برای قدردانی و تشکر از پدر دلسوز و زحمت کش خود می توانید از جملات تشکر از پدر با متن و اشعار زیبا استفاده کنید و یا برای استفاده در گپشن و استوری استفاده کنید.

جملات و مت نهای ویژه تشکر از پدر

دوستت دارم بابا. پدرها کسانی هستند که وقتی شما به آنها احتیاج دارید آنجا هستند.شاید نیاز به صحبت کردن یا گریه کردن داشته باشی.شاید هم شانه ای برای تکیه نیاز داری..


تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست . . .

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند و با وجود همه مشکلات، به تو لبخند زد تا تو دلگرم شوی….

که اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویا هایت رسانده است ؛ ” پدرت” را می پرستیدی!


پدر عزیزم!

به خاطر تمام خوبی هایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی،

با تمام وجودم و با تک تک سلول هایم دوستت دارم!

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم

پدر جان، باش و با بودنت باعث بودن من باش….!


جملات تشکر از پدر با متن های صمیمانه برای کپشن و استوری

من تو را تحسین می کنم که اجازه دادی من، خودم باشم!!

هیچ وقت نخواهی فهمید که من چقدر لذت می بردم و چقدر دوست دارم به زمان کودکی که با تو بودم برگردم….

منم آن خاطرات را امروز گرامی می دارم.

دوستت دارم بابا! ممنونم بابت زحماتت!


متن ویژه تشکر از پدر عزیز

ممنونم پدر که مادر را دوست داشتی و با او با مهربانی و احترام رفتار کردی. از زمانی که به من نشان دادی یک مرد واقعی چه شکلی است من چیزی کمتر از این ندیدم.


تو مشاوری هستی که می دانی کلمات کی باید گفته شوند.تو مشاور جالبی هستی که راه های این دنیا را می داند.بیشتر از همه، تو پدر منی.ممنونم بابا


تو شگفت انگیزترین مربی و بهترین دوستی هستی که یک مرد می تواند داشته باشد.من تو را بیشتر از هر کلمه ای که بتوان گفت تحسین می کنم.


جملات تشکر از پدر با متن های صمیمانه برای کپشن و استوری

تو مثال واقعی یک انسان خوبی پدر!

من یاد گرفتم با همه با دلسوزی و مهربانی رفتار کنم چون تو پیش من بودی……

هر کاری می خواستم انجام دهم از خودم می پرسیدم اگر پدرت بود چه می کرد؟

و من راه درست را می فهمیدم…!

پدر دلسوزن ازت تشکر می کنم!


متن ادبی بلند تشکر از پدر

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آن‌ ها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم و دانش تلاش نمایم.

والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.

تقدیم به پدر و مادر عزیز و مهربانم که در سختی‌ ها و دشواری‌ های زندگی همواره یاوری دلسوز و فداکار و پشتیبانی محکم و مطمئن برایم بوده‌اند!


تو مثال واقعی یک انسان خوبی پدر. من یاد گرفتم با همه با دلسوزی و مهربانی رفتار کنم چون تو پیش من بودی.هر کاری می خواستم انجام دهم از خودم می پرسیدم اگر پدرت بود چه می کرد؟ و من راه درست را می فهمیدم.


جملات تشکر از پدر با متن های صمیمانه برای کپشن و استوری

پدر کسی است که راه بزرگ کردن کوچولو هایش را می داند.یک پدر عالی کسی است که به فرزندانش نشان می دهد چرا و چگونه به آنها اهمیت می دهد.سخت است ولی می تواند باعث شود کاری کند که فرزند احساس خاصی داشته باشد. همیشه اتفاق نمی افتد.


ممنونم که گذاشتی من کارتن ببینم در حالی که خودت می خواستی مسابقه تماشا کنی.دوستت دارم بابا.


ممنونم که مرا باور کردی،حتی زمانی که من خودم را باور نکرده بودم. چیزی که من الان هستم را تو ساختی.ممنونم پدر


جملات تشکر از پدر با متن های صمیمانه برای کپشن و استوری

پدر تو بهترین پدری هستی که یک مرد می تواند داشته باشد.وقتی جوان بودم هیچ چیزی را تحسین نمی کردم. من ثابت می کنم که خوش شانس و خوشبخت هستم که چنین پدر شگفت انگیزی دارم.


جملات و عکس نوشته تشکر از پدرم

یادم است هر روز بی صبرانه منتظر بودم که از سر کار به خانه برگردی و درمورد روزم به تو بگویم.هنوز هم تنها فردی که دوست دارم درمورد اتفاقات جدید با او صحبت کنم.بابا،دوستت دارم


پدر، توبزرگ ترین مردی هستی که من شناختم. به من درس هایی آموختی که خودم یاد نگرفته بودم. تو مرا از خطاها و اشتباهات دور نگه داشتی. دوستت دارم.


جملات تشکر از پدر با متن های صمیمانه برای کپشن و استوری

تو مثال واقعی یک انسان خوبی پدر. من یاد گرفتم با همه با دلسوزی و مهربانی رفتار کنم چون تو پیش من بودی.هر کاری می خواستم انجام دهم از خودم می پرسیدم اگر پدرت بود چه می کرد؟ و من راه درست را می فهمیدم.


من ازبزرگ شدن نمی ترسیدم.در پایان هر روز می دانستم که پدری دارم که مرا دوست دارد و پشتیبان من است،بدون هیچ دلیلی


امروز هیچ کس نمی تواند مانند تو، مرا بخنداند.ممنونم که این چندسال خنده بر لبم آوردی. من هنوز چهره ات را زمانی که اولین چرخ کمکی هایم را باز می کردی یادم هست. هرگز نمی ترسیدم چون می دانستم اگر بیافتم، تو آنجایی که مرا بگیری.


چقدر جای سوره ای به نام “پدر” خالیست، که این گونه آغاز شود:

قسم بر پینه ی دستانت، که بوی نان می داد و قسم بر چشمان همیشه نگرانت…

قسم بر بغض فرو خورده ات که شانه ی کوه را لرزاند و قسم بر غربتت، وقتی هیچ بهشتی زیر پایت نیست…