و قرمز تاثیر خواهد گذاشت. به علاوه رنگ هایی مثل سفید و سبز و آبی هم رنگ هایی هستند که با متولدین تیر سازگار می باشند.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس مرداد

شخصیت متولدین خرداد توسط خدای خورشید حکمرانی می گردد و رنگ های سفید و طلایی بهترین رخداد ها را به زندگیتان در سال جدید به ارمغان خواهند اورد. علاوه بر این، رنگ سبز روشن و مسی نیز برای شما رنگ شانس خواهند بود.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس شهریور

متولد ماه شهریور خیلی زیاد تحت تاثیر سیاره عطارد می باشد و رنگ های شانس متولد شهریور رنگ  سبز فیروزه ای و سبزآبی است. در صورتی که می خواهید با اتفاقات خوبی در زندگی خود روبرو شوید چهارشنبه ها سعی کنید از تمام طیف های سبز استفاده نمایید.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس مهر

رنگ شانس مهر ماهی ها صورتی می باشد که یکی از جذاب ترین رنگ ها است و نشان گر گرمی و زیبایی می باشد. این اشخاص دارای ذات آرامی می باشند و رنگ صورتی حس مثبت و رضایت را به آن ها خواهد داد.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس آبان

آبان ماهی ها علاقه دارند که اغلب عملکرد عالی داشته باشند. آن ها تمایل دارند قوی باشند و از پس خود بر بیایند. برخی وقت ها مرموز هستند ولی به صورت کلی در پی هیجان می باشند. رنگ شانس متولدین آبان ماهی سیاه است. شخصیت آبان ماهی ها نیز مثل رنگ سیاه هنوز به صورت کامل شناخته نشده است و آن ها از مرموز بودن غرق در لذت می باشند ولی در درون خود به دنبال صمیمیت و ارتباط عاطفی می باشند.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس آذر

آذر ماهی ها اشخاصی بشدت خلاق می باشند. رنگ شانس متولدین آذر بنفش می باشد. این رنگ برای آن ها احساس معنویت و انرژی و خلاقیت زیاد را به همراه دارد و استرس ذهنی را از آن ها دور خواهد نمود. رنگ بنفش علت به وجود آمدن حس ماجراجویی و لذت از سفر در آن ها خواهد شد.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس دی

دی ماهی ها اشخاص بلند پرواز، سخت کوش و شدت با اداره ای می باشند. آن ها به شدن سخت کوش می باشند و اغلب طرز فکر های درستی برای بیزینس و تجارت خود دارند. متولدین دی اغلب به صورت واقع بینانه تفکر می‌ کنند. حتی توقع بدترین ها را دارند. همین مسئله موجب می گردد که دیگران مقداری آن ها را منفی بین تصور کنند. رنگ شانس متولدین دی ماه زغالی می باشد  که باعث  ایجاد شانس و احساس مثبت در آن ها می گردد آن ها را به بلوغ ذهنی خواهند رساند. این رنگ خنثی و تیره، رنگی بسیار قوی، محکم و دلیل ایجاد اعتماد به نفس برای متولدین دی ماه می باشد.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس بهمن

متولدین بهمن اغلب به چیز های متععد به صورت خیلی عمیق نگاه می‌ کنند. آن ها دارای خلاقیت زیادی می باشند. برخی اوقات غیر قابل پیش بینی هستند و کارهای تعجب بر انگیزی انجام می دهند و رنگ شانس متولدین بهمن ماه رنگ آبی می باشد. رنگ آبی در آن ها احساس مثبت ایجاد خواهد کرد و در صورتی که قادر باشند در مکانی که به مطالعه می‌ پردازند، از رنگ آبی استفاده نمایند، سطح یادگیری آن ها خیلی بالا خواهد رفت. همچنین رنگ آبی یک آرامش ذهنی خیلی زیاد به آن ها خواهد داد.

رنگ شانس متولدین هر ماه

رنگ شانس اسفند

اسفند ماهی ها اشخاص معنوی و اخلاقی می باشند. حساسیت آن ها نسبت به موضوعات مقداری زیاد است. اصولا در هر کاری که انجام می دهند، خیلی صبور می باشند تا نتیجه مورد نظر خود را کسب کنند. رنگ قدرت متولدین اسفند ماه فیروزه‌ای می باشد؛ رنگی مثل  آبی دریا که به آن ‌ها حس قدرتمندی می دهد و موجب می‌ گردد که انرژی زیادی دریافت نمایند و مجددا خود را احیا نمایند. آن ها به رنگ آب و جریان آب بسیار علاقه مند هستند و این به آن ها احساس امنیت خواهد داد.