معرفی 7 کسب و کار خانگی

ما در این مقاله تصمیم داریم که در قالب چند مثال متنوع کسب و کار خانگی را توضیح بدهیم و تکنیک های نوین کسب درآمد را به شما معرفی نماییم .پس با ما همراه باشید.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

عکاسی

این روزها هر شخصی قادر است با گوشی خود عکاسی نماید؛ ایجاد یک حساب در اینستاگرام نیز راه مناسبی برای جذب مشتری برای عکس‌ هایتان می باشد؛ در صورتی که تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کند این نوع از شبکه‌های اجتماعی راه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. پس در صورتی که در عکاسی استعداد دارید بهتر است از دوربین گوشی خود کارتان را استارت بزنید و بعد از رسیدن به درآمد، حرفه‌ای‌ تر فعالیت نمایید.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

نانوایی یا شیرینی ‌پزی

پختن نان یا شیرینی در خانه یک ایده عالی برای راه انداختن کسب و کار می باشد. پخت و ارائه خانگی این نان و شیرینی بازار خوبی دارد و مورد استقبال قرار می گیرد. تنها چیزی که باید به آن توجه نمایید، سیستم توزیع می باشد. اینکه قرار است نان و شیرینی‌ های خود را در کجا به فروش برسانید؟ آیا سوپرمارکت‌ ها این کار را انجام می دهند؟ یا بهتر است از یک سایت اینترنتی استفاده نمایید؟ راه‌ اندازی یک پیچ در اینستاگرام نیز می تواند کمک کننده باشد.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

نویسندگی

این روش کم‌ هزینه ‌ترین راه برای ایجاد یک کسب و کار خانگی محسوب می شود . در صورتی که حس می‌ کنید به قدر کافی در نوشتن مستعد هستید، شغل ‌هایی مثل تولید محتوا برای سایت ‌ها و مجلات می توانند مناسب باشند. از سوی دیگر ایجاد یک صفحه در اینستاگرام می‌تواند شما را با تعداد زیادی از مخاطبان مواجه نماید. در صورتی که نویسنده خوبی باشید و بتوانید مخاطبین زیادی را جذب نمایید، یک روش خیلی خوب برای کسب درآمد می باشد. تنها نکته‌ ای که در این راه مهم است صبوری کردن می باشد. این تکنیک خانگی کسب درآمد، معمولا زود بازده نیست و نیاز به‌ صرف زمان برای جذب مخاطب خواهد داشت.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

تدریس خصوصی

رقابت خیلی زیاد میان دانش ‌آموزان برای قبول شدن در کنکور و ورود به دانشگاه‌ همچنان یکی از مسائل خیلی مهم درمیان خانواده ‌ها می باشد؛ در نتیجه والدینی که نگران این موضوع هستند مایل به صرف هزینه‌ های زیاد برای تدریس خصوصی به فرزندانشان می باشند. در صورتی که در یک‌ زمینه ماهر هستید و توانایی منتقل کردن مطالب و طرز بیان خود را برای تدریس مناسب می ‌دانید، بهتر است این کار را امتحان نمایید. جهت جذب مشتری، از نصب کردن اطلاعیه در کافی ‌شاپ یا کتاب ‌فروشی ‌ها آغاز کنید. اساسی ترین نکته در این مورد، اطلاع درست از قیمت تدریس‌ های خصوصی می باشد و بعد از جذب نمودن دانش ‌آموز، کیفیت تدریس ضامن درآمد و ثبات شغلی شما است.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

طراحی سایت

طراحی وب نیز یکی از کارهایی است که  برای کسب در آمد از آن‌ احتمال دارد به ماه ‌ها زمان نیاز داشته باشید؛ ولی در صورتی که آن‌ را یاد بگیرید، به بازار پر‌رونق طراحی وب ‌سایت ‌وارد می شوید و سود خوبی را کسب می کنید. طراحان وب با کسب مهارت‌ های به ‌روز و آپدیت نمودن اطلاعاتشان، با هم وارد رقابت می شوند و تلاش می ‌کنند تا سهم بیشتری از تقاضای این بازار جذاب را از آن خود کنند.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

فروش محصولات دست ‌ساز

هنرهای دستی در ایران هم دارای قدمت بالایی می باشند و هم پرطرفدار می باشند. خیلی از افراد محصولات دست‌ ساز خانگی را به نمونه‌ های صنعتی ترجیح خواهند داد.‌ بافتنی و قلاب‌ بافی، نقاشی روی شیشه ، گلدوزی، شمع‌ سازی، عروسک ‌سازی و ساخت دستبند و دیگر زیورآلات تنها نمونه ‌ای از انواع هنرهای دستی می باشند که قادر هستند منبع درآمد خوبی برای شما باشند. علاوه بر این، در صورتی که در خیاطی نیز استعداد و تجربه دارید هم قادر خواهید بود انواع منسوجات مثل سفره، شال، پیراهن تهیه کنید.

کسب و کارهای خانگی پردرآمد

طراحی گرافیک

ممکن است معتقد باشید که بازار طراحی گرافیک اشباع شده است و یافتن کار به عنوان یک گرافیست سخت   است. خبر خوب این است که همچنان وب‌ سایت ‌ها و شرکت ‌های زیادی وجود دارند که در پی یک گرافیست خوب هستند و خیلی از آن‌ ها تمایل دارند با شما به صورت دورکاری قرار داد ببندند.

شما حتی قادر خواهید بود به عنوان یک گرافیست دور کار پروژه‌ های مختلفی انجام بدهید. اما خوب است بدانید که برای اینکه به‌طور جدی در این حرفه فعالیت نمایید، باید تخصص و تجربه زیادی داشته باشید و امکان ندارد که یک‌ شبه تصمیم بگیرید که به گرافیست خوبی تبدیل شوید. علاوه بر این، امکان دارد  در این کار به نرم‌ افزارهای متعددی احتیاج داشته باشید و فراهم کردن آن‌ ها برای شامل هزینه زیادی باشد. البته در خیلی از موارد قادر خواهید بود بدون نرم ‌افزارهای گران ‌قیمت نیز کار با کیفیت و مناسبی ارائه بدهید.